Licitatie Publica - Lucrari de intretinere curenta pe timp de vara pe raza DRDP Cluj
Anunt de participare numarul 138717/07.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 0213150126, Email: [email protected], Fax: +40 0213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Autoritatea contractanta: CNADNR SA Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128 , ,Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Autoritatea contractanta: CNADNR SA Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128 , ,Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Autoritatea contractanta: CNADNR SA Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128 , ,Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere curenta pe timp de vara pe raza DRDP Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile nationale de pe raza DRDP Cluj: SDN Cluj, SDN Bistrita, SDN Alba, SDN Oradea, SDN Satu-Mare
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere curenta pe timp de vara pe anul 2012: Colmatari fisuri si crapaturi; Reparatii cu mixtura asfaltica Ba16; Reparatii prin stropiri succesive; Reparatii suprafete afectate de tasari locale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1: Colmatari fisuri si crapaturi pe SDN Cluj si SDN Bistrita: 19.000ml. Lot2: Colmatari fisuri si crapaturi pe SDN Oradea, SDN Satu-Mare si SDN Alba=28.910ml. Lot3: Reparatii cu mixtura asfaltica Ba16 pe SDN Cluj si SDN Bistrita=73.759mp. Lot4: Reparatii cu mixtura asfaltica Ba16 pe SDNOradea; SDN Satu-Mare si SDN Alba=112.814mp. Lot5: Reparatii prin stropiri succesive pe SDN Cluj si SDN Bistrita=25.000mp. Lot6: Reparatii prin stropiri succesive SDN Oradea; SDN Satu-Mare si SDN Alba=36.380mp. Lot7: Reparatii suprafete afectate de tasari locale pe SDN Cluj, SDN Bistrita si SDN Alba=6793mp. Lot8: Reparatii suprafete afectate de tasari locale pe SDN Oradea si SDN Satu-Mare=4132mp.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 501, 786.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat- Intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat (completare Formular III.2.1/5).6.Acorduri de asociere - se va marca de ofertant Formular III.2.1/6 ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare).7. Pentru persoanele juridice straine: Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)sau o declaratie, valabile la data depunerii ofertelor. - se va marca de ofertant Formular III.2.1/b.1, b.2 1. Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: a. Prezentarea certificatului constatator actualizat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. - se va marca de ofertant Formular III.2.1/b . Certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: a.Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit. ec. si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea finan. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 dinOUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si form.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc.
Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea: Lot 1= 380.000lei; Lot 2=578.000lei; Lot3= 5.548.151, 98lei; Lot4=8.485.869, 08lei; Lot5=1.024.500lei; Lot6=1.490.852, 4lei; Lot7=2.173.760, 0lei;Lot8=1.322.240lei.NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pt. conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro, transformand intai in Euro si apoi in lei
Cerinta nr.2 Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2009, 2010, 2011
Cerinta nr.3 Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 30 zile , in valoare de: Lot 1:63.334lei; Lot 2:96.367lei; Lot3:924.692lei; Lot4:1.414.312lei; Lot5:170.750lei; Lot6:248.475, 4lei; Lot7:362.294lei; Lot8:220.374lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea situatiei economice si financiare, centralizarea situatiilor economice si financiare ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006
Cerinta nr.1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca Ofertantul a executat cel putin un contract sau maxim 3 contracte avand ca obiect executarea de lucrari similare in infrastructura de transport rutier cu lucrarile supuse procedurii de achizitie in valoare de cel putin egala cu: Lot1= 95.000lei; Lot2=144.550lei; Lot3= 1.387.038lei, Lot4=2.121.467, 27lei, Lot5=256.125lei; Lot6=372.713, 1 lei; Lot7=543.440; Lot8=330.560lei. Prezentarea Certif./doc. edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Copie contract/ contracte nominalizate ca experienta similara b}Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala /receptie finala a lucrarilor; c) Certif. de buna executie /recomandari din partea beneficiarilor;
- se marcheaza/ d) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari.
Cerinta nr.2 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarea dotare minima pentru , ,Colmatari fisuri si crapaturi'': 2 seturi/lot.Dotarea minim pt. 1 set este:
-instalatie pentru executie lucrari de colmatare;
-motocompresor pentru curatare prin suflare a rosturilor, fisurilor si crapaturilor; -scule pentru eliminarea excesului de bitum.
Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarea dotare minima pentru , ,Reparatii cu mixtura asfaltica Ba16''pe fiecare lot, astfel: Lot 1: - 2 truse pentru asternere manuala;
- 2 truse pentru asternere mecanizata; - Statie de mixturi asfaltice cu productivitatea de min. 80 t/h.; -min. 2buc. autobasculante pentru fiecare trusa ;
Lot 2: - 3 truse pentru asternere manuala;
- 3 truse pentru asternere mecanizata; - Statie de mixturi asfaltice cu productivitatea de min. 80 t/h; -min. 2 buc. autobasculante pentru fiecare trusa .
Componenta unei truse pentru asternere manuala/mecanizata este descrisa in caietul de sarcini.
Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarea dotare minima necesara pentru , ,Reparatii prin stropiri succesive'' :1 set/lot. Dotarea minima pentru un set este: -utilaj special pentru pregatirea stratului suport si executia propriu-zisa a reparatiilor;
-incarcator pentru alimentarea cu agregate a utilajului
-taietor cu disc sau freza;
-compresor cu aer comprimat; -autobasculante pentru transport agregate;
-autocisterne pentru emulsie; -cilindru compactor.
Pentru , ,Reparatii suprafete afectate de tasari locale'' ofertantul va face dovada ca dispune de utilaje si echipamente specifice acestei categorii de lucrari.
Prezentare documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Cerinta nr. 3 Declaratie referitoare la personalul si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului : a)Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI) b)Inginer calitate c)Inginer RTE in domeniul constructiilor de drumuri d)Sef santier NOTA: 1.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : -copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz) -copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate) 2.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta o , ,Declaratie de disponibilitate??
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? PRECIZARI: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 10:00
Locul: DRDP Cluj, Str. Decebal nr. 128, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si orice persoane autorizate de reprezentantul autoritatii contractante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 09:07