Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de intretinere drumuri pietruite prin reprofilarea si scarificarea pietruirii existente si adaos de material pietros pe drumul judetean DJ 255A, km 24+000 km 30+000, si km 32+600 km 36+300, Cotu Lung - DN 23 - DJ 221(Romanu)


Anunt de participare numarul 37154/24.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, cam 315, Tel.0239/619600 int 210, In atentia: Zaritchi Florinela, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, cam 315, Tel.0239/619600 int 210, In atentia: Zaritchi Florinela, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de intretinere drumuri pietruite prin reprofilarea si scarificarea pietruirii existente si adaos de material pietros pe drumul judetean DJ 255A, km 24+000 km 30+000, si km 32+600 km 36+300, Cotu Lung - DN 23 - DJ 221(Romanu)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 255A, km 24+000 km 30+000, si km 32+600 km 36+300, Cotu Lung - DN 23 - DJ 221(Romanu)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere drumuri pietruite prin reprofilarea si scarificarea pietruirii existente si adaos de material pietros pe drumul judetean DJ 255A, km 24+000 km 30+000, si km 32+600 km 36+300, Cotu Lung - DN 23 - DJ 221(Romanu)
Informatiile privind lucrarile de intretinerea drumurilor pietruite prin reprofilarea si scarificarea pietrurii existente si adaos de material pietros pe DJ 255A, se regasesc in Caietul de sarcinisi antemasuratorile anexate din Capitolul II
La executia lucrarilor se vor respecta prevederile CAIETULUI DE SARCINI CAPITOLUL II a prezentei documentatii. Receptia lucrarilor se va face conform legislatiei in vigoare si conform CAIETULUI DE SARCINI CAPITOLUL II.Durata de garantie a lucrarii va fi de 12 luni, de la receptia la terminarea lucrarilor.
Autoritatea contractanta nu accepta solicitarea de catre ofertanti a unor plati in avans sau plati partiale pentru lucrarile executate, decat la terminarea si receptionarea lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 101, 142.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1500 RON. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila pe anul 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Formular 12B, Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Registrul Comertului, Certificat Constatator emis de Oficiul registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim350000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor prestate in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa aiba:
- dotare tehnica:
-1 buc Autogreder 175 CP
-1 buc Rulou compactor cu tambur de otel
-1 buc autocisterna
Nu vor fi acceptati la procedura de achizitie decat ofertantii care detin in proprietate utilajul mai sus mentionat Se va prezenta in copie legalizata doc doveditor pentru utilajul enumerat mai sus-parc auto cu capacitate de transport de 150 to/zi, proprietate/inchiriatOfertantul care nu poate face dovada dotarii tehnice minime va fi exclus din procedura
- sa dispuna de urmatoarele resurse umane minime:
a) 2 pers personal studii superioare
b) 1 pers personal cu studii medii
c) 10 pers personal necalificat
- sa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executate; se va prezenta copia documentului documentului de colaborare cu responsabilul daca acesta nu este angajat permanent al ofertantului; se va prezenta copia legalizata a atestatului pentru responsabil tehnic cu executia sau copie nelegalizata si originalul pentru confruntare acesta din urma returnandu-se ofertantului;
- sa dispuna de un responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate; se va prezenta copia documentului de colaborare cu responsabilul, daca acesta nu este angajat permanent al ofertantului; se va prezenta copia legalizata a atestatului pentru responsabil tehnic cu calitatea sau copie nelegalizata si originalul pentru confruntare acesta din urma returnandu-se ofertantului.
- certificatul de atestare acordat de APDP Romania pentru executia lucrarilor de intretinere si reparare drumuri locale, in copie legalizata , valabil pentru anul in curs.- ISO 9001:2000 / echivalent
- OHSAS 18001 :1999 / echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul a executat cel putin o lucrare similara, care a avut o valoare egala sau mai mare cu 30000, 00 leiOrice fisa referitoare la un contract cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de copia legalizata a contractului si de recomandare din partea beneficiarului/clientului respectiv, precum si de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilorAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude acei ofertanti care nu au prestat lucrari de calitate in anii precedenti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 13:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, cam. 404, et.IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, cam. 315, et 3, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 210, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2007 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer