Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere drumuri pietruite


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
63.173 RON

Castigatorul Licitatiei: SC PALCU IMPEX SRL
Anunt de atribuire numarul 131002/22.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. +40 0357731100, Email: [email protected], Fax: +40 0357731287, Adresa internet (URL): www.yahoo.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere drumuri pietruite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumuri judetene - Jud.Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari are ca scop executia unor lucrari de intretinere drumuri pietruite.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
63, 173.04RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Noi lucrari / servicii, constituind o repetare a lucrarilor / serviciilor existente si solicitate in conformitate cu conditiile stricte conforme cu cele stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
61
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 145 Denumirea: Lucrari de intretinere drumuri pietruite
V.1) Data atribuirii contractului 06.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC PALCU IMPEX SRL
Adresa postala: str.Pacii, nr.54, Localitatea: Sebis, Cod postal: 315300, Romania, Tel. +40 0257310510, Email: [email protected], Fax: +40 0257 310512
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 63368.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 63173.04 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Initial lucrarile au fost demarate prin procedura de licitatie deschisa publicata in SEAP prin anuntul de participare 117555/22.03.2011, valoarea estimata a lucrarilor fiind de 1868139.38 lei fara TVA In anuntul initial s-a prevazut posibilitatea achizitionarii unor lucrari suplimentare conf.art.122 lit.j din O.U.G.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Contracte incheiate: contract nr.71/29.04.2011 in valoare de 564.000 lei fara TVA, anunt de atribuire nr.107700/20.05.2011; contract nr.202/08.11.2011 in valoare de 56.396, 12 lei fara TVA, anunt de atribuire nr. 119942/27.12.2011, contract nr.7/24.02.2012 in valoare de 886249.71 lei fara TVA, anunt de atribuire nr.122167/05.03.2012, contract nr.124/10.09.2012 in valoare de 279529.73 lei fara TVA, anunt de atribuire nr.128715/17.09.2012, contract nr.145/06.11.2012 in valoare de 63173.04 lei fara TVA. Valoarea totala contractata a lucrarilor inclusiv prezentul contract este de 1849348, 6 lei fara TVA.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL ARAD - sectia civila
Adresa postala: Bd.Gen.Vasile Milea, nr.2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310131, Romania, Tel. +40 0257228908, Email: [email protected], Fax: +40 0257251700
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN ARAD -Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: str.Corneliu Coposu, nr.22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel. +40 0257731100, Email: [email protected], Fax: +40 0257731287
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2012 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer