Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Lucrari de intretinere curenta si periodica pe timp de vara a drumurilor judetene de pe raza judetului Satu Mare? (2011 ? 2014)


Anunt de participare numarul 122212/31.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala:  P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Punct(e) de contact:  Faur Marcel Vasile, Tel. 0261-805146, In atentia:  Faur Marcel Vasile, Fax:  0261-713589, Adresa internet (URL):  www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Lucrari de intretinere curenta si periodica pe timp de vara a drumurilor judetene de pe raza judetului Satu Mare? (2011 ? 2014)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua drumurilor judetene din judetul Satu Mare, prezentata in Anexelenr. 1.1, 1.2, 1.3si1.4la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 41 luni
Valoarea estimata fara TVA: 183, 146, 166.4RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Lucrari de intretinere curenta si periodica pe timp de vara a drumurilor judetene de pe raza judetului Satu Mare? (2011 ? 2014)constand in urmatoarele categorii de lucrari:
A.LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA :
1.plombare cu mixtura asfaltica (BA16) cu decapare mecanizata2.plombare cu mixtura asfaltica (BA16) cu decapare manuala;
3.plombare cu emulsie bituminoasa si criblura(sort 3-8) mecanizat;
4.plombare cu mixtura stocabila MASBF 8
5.inlaturarea denivelarilor si fagaselor
6.colmatarea fisurilor si a crapaturilor
7.badijonarea suprafetelor poroase
8.intretinerea drumurilor pietruite prin scarificari si cilindrari cu adaos de material pietros pana la 300 mc/km
9.tratarea burdusirilor
10.aducerea la profil a acostamentelor prin taiere mecanizata
11.completarea cu balast a acostamentelor
12.desfundarea santurilor, a rigolelor, camerelor de cadere si a podetelor
13.executarea santurilor14.cosirea manuala si mecanizata a vegetatiei ierboase (acostamente, santuri, taluzuri)
15.defrisarea manuala a suprafetelor impadurite cu tufisuri
B.LUCRARI DE INTRETINERE PERIODICA :
1.Tratament bituminos simplu
2.Tratament bituminos dublu
3.Covoare bituminoase (BA16) cu asternere prealabila a unui strat de egalizare (BAD 25) si a unui strat geocompozit anti-fisura
4.Amenajari si completari de acostamente, inclusiv benzi de incadrare
5.Amenajarea platformelor pentru verificarea tonajelor autovehiculelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: 1.- cantitatile maxime estimate de lucrari, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordurilor?cadru, sunt prezentate in Anexele nr. 2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la caietul de sarcini.2.- cantitatile minime estimate de lucrari, pe fiecare lot in parte, pe intreaga durata de derulare a acordurilor?cadru, sunt cele aferente cantitatilor unitare pentru fiecare categorie de lucrari din cele prezentate in Anexele nr. 2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la Caietul de sarcini.3.- cantitatile maxime estimate de lucrari, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent din cele ce urmeaza a fi atribuite, pe fiecare lot in parte, sunt cele prezentate in Anexele nr. 2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la caietul de sarcini.4.- cantitatile minime estimate de lucrari care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventdin cele ce urmeaza a fi atribuite, sunt cele aferente realizarii cantitatilor unitare din cele prezentate in Anexele nr. 2.1, 2.2, 2.3 si 2.4la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 183, 146, 166.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiilor de part.: Lot I: 130000 lei;Lot II: 110000 lei;Lot III: 120000 lei;Lot IV: 100000 lei;Garantia de buna exec.a contr.in cuantum de 10% din val.contr.subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare conform art.44, 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.-Form.12A;Decl.priv.neincadr.in prev.art.181 din OUG 34/2006-Form.12B;Certif.de at. fisc.priv.indepl.oblig.de pl.a imp, taxelor si contrib.de asig.soc, -in orig, in copie legal.sau in copie conform cu orig;Certif.priv.indepl.oblig.exig.de pl.a imp.si taxe locale-in orig, in copie legal.sau in copie conform cu orig;Pers.jur/fiz.straine-doc.echiv.-traduse in l.rom.si legal;Decl.priv.calitatea de part.la proc.-Form.12C;Decl.priv.neincadr.la art.69.1 OUG 34/2006, cu modif.si compl.ulterioare-Form.Y;Certif. de part.la licit.cu oferta indep.-Form.Z;Capacitatea de exerc.a activ.prof.: Pers.jur/fiz.romane: Certif.constatator emis de ORC-in orig, in copie legal.sau in copie conform cu orig;Pers.fiz.romane-Autoriz.de funct.-in copie legal.sau in copie conform cu orig;Pers.jur/fiz.straine: Doc.echiv-traduse in l.romana si legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale?Form.CCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim: -20.000.000lei pentru Lotul I-15.000.000 lei pentru Lotul II-20.000.000 lei pentru Lotul III-10.000.000 lei pentru Lotul IVNota: In cazul in care se depune oferta pe mai multe loturi, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim suma solicitata aferenta loturilor pentru care se depune oferta.Bilanturile contabile insotite de contul de profit si pierdere din anii 2008, 2009, 2010, in copii, vizate si inregistrate de organele competente.Nota: Persoanele juridice/fizice straine, vor prezenta documente echivalente-traduse in limba romana si legalizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica si profesionala
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurare a calitatii
Standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista dotarii cu utilaje, conform anexei3 la caietul de sarcini-Form.12H.Doc. priv.detinerea lor. Este interzisa mentionarea aceluiasi echip./utilaj la mai multe loturi cu exceptia statiei de producere a mixturi asfaltice, a utilajului de aplicare tratamente bituminoase si a repartizatorului de mixturi asfaltice.2.Lista princip.lucrari similare executate in ultimii 5 ani-Form.12F.Maxim 2 contracte de lucrari ce au ca obiect cel putin una din urm.categ.de lucr.: lucr.plombari cu mixtura asf, plomb.cu emulsie bitum.si criblura mecanizat, asternere covoare bitum, trat.bitum-valoare cumulata de cel putin -8.000.000 lei, incl.TVA pentru Lotul I-6.000.000 lei, incl.TVA pentru Lotul II-7.000.000 lei, incl.TVA pentru Lotul III-5.000.000 lei, incl.TVA pentru Lotul IV. In copie legal.sau in copie conf.cu orig: contr./contractele de lucr, proc.verb./proc.verbale de receptie si recom./recomandarile benef.Nota: In cazul in care se depun.of.pe mai multe loturi val.contr.depuse (maxim 2/lot)in vederea dov.cerint.de mai sus treb.sa fie de min.suma sol.afer.loturilor ptr care se depune oferta.3.Decl.priv. efectivul mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de cond. si Angajament priv.asig.fortei de munca necesare indepl.contr./contractelor subsecv.-Form.12I.Specialistii/lot: un inginer/subinginer constructor cu special.drumuri, un RTE, un CQ in constructii. Se accepta ca aceste cerinte sa fie indeplinite de una, doua sau trei pers./lot. Contr.de munca/carte de munca-in copie, sau dupa caz, contr.colab. pt.indepl. contr.-in copie, sau angaj.de part.pt.indepl.contr.-in orig.Diplomele de absolvire si certif.de atestare, sau dupa caz, pt.CQ in constructii decizia interna a soc. de numire a acestuia-in copii legal. sau in copii conf.cu orig.4.Reteta pt.mixturii asf.BA16-laborator autorizat-in orig, in copie legal.sau in copie conf.cu orig.5.Reteta pt.mixturii asf.MASBF8-laborator autorizat-in orig, in copie legal.sau in copie conf.cu orig.Inf.priv.subcontr.-Form.12G;Certif.ISO 9001 pt.dom.?lucr.de constr.dr.?-in copie legal.sau in copie conf.cu orig, sau echiv.;Certif.ISO 14001-in copie legal.sau in copie conf.cu orig, sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Of.care se va clasa pe loc.I are oblig.de a transm.aut.contr.in ziua imediat urm.ult.runde de licit.electr.doc.preciz.la pct.VI.4si va resp.prev.de la pct.IV.2 din Fisa de date.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2011 10:00
Locul: la sediul Consiliului Judetean Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare - Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Tel. 0261805154, Fax:  0261713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer