Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "lucrari de intretinere pe timp de iarna ? deszapezire, pe perioada noiembrie 2010 ? 31 martie 2011"


Anunt de participare numarul 109452/12.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE MOISIU, Tel. 0239.619.600, Email:  [email protected], Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"lucrari de intretinere pe timp de iarna ? deszapezire, pe perioada noiembrie 2010 ? 31 martie 2011"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: reteaua drumurilor judetene din Judetul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"lucrari de intretinere pe timp de iarna ? deszapezire, pe perioada noiembrie 2010 ? 31 martie 2011"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"lucrari de intretinere pe timp de iarna ? deszapezire, pe perioada noiembrie 2010 ? 31 martie 2011"in conf cu cerintele din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 421, 269RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.11.2010 pana la 31.03.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de participare, 20 000 RON.Perioada de valab 60 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc si subcontractarea in conf cu prev art 44 si 45 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiaprevazutala art 180 si art 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 duce la excluderea, din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certif const emis de ORC, elib cu cel mult 30 de zile inainte de data desch ofertelor si Certif de inreg (C.U.I.)Certif priv plata oblig catre bug loc elib de catre Primariile in a caror raza terit activ of (sed princ, suc, sedii sec, pct de lucru) din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc val la data desch.Certif de atest priv oblig la Fd de mediu, elib de Adm Fd de Mediu din care sa reiasa ca nu are dat rest la Fd de Mediu, val la data desch.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare in valoare de minim 200 000 lei pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri.Bilantul contabil la 31.12.2009cu rezultat financiar pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DOTARE TEHNICA MINIMA:
-autofreza ? 2 buc- se va prezenta certificatul ICECON, fotocopie;
-echipament de imprastiere mecanica antiderapant -6 buc se va prezenta certificatul ICECON, fotocopie;
-buldoexcavator ? 4 buc ? se va prezenta certificatul ICECON, fotocopie;
-autogreder ? 6 buc ? se va prezenta certificatul ICECON, fotocopie;
-incarcator frontal ? 4 buc- se va prezenta certificatul ICECON, fotocopie;
-pluguri sau lame pentru deszapezire? 4 buc.-autobasculante? 10 buc;
-autospeciala pentru transport personal si materiale ? 10 buc.
-sa aiba certificatul de atestare acordat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania pentru executia lucrarilor de intretinere drumuri locale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-un contract similar in ultimii 5 ani care a avut o valoare de800 000 lei fara TVA, sau mai mare.-sa dispuna de personal calificat in domeniul lucrarilor de drumuri, minimum 50 de oameni;
-sa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarilor de drumuri;Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000(2008) sau echivalent, ISO 14001 :2005, sau echivalent, OHSAS 18001 :2008, sau echivalent, ( SMRS) SA 8000 :2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, camera 122, etajul IV, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr.47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810017, Romania, Tel. 0239/613370, Email:  [email protected], Fax:  0239/612608, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Email:  [email protected], Fax:  0239/619044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer