Licitatie Publica - Lucrari de intretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene
Anunt de participare numarul 109083/06.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat a judetului Cluj
Adresa postala: str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Punct(e) de contact: Juliette Magradean, Tel. 0264-594.262, Email: [email protected], Fax: 0264-594.262, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere curenta pe timp de iarna a drumurilor judetene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumurile judetene din judetul cluj impartite pe 5 loturi- anexaII
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 514, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere curenta pe timp de iarna, in conformitate cu Ordinul 78/1999, cuprind:
Cod 102.1.Pregatirea drumurilor pentru sezonul de iarna
Cod 102.2.Aprovizionarea cu materiale pentru combaterea lunecusului
Cod 102.3.Asigurare si montare panouri de parazapezi
Cod 102.4.Deszapezirea manuala si mecanica
Cod 102.5.Informari privind starea drumurilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate a fi atribuite pe durata acordului cadru sunt cuprinse in anexa III pentru fiecare lot=zona in parte.
Cantitatile minime si maxime estimate a fi atribuite pe durata contractului subsecvent sunt cuprinse in anexa IV pentru fiecare LOT=Zona in parte.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 514, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.11.2010 pana la 15.04.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de part: LOT1=7.440LEI;LOT2=13.350LEI;LOT3=11.950LEI;LOT4=7.850LEI;LOT5=6.826LEI;garantie de buna executie 5% din contractul subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG 34/2006, art. 44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, declaratie prinind calitatea de participant; certificat constatator emis de Registrul Comertului, certificat de inregistrere; certificat privind plata taxelor si impozitelor vizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: Cifra de afceri medie globalape ultimii 3 ani; bilant contabil la 31.12.2009 inregistrat si vizat; balanta de verificare la 31.08.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani in functie de lot trebuie sa fie minim de: Lot 1-Zona 1:744.000 leiLot 2-Zona 2:1.335.000 leiLot 3-Zona 3:1.195.000 leiLot 4-Zona 4 :785.000 leiLot 5-Zona 5:455.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: experienta similara, recomandari, lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani;declaratie privind personalul; declaratie privind utilajele, certificat ISO 9001 sau echivalent; certificat ISO 14001 sau echivalent, certificat OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea unui contract similar incheiat in ultimii 5 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, in valoare egala sau mai mare de: Lot 1-Zona 1:111.600leiLot 2-Zona 2:200.250leiLot 3-Zona 3:179.250leiLot4- Zona 4:117.750 leiLot 5-Zona 5:68.250leiSau cel mult 3 contractesimilare incheiate in ultimii 5 ani al caror obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile care urmeaza a fi executate , in valoare egala sau mai mare decat: Lot 1-Zona 1:186.000 leiLot 2-Zona 2:333.750 leiLot 3-Zona 3:298.750 leiLot 4-Zona 4:196.250 leiLot 5-Zona 5:113.750 leiInainte dea stabili oferta castigatoare comisia de evaluare va verifica in teren utilajele si personalul declarat in oferta.Eventualele neconcordante intre cele declarate in ofertasi ceea ce exista pe teren, vor duce la descalificareaofertantului.- Ofertantii vor face dovada ca dispun demijloace de transport tehnologic autobasculante echipate pentru lucrarilede iarna. Utilajele necesare executarii a lucrarilorsunt cuprinse in caietul de sarcini- anexa 2.2.- Ofertantii vor face dovada ca dispun deminim o baza de deszapezire pentru fiecare lot, dotata cu spatii de depozitare inchise si platforme de depozitare.-Ofertantii vor face dovada ca dispun despatii pentru depozitarea diverselor materiale si dispozitive a fondantilor chimici si materiale antiderapante.-Ofertantii vor face dovada ca dispun de spatiile necesare pentru bazeconform caietului de sarcini si planului operativ (anexa 2.3, 2.4)- Ofertantii vor face dovada ca dispun dedotarile necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii de permanenta pe perioada iernii(anexa 2.12)-Ofertantii vor face dovada cadispun de statii radio fixe si mobile, minim 3 statii pe fiecare lot (anexa 2.7, 2.8)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform documentatiei de atribuire, se va organiza licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica -o singura runda, elementul de reofertare va fi total valoare, fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 11:00
Locul: sediul regiei: str. Aviator Badescu, nr.3-5, Cluj-Napoca, judetul Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite in scris din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264-593865, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic- Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat al Judetului Cluj
Adresa postala: str. Aviator Badescu-nr.3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Tel. 0264-598801, Fax: 0264-594262
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2010 11:27