Licitatie Publica - LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR PUBLICE
Anunt de participare numarul 44584/25.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Adresa postala: P-TA CETATII NR.1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Punct(e) de contact: LEHEL-ANTAL ABRAHAM, Tel.0266-315120, Email: [email protected], Fax: 0266-371137
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR PUBLICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Miercurea Ciuc
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
I.Lucrari de intretinere curenta a drumurilor publice
II.Lucrari de intretinere periodica a drumurilor publice
III. Lucrari de reparatii curente la drumurile publice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I.Lucrari de intretinere curenta a drumurilor publice
II.Lucrari de intretinere periodica a drumurilor publice
III. Lucrari de reparatii curente la drumurile publice
Executarea lucrarilor de intretinere si reparatii drumuri, conform caietului de sarcini.
Cantitatile sunt cuprinse in listele de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 521, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.04.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
37.000 lei garantie de participare, poate fi constituit prin scrisoare de garantie bancara (Formular 11), prin depunerea a unei OP la caserie sau prin numerar la caserie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Prin conventie semnata in cazul asocierii, legalizata inaintea semnarii contractului cu asociatii castigatori sau contract de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat la data depunerii ofertei;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului autorizatie de functionare;
- Model contract semnat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Rezultatul exercitiilor financiare (bilant contabil pozitiv) pe ultimii 3 ani
- cifra de afaceri in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani;
- Extras din dosarul calitatii privind sistemul de conducere ti asigurare a calitatii lucrarilor;
- certificatul de atestare ISO 9001- declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;
- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin un contract similar in valoare de 800.000 lei in ultimii 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2008 12:00
Locul: La sediul primariei municipiului Miercurea Ciuc, camera 101.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.csnc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Szasz Endre, nr. 6, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266-110145, Fax: 0266-310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 5 zile de la data emiterii actului se depune plangerea prealabila inaintata organului emitent, dupa procedura pe care o reglementeaza legea contenciosului administrativa la CNSC in 5 zile conf.art.67/OUG94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Miercurea-Ciuc
Adresa postala: P-ta Cetatii. nr. 1, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530110, Romania, Tel.0266-315120, Email: [email protected], Fax: 0266-371024
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2008 14:20