Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere curenta pe timp de vara pe raza DRDP Cluj


Anunt de participare numarul 138717/07.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 0213150126, Email: [email protected], Fax: +40 0213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Autoritatea contractanta: CNADNR SA Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128 , ,Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Autoritatea contractanta: CNADNR SA Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128 , ,Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Autoritatea contractanta: CNADNR SA Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128 , ,Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere curenta pe timp de vara pe raza DRDP Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile nationale de pe raza DRDP Cluj: SDN Cluj, SDN Bistrita, SDN Alba, SDN Oradea, SDN Satu-Mare
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere curenta pe timp de vara pe anul 2012: Colmatari fisuri si crapaturi; Reparatii cu mixtura asfaltica Ba16; Reparatii prin stropiri succesive; Reparatii suprafete afectate de tasari locale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1: Colmatari fisuri si crapaturi pe SDN Cluj si SDN Bistrita: 19.000ml. Lot2: Colmatari fisuri si crapaturi pe SDN Oradea, SDN Satu-Mare si SDN Alba=28.910ml. Lot3: Reparatii cu mixtura asfaltica Ba16 pe SDN Cluj si SDN Bistrita=73.759mp. Lot4: Reparatii cu mixtura asfaltica Ba16 pe SDNOradea; SDN Satu-Mare si SDN Alba=112.814mp. Lot5: Reparatii prin stropiri succesive pe SDN Cluj si SDN Bistrita=25.000mp. Lot6: Reparatii prin stropiri succesive SDN Oradea; SDN Satu-Mare si SDN Alba=36.380mp. Lot7: Reparatii suprafete afectate de tasari locale pe SDN Cluj, SDN Bistrita si SDN Alba=6793mp. Lot8: Reparatii suprafete afectate de tasari locale pe SDN Oradea si SDN Satu-Mare=4132mp.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 501, 786.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1)GP va fi elib. in numele ofertantului in cuantum de: Lot1=1900lei;Lot2=2891lei;Lot3=27741lei; Lot4=42430lei;Lot5=5123lei;Lot6=7455lei;Lot7=10869lei;Lot8=6612lei, si va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.de asigurari, valabila pentru o perioada de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. 2)In cazul in care ofertantul este o asociere de op. economici, GP trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asocierii. 3)GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig. si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 4)Model orientativ Formular nr.III.1.1.a) 5)Ofertantul care in conformitate cu Legea 346/2004 (art.16, alin.(1)) face parte din categoria IMM sau ofertantul (operatori economici din cadrul unei asocieri) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din garantia de participare. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor. Nota 1: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de participare in cazul in care CNSC a respins contestatia suma de: Lot1=1900lei;Lot2=2891lei;Lot3=6554, 08lei;Lot4=7984, 3lei;Lot5=4292, 25lei;Lot6=4525, 43lei;Lot7=4866, 88lei;Lot8=4441, 12lei. b)Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006. c)G.P. trebuie sa fie irevocabila(art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006) d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op. ec., este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii/serviciului pentru care se emite. Nota 2: G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor (art.86 alin.6 din H.G. nr. 925/2006) Gar. de buna executie: 10% din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.b)prin retineri succesive cu respectarea prev. art.90 alin.3 H.G.1045/2011.In cazul constituirii GBEx prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii. 4.Model orientativ Formular nr.III.1.1.b 5.Ofertantul care face parte din categoria IMM sau ofertantul (op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM au dreptul sa depuna 50% din GBEx. Nota: G.B.EX emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat- Intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180/OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : a.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.III.2.1/1) /b.Cazier judiciar al operatorului economic / - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/1.1c.Cazier judiciar al administratorului - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/1.2d.Caziere fiscale, certif. sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.2/3.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 4/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii straini vor prezenta documentele echivalente pentru tara de origine precum si pentru sediile principale/secundare/punctele de lucru din Romania, ca persoana juridica romana.Modalitatea de indeplinire: a.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formular nr. III.2.1/2 )b.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular nr. III.2.1/2.1.c.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) pentru toate punctele de lucru/sediile implicate in derularea contractului/ echivalent, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular nr. III.2.1/2.2.Nota: 1. Documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa faca dovada ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota: 2. Daca in tara unde ofertantul este rezident nu se pot emite situatii de plata la data de mai sus atunci ofertantul va prezenta certificatul respectiv la o data posibila si o declaratie pe propia raspundere privind modul de plata in tara in care este rezident-data in fata unui notar, autoritate administrativa etc.Nota: 3. Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: 4. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederiloe Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: 5. Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 6. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul/candidatul are obligatia de a prezenta Formularul III.2.1/3 din Sectiunea III- Formulare / ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", din Documentatia de Atribuire, in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire: a) Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. III.2.1/3)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691/OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. III.2.1/4)Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: ?Director regional: ing. Eugen Cecan?Director economic: ec.Aneta Visan?Director Adjunct Intretinere : ing. Ioan Crisan?Serviciu Juridic : cj. Emese Pap?Sef Serviciu Intretinere Drumuri sing. Simion Pasca?Responsabil de contract Sef SDN Alba ing. Liviu Hondola; Sef SDN Satu-Mare ing. Petru Ardelean ; Sef SDN Bistrita: ing. Alexandru Slavita; Sef SDN Oradea: ing. Corneliu Piturca; Sef SDN Cluj: ing. Mircea Bun.
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat (completare Formular III.2.1/5).6.Acorduri de asociere - se va marca de ofertant Formular III.2.1/6 ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare).7. Pentru persoanele juridice straine: Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)sau o declaratie, valabile la data depunerii ofertelor. - se va marca de ofertant Formular III.2.1/b.1, b.2 1. Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: a. Prezentarea certificatului constatator actualizat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. - se va marca de ofertant Formular III.2.1/b . Certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: a.Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit. ec. si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea finan. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 dinOUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si form.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc.
Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea: Lot 1= 380.000lei; Lot 2=578.000lei; Lot3= 5.548.151, 98lei; Lot4=8.485.869, 08lei; Lot5=1.024.500lei; Lot6=1.490.852, 4lei; Lot7=2.173.760, 0lei;Lot8=1.322.240lei.NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pt. conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro, transformand intai in Euro si apoi in lei
Cerinta nr.2 Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2009, 2010, 2011
Cerinta nr.3 Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 30 zile , in valoare de: Lot 1:63.334lei; Lot 2:96.367lei; Lot3:924.692lei; Lot4:1.414.312lei; Lot5:170.750lei; Lot6:248.475, 4lei; Lot7:362.294lei; Lot8:220.374lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea situatiei economice si financiare, centralizarea situatiilor economice si financiare ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006
Cerinta nr.1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca Ofertantul a executat cel putin un contract sau maxim 3 contracte avand ca obiect executarea de lucrari similare in infrastructura de transport rutier cu lucrarile supuse procedurii de achizitie in valoare de cel putin egala cu: Lot1= 95.000lei; Lot2=144.550lei; Lot3= 1.387.038lei, Lot4=2.121.467, 27lei, Lot5=256.125lei; Lot6=372.713, 1 lei; Lot7=543.440; Lot8=330.560lei. Prezentarea Certif./doc. edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Copie contract/ contracte nominalizate ca experienta similara b}Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala /receptie finala a lucrarilor; c) Certif. de buna executie /recomandari din partea beneficiarilor;
- se marcheaza/ d) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari.
Cerinta nr.2 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarea dotare minima pentru , ,Colmatari fisuri si crapaturi'': 2 seturi/lot.Dotarea minim pt. 1 set este:
-instalatie pentru executie lucrari de colmatare;
-motocompresor pentru curatare prin suflare a rosturilor, fisurilor si crapaturilor; -scule pentru eliminarea excesului de bitum.
Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarea dotare minima pentru , ,Reparatii cu mixtura asfaltica Ba16''pe fiecare lot, astfel: Lot 1: - 2 truse pentru asternere manuala;
- 2 truse pentru asternere mecanizata; - Statie de mixturi asfaltice cu productivitatea de min. 80 t/h.; -min. 2buc. autobasculante pentru fiecare trusa ;
Lot 2: - 3 truse pentru asternere manuala;
- 3 truse pentru asternere mecanizata; - Statie de mixturi asfaltice cu productivitatea de min. 80 t/h; -min. 2 buc. autobasculante pentru fiecare trusa .
Componenta unei truse pentru asternere manuala/mecanizata este descrisa in caietul de sarcini.
Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarea dotare minima necesara pentru , ,Reparatii prin stropiri succesive'' :1 set/lot. Dotarea minima pentru un set este: -utilaj special pentru pregatirea stratului suport si executia propriu-zisa a reparatiilor;
-incarcator pentru alimentarea cu agregate a utilajului
-taietor cu disc sau freza;
-compresor cu aer comprimat; -autobasculante pentru transport agregate;
-autocisterne pentru emulsie; -cilindru compactor.
Pentru , ,Reparatii suprafete afectate de tasari locale'' ofertantul va face dovada ca dispune de utilaje si echipamente specifice acestei categorii de lucrari.
Prezentare documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Cerinta nr. 3 Declaratie referitoare la personalul si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului : a)Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI) b)Inginer calitate c)Inginer RTE in domeniul constructiilor de drumuri d)Sef santier NOTA: 1.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : -copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz) -copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate) 2.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta o , ,Declaratie de disponibilitate??
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? PRECIZARI: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 10:00
Locul: DRDP Cluj, Str. Decebal nr. 128, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si orice persoane autorizate de reprezentantul autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer