Licitatie Publica - Lucrari de intretinere - plombari pe drumurile judetene din zona Gornesti, in anul 2012,jud. Mures
Anunt de participare numarul 133434/27.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Felicia Savu, Tel. +40 265263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere- plombaripe drumurile judetene din zona Gornesti, in anul 2012, jud. Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile jud.din zona Gornesti si anume: DJ 153Reghin ?Eremitu-Sovata, DJ 153A Ernei-Eremitu, DJ 153B Dumbravioara ? Faragau, DJ 154 H DJ 153B ? Bala, DJ 154 J Breaza ?Voivodeni ? Glodeni(DJ153B).
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 685, 939 si 1, 751, 828RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul contractelor subsecvente estimate a fi incheiate in perioada de derulare a acordului cadru sunt trei. Valoarea maxima fara TVA a primului contract este de 685939 lei, valoarea maxima a celui de al doilea contract este de 532944.5 lei iar valoarea maxima a celui de al treilea contract este de 532944.5 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract prevede realizarea de lucrari de intretinere a imbracamintii asfaltice prin plombarea suprafetelor degradate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de lucrari se refera laplombaripe drumurile judetene din zona Gornesti, in anul 2012, jud. MuresSuprafata minima propusa pentru plombat intr-unstrat este de 11.200 mp.
Suprafata minima propusa pentru plombat in doua straturi este de 5.300 mp.
Suprafata maxima propusa pentru plombat intr-unstrat este de 27.400 mp.
Suprafata maxima propusa pentru plombat in doua straturi este de 14.200 mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 685, 939 si 1, 751, 828RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul :35.036lei.Valabilitate :120 de zile.Forma de constituire : - virament bancarsau- uninstr.de garantare emis in conditiile legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig., care va fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garan. se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada efect. viramentului bancar se realizeaza prin prezentarea in original al OP cu viza bancii. Numarul de cont pt. efectuare viramentul bancar este: RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trezoreria Targu Mures, cod fiscal: 4322980.Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig. se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig. trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul aut. contr. de a retine garantia de participare sau o parte din garantia de participare, conform: ? art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006;? art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006In cazul in care instr. de garan. este emis de o soc. de asig., aceasta din urma trebuie sa fie acreditata de CSA, conform Legii nr.32/2000 privind soc. de asig. si supravegherea asig., cu modificarile si completarile ulterioare.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catreCNSC, aut. Contr. va retine din garantia de parti. suma de 5531, 83 lei.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006 ) si doresc sa dep. 50% din val. garan. de partic. vor dep. in original : o decl. pe proprie raspundere cu numarulmediu anual de salariatisi cifra de afaceri pe anul 2011, atasat garan. de participare Formular nr.23 - 10 % din pret contr. fara T.V.A.- constituire : - prin ret. succes. din plata cuvenita pt. fact. part.;
- prin instr. de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc. de asig., avand valab.min. de 24 luni(12 luni exec.+12 luni garan.buna exec.)Gar.buna exec.const.printr-un instr.de gar. emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., e anexa la contr., irevoc. si treb.sa prevada ca plata garan. se va exec.necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acest.cu privire la culpa pers. garan..- mod de restit. garan. buna exec.: - 70 %dinval.garan., in 14 zile de la data inch.PV recep.la termin.lucr. prevazute incontr.subsec. Incheiat, daca aut.contr.nu a ridicat pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii asc. este min.- restul de 30% din val.garan., la expir.perioad. degaran.alucr. exec., pe bazaPV de recep. fin.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consiliului Judetean Mures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularul nr.2
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 33. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.
In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.
b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.55. Declaratia privind calitateade participant la procedura formularul nr.4.6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.6 . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Lokodi Edita Emoke, Presedintele CJ Mures; Szabo;Arpad, Vicepresedintele CJ Mures; Cristian Ioan Chirtes, Vicepresedintele CJ Mures; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului;ViorelIosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice ; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor
In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.1
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie
Persoane juridice /fizice, straine
Se vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizarea judiciara sau faliment.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme executarea de lucrari de plombari drumuri in ultimii 5 ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Cerinta minima de calificare
a.statie de producere amixturilor asfalticeb. statie de preparare a emulsiei.c.freza mecanica cu bandatransportoare ? minim 2 buc.;d. masina de taiat asfalt cu disc diamantatpentru realizarea racordarilor ?minim 1buc..
e. instalatie de curatatsubpresiune ?minim 2 buc;f.perie mecanica -minim 2 buc.;g.mai mecanic si/sau placa vibratoare ? minim 2 buc.;h. instalatie pentru raspandirea emulsiei? minim 2 buc.;i. vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste ? minim 2 buc.j. mijloace de transport specifice transportului de mixtura asfalticadotate obligatoriu cuprelate -minim 4 buc;
k. container termostatat pentru asfalt ( CAT ) in cazul cand distanta de transport de la statia de asfalt pana la locul de punere in opera depaseste 50 km ? minim 4
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari
Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate, raspunzator direct de indeplinirea contractului dupa cum urmeaza:
a. Sef santier (responsabil de lucrare) ? diploma de inginer, licentiat al unei Facultati de Constructii specialitatea CFDP
b. Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?, avand calitatea de responsabil tehnic cu executia la minim o lucrare similara.
c. Responsabil cu controlul tehnic de calitate - O persoana autorizata sau numita sa desfasoare activitatea de control tehnic de calitate.Situatiile de lucrari vor fi semnate si stampilate, pe langa celelalte semnaturi, de responsabilul tehnic cu executia si de responsabilul cu asigurarea calitatii.
Tert sustinator (daca este cazul)
In conformitate cu prevederile art.190, alin(2). In cazul in care ofertantul /candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asociatii:
Informatii privind certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2221/07.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2012 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Mures din municipiul Tirgu Mures, str. Primariei nr.2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Preturile care se compara in vederea atribuirii contractului sunt preturile ofertate, fara T.V.ADaca preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintreoperatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document prezentat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Documentele emise in alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documentele care nu se pot prezenta cu respectarea acestui termen datorita conditiilor de emitere, si care depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului in care se va prezenta justificarea aferenta.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures-Serviciul juridic
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. +40 265263211, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 15:54