Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA SI PERIODICA A DRUMURILOR DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA


Anunt de participare numarul 96801/26.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN BUZGURE, Tel.0258811993, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0258811993, Adresa internet (URL): www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA SI PERIODICA A DRUMURILOR DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazi din municipiul Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 320, 000 si 11, 950, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA SI PERIODICA A DRUMURILOR DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1-Reparatiisuprafete degradate plombari, inclusiv preparare de beton asfaltic BA16 pentru diferente de grosime pentru lucrarile de plombare, refacere casete gropi H>8 cm
LOTUL 2 Reparatii curente si intretinerea strazilor pietruite/nemodernizate , inclusiv amenajare de santuri dalate , realizare podete din beton pentru accese in curti.
LOTUL 3 - Covor asfaltic- 4 cm grosime (inclusiv repararea suprafetelor degradate inainte de asternere)
LOTUL 4Inlocuire completa a imbracaminilor la trotuare si platforme cu pavaj de 6 cm-articole de baza sicu pavaj de 8 cm si rigole aferente platformelor dalate.
LOTUL 5Intretinerea rosturilor si colmatarea crapaturilor imbracamintilor asfaltice si egalizare suprafete cu material bituminos modificat cu polimeri, inclusiv la caminele din carosabil
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 320, 000 si 11, 950, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare pentru toate loturile: 20.800 lei , respectiv Lotul I1.500 lei ;Lotul II5.000 lei;Lotul III-8.000 lei;Lotul IV-6.000 lei ;Lotul V-300, 0 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte surse constituite conform legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit;Certificat privind plata impozitelor si taxele locale eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) pentru toate punctele de lucru, sediile principale si secundare declarate in ORC/echivalent.Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala valabil la data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiaraSe vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2006, 2007 si 2008, vizate de Administratia Financiara.
Se va prezenta formularul Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lotul I-cifra medie deafaceri pe ultimii 3 ani - minim-500.000lei ;Lotul II-cifra medie deafaceri pe ultimii 3 ani - minim-1.300.000lei ;Lotul III-cifra medie deafaceri pe ultimii 3 ani - minim2.100.000 lei ;Lotul IV - cifra medie deafaceri pe ultimii 3 ani - minim1.950.000lei ;Lotul V - cifra medie deafaceri pe ultimii 3 ani - minim75.000 lei ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Informatii privind subcontractantii;Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inin ultimii5 ani;Pentru indeplinirea cerintei minime 'experienta similara' la procedura de achizitie se solicita prezentarea a cel mult 3 de contracte din cadrul fiecarui tip de lucrari( lot)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel mult 3 contracte pentru plombari - valoare minima impusa de 250.000 RON;Cel mult 3contracte intretinere de drumuri pietruite/nemodernizate, valoare minima impusa de 600.000 RON;Cel mult3 contracte covoare asfaltice, valoare minima impusa de 1.000.0000 RON;Cel mult 3 contracteintretinere trotuare cu pavaj valoare minima impusa de 900.000 RON;Cel mult 3contracte de lucrari de intretinere a rosturilor valoare minima impusa de 37.500 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19239/24.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.07.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si experti tehnici cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: I.C.Bratianu , nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios Administrativ - primaria municipiului Alba Iulia
Adresa postala: strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510134, Romania, Tel.0258-811993, Fax: 0258-811993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2010 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer