Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere - plombari si covoare bituminoase - pe drumurile judetene din zona Reghin, jud. Mures pe perioada 2011 - 2012


Anunt de participare numarul 119136/13.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Fabian Ana, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Fabian Ana, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  ing.Fabian Ana, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere- plombarisi covoare bituminoase -pe drumurile judetene din zona Reghin, jud. Mures pe perioada 2011 - 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumurile judetene din zona Reghin si anume: DJ153C Reghin - Lapusna, DJ153H Ibanesti ? Hodac - Toaca, DJ154 Reghin - Batos, DJ154A Reghin ? Rusii Munti ? Deda, DJ154B Valenii de Mures - Vatava ? lim.jud.BN, DJ154E Reghin ? Solovastru ? Gurghiu, DJ162A DN16 ? Cozma ? lim.jud. BN.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 970, 777.23RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente estimate a fi incheiate in perioada de derulare a acordului cadru sunt: 6 (sase).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- executare de lucrari de plombare si covoare bituminoase conform prevederilor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Suprafata minima propusa pt. plombat intr- un strat: 11500 mp si suprafata minima propusa pt. plombat in doua straturi: 5900 mp;
- suprafata maxima propusa pt. plombat intr- un strat: 23000 mp si suprafata maxima propusa pt. plombat in doua straturi: 11800 mp;
- Lungimea covorului bituminos care se va executa in etapa I: 12, 299 km;
- Lungimea covorului bituminos care se va executa in etapa II: 6, 590km.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 970, 777.23RON
II.2.2) Optiuni
Da
- achizitionarea de lucrari similare in conditiile art. 122 litera j a OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare: 16.300 lei si garantia de buna executie: 10 % din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, Certificat de atestare fiscala pt. plata obligatiilor fata de bugetul de stat, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.. Pentru pers juridice/fizice romane: Certificat de inregistrare emis de ORC, Certificat constatator eliberat de Ministerul Just/ORC, atestarea din punct de vedere profesional. Pentru pers juridice/fizice straine: documente pentru dovedirea eligibilitatii, documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident si un certificat de reidenta fiscala valabil pentru 2011.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de "Informatii generale"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fise privind experienta similara.- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie peproprieraspundereprivind personalul de conducere care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, Declaratie peproprieraspundereprivind personalul muncitor de specialitate , CV-uri.-Informatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului.- Informatii privind asociatii/subcontractantii.- ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent.-Angajament privind sustinerea capacitatii finaciare, tehnice sau profesionale- in forma autentica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantultrebuiesafacadovadacaa incheiatsiafinalizatinultimii5 ani de activitatecelputin uncontract de lucrari sau cel mult doua contracte de lucrari, respectiv covoare bituminoase siplombari pe drumuri nationale, judetene sau comunale a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1.100.000 lei fara TVA-Sef santier (responsabil de lucrare ) ? specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri angajat cu norma intreaga a ofertantului? vechimea minima 5 ani in domeniul constructiilor de drumuri, Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele? - - vechimea minima 3 ani pentru experienta profesionala in calitate de responsabil tehnic cu executia in domeniul drumurilor, Responsabil cu controlul tehnic de calitate -angajat cu norma intreaga a ofertantului -vechimea minima in aceasta functie: 1an.Minim de utilaje solicitate: a.statie de producere amixturilor asfaltice sau contract cu un furnizor de asfalt, b. statie de preparare a emulsieisau contract cu un furnizor de emulsie, c.freza mecanica cu bandatransportoare ? minim 2 buc.;d.masina de taiat asfalt cu disc diamantatpentru realizarea racordarilor ?minim 1buc..e.instalatie de curatat sub presiune ?minim 2 buc;f.perie mecanica -minim 2 buc.;g.mai mecanic si/sau placa vibratoare ? minim 2 buc.;h. instalatie pentru raspandirea emulsiei? minim 2 buc.;i. autocisterna de apa cu dispozitiv stropire si /sau maturare - minim 2 buc.;j.cilindru compactor ? minim 2 buc.;k. vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste ? minim 2 buc.l. repartizator de mixturi asfaltice ?minim 1 buc.m. mijloace de transport specifice transportului de mixtura asfalticadotate obligatoriu cuprelate -minim 4 buc;n. container termostatat pentru asfalt ( CAT ) in cazul cand distanta de transport de la statia de asfalt pana la locul de punere in opera depaseste 50 km ? minim 4 buc.;o.mijloace de transport pentru diferite materiale ? minim 3 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5296
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Doc.de atribuire se obtine pe: www.e-licitatie.ro>Anunturi de participare si www.cjmures.ro> Anunturi
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2011 15:00
Locul: Consiliul Judetean Mures, Tg. Mures, str. Primariei, nr. 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantiiimputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures-Serviciul Juridic
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Tirgu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.04.2011 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer