Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere curenta si periodica pentru drumurile judetene


Anunt de participare numarul 115584/15.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala:  str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140047, Romania, Punct(e) de contact:  VICTORITA PASCUTU, Tel. 0247/421132, Fax:  0247/421132, Adresa internet (URL):  www.cjteleorman.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compartimentul achizitii publice, camera 53
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140047, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul achizitii publice, camera 53, Tel. 0247/311201 int.394, In atentia:  Potbaniceanu Bogdan, Fax:  0247/421132
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere curenta si periodica pentru drumurile judetene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua drumurilor judetene din judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 19, 660, 612RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui 4 contracte susecvente, fiecare avand durata de 12 luni.Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este de = 5.691.757lei, fara TVA.Estimarile cantitatilor minime si maxime pentru fiecare contract subsecvent sunt prevazute in anexele A1, A2, A3, A4 din caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere curenta si periodica pentru drumurile judetene.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini: Anexele A1, A2, A3, A4 privind estimarea cantitatilor minime si maxime pentru fiecare contract subsecvent.
Anexa A6 privind estimarea cantitatilor minime si maxime pe durata intregului acord cadru.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 660, 612RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este 370.000 lei.Garantia de buna executie este 5% din pretulcontractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al judetuluiTeleorman.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane -Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip privind indeplinirea obligatiilor de plata, valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice straine-Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit.Persoane juridice /fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatiisau autorizatie de functionare/altele echivalente Persoane juridice /fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.- Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala care vizeaza activitatea operatorului economic din ultimii trei ani(2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de min. 10.000.000 lei, adica 2.342.798 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Informatii referitoare la personal
Pentru personal se vor prezenta: CV-uri; copii ale diplomelor, atestatelor, legitimatiilor valabile la data deschiderii ofertelor, cartilor de munca sau contractelor de munca, declaratia de disponibilitate.
Angajament privind resursele umane, ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere .Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .Documente din care sa rezulte ca operatorul economic detine un atelier de intretinere si reparatii auto-utilaje sau un contract de service pentru acestea.Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca poate inlocui un auto-utilaj defect, in 8 de ore de la notificarea facuta de achizitor, (utilajul defect va fi inlocuit cu unul cu aceleasi caracteristici).Autorizatie laborator sau un contract de colaborarepentru executia lucrarilor de laborator, minim gradul II. In cazul in care ofertantul prezinta un contract de colaborare, acesta va prezenta dovada ca operatorul economic cu care este incheiat contractul detine autorizatie pentru laborator minim gradul II.
Informatii privind subcontractantii, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani un contract de lucraridedrumuria carui valoare, ca dovada a experientei lui similare, sa fie de minim 5.000.000 lei, adica 1.171.399 euro, fara TVA.Personal tehnic de specialitate: Sef punct de lucru, inginer/subinginer cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri si cu experienta in lucrari de constructii drumuri si poduri de cel putin 10 ani.-Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul drumuri si poduri, atestat profesional de institutiile abilitate, in domeniul drumuri si experienta similara de cel putin 5 ani- Responsabil Siguranta si securitatea muncii autorizatDotarea minima: Statie de asfalt minim 90 to/ora = 1 buc, Repartizator de asfalt (latime minima = 3, 0 m)= 1 buc, Incarcator frontal= 2 buc, Cilindru compactor = 7 buc, Cilindru compactor pe pneuri= 2 buc, Autobasculante de min. 16 t = 18 buc, Autogudronator pentru emulsie = 1 buc, Perie mecanica = 2 buc, Freza = 1 buc, Balastiera = 1 buc, Autogreder = 2 buc, Motocompresor =2 buc, Cisterna de apa = 1 buc, Instalatie de tratament = 1 buc, Cisterna emulsie = 1 buc.Pentru asigurarea temperaturilor corespunzatoare la preparare, asternere si cilindrare a mixturii asfaltice, statia de asfalt (fixa sau mobila) de minim 90 to/ora trebuie sa fie cu autorizatie de mediu, in valabilitate si sa fie amplasata in judetul Teleorman sau in judetele limitrofe. In acest sens se vor prezenta documente justificative.- dovada accesului (act de proprietate, contract de leasing, inchiriere, furnizare) la autovehiculele si utilajele solicitate pentru activitatea de intretinere curenta.Pentru a demonstra starea tehnica, parametrii tehnico-functionali si de siguranta, pentru utilajele urmatoare se vor prezenta rapoarte de inspectie, in valabilitate, emise de organisme acreditate: Statie de asfalt, Repartizator de asfalt, Incarcator frontal, Cilindru compactor, Cilindru compactor pe pneuri, Autogudronator pentru emulsie, Perie mecanica, Freza, Autogreder, Motocompresor, Instalatie de tratament.Balastiera trebuie sa fie autorizata pentru exploatare cu permis in valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.06.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 37.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala:  Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140047, Romania, Tel. 0247/311201, int.399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2011 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer