Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 74545/31.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Catalina Avadanei, Tel.0230210148, interior 206, Email: [email protected], Fax: 0230521536, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene din judetul Suceava, cu o lungime de 1.137, 5 km
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea drumurilor pietruite, intretinerea platformei drumurilor, asigurarea scurgerii apelor din zona drumurilor, intretinerea mijloacelor pentru siguranta circulatiei rutiere, asigurarea esteticii drumurilor, tratamente bituminoase, siguranta rutiera pe drumurile din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea lucrarilor de intretinere pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, conform Caietelor de Sarcini si Listelor de Cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 8, 655, 462.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 86550 lei si garantia de buna executie in procent 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea2. Formularul 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.3.Formularul 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4.Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local5.Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Agentia de Administrare Fiscala Directia generala a Finantelor Publice.6.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;7.Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului depe langa Tribunalul Teritorial in copie;8.cazierul judiciar sau certificate chivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat.2.Bilantul contabil intocmit pentru ultimul an pentru care exista exercitiul financiar incheiat, vizat si inregistrat de organele competente3.Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor4.Informatii privind principalii indicatori economico-financiari (riscul de firma)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cifra de afaceri 25.950.000 lei. 2.bilantul contabil la 2007 3.Se vor prezenta declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau are ca surse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace (Scrisori de bonitate din partea bancilor) suficiente pentru a realiza executarea lucrarii.Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 1.250.000 lei (aprox 15% din valoarea contractului) privind realizarea obiectivului de investitii a carui executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie. 4.Lichiditatea efectiva (imediata) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% - pentru anul financiar 2008. Solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30%- pentru anul financiar 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Efec. medii ale pers. angajat si de conducere ale ofertantului in ultimii 3 ani2. Lista pers. responsabil cheie care va fi angajat3. Declaratie privind util, instal, echip. tehnice4. Lista util, instal, echip. tehnice5. Declaratie privind lista princ. lucr. final. in ultimii 5 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min. sef de lucr. spec. drumuri si poduri, cu cel putin 10 ani exp. min 1 resp. tehn. cu executia cu experienta spec. min 5 ani min 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, cu exp. min 5 ani, min. 10 spec. cu studii sup. in dom. dr. si pod cu cel putin 5 ani exp.specifica dr. si poduri -personalul calificat necesar exploatarii masinilor si utilajelor 4.ofertantul sa faca dovada ca detine minim o statie de preparat mixturi asfaltice perf.si minim o statie de preparat emulsie cationica.Statiile trebuie sa aiba Autoriz. de funct., inspectia tehnica valabila si trebuie sa detina autoriz. de mediu valabila echipament pentru executia tratamentelor bituminoase - min. 1 buc. - autobasculante pentru transport mixturi asfaltice min. 5 buc. Autovehiculele trebuie sa fie dotate cu prelate speciale. -autobasculante pentru transport materiale de constructii min. 3buc - autospeciala cu matura mecanica minim 1 buc. - instalatie de curatare a stratului suport prin spalare cu jet de apa sub presiune minim 1 buc. - utilaj pentru asternere straturi subtiri de mixtura minim 1 buc. - autocisterne transport bitum min. 2 buc. - cilindru compactor cu cilindru lis minim 2 buc. - cilindru compactor cu cilindru lis pentru spatii inguste minim 1 buc. - cilindru compactor cu pneuri minim 1 buc. - autogreder - minim 2 buc. - buldozer - minim 1 buc. -auto excavator minim 1 buc. - laborator de grad II, autorizat ISC Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera dintr-o exploatare autorizata (cu toate avizele si autorizatiile prevazute de legislatie, valabile la data depunerii ofertei) 5.Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 1 (un) contract de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a caror valoare sa fie de cel putin de 2.596.600 lei fara TVA Lucrarile similare vor fi insotite de documente doveditoare: contracte de executie, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari vizate de ISC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1369 din 27.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2009 14:00
Locul: Locul: Sediul DJDP Suceava, mun. Suceava, str. Stefan cel Mare, nr.36, sala Ion Irimescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tibunalul Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230210148/int. 123, Fax: 0230/521536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2009 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer