Licitatie Publica - Lucrari de intretinere periodica a imbracamintii asfaltice prin asternerea unui covor bituminos intr-un strat pe DJ 202A, Racovita-Gradistea, km 25+000 ? km 27+200
Anunt de participare numarul 104275/19.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239.619.600, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Fax: 0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel. 0239/619600/249, Fax: 0239/619044
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere periodica a imbracamintii asfaltice prin asternerea unui covor bituminos intr-un strat pe DJ 202A, Racovita-Gradistea, km 25+000 ? km 27+200
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 202A, Racovita-Gradistea, km 25+000 ? km 27+200.
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere periodica a imbracamintii asfaltice prin asternerea unui covor bituminos intr-un strat pe DJ 202A, Racovita-Gradistea, km 25+000 ? km 27+200
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de intretinere periodica a imbracamintii asfaltice prin asternerea unui covor bituminos intr-un strat pe DJ 202A, Racovita-Gradistea, km 25+000 ? km 27+200 in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 702, 941.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de particip.10500 lei. Per de val.90 zile .gar de buna exec 10% din val fara TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bug Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea si subcontractarea se va face conf art.44 si 45 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form 12A - Decl de elig.
Form12B ? Decl priv neincadr in prev art. 181
Certif const emis de ORC, elibcu cel mult 30 de zile inainte de data desch of, in orig sau cop leg, val la data desch.
Certif de inreg(C.U.I.) emis de ORC, cop stamp si semn "conf cu origl " de catre reprez leg al of.
Certif const priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are dat catre Bug gen cons val la data desch, in orig sau cop leg.
Certif priv plata oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor in a caror raza terit activ of (sed princ, suc, sedii sec, pct de lucru) din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc val la data desch, in orig sau cop leg.
Certif de atest priv oblig la Fd de mediu, elib de Adm Fd de Mediu din care sa reiasa ca nu are dat rest la Fd de Mediu, val la data desch, in orig sau cop leg.
Pers jur str vor prez orice doc edif ptr dov elig - elibde aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, taxsi contrib catre bug de stat si bug locin conf cu cer solde aut contr.
Doc vor fi prezin orig sau cop leg, la care se va alatura trad aut si leg a ac in lb rom.
Ptr of nerezid se vor aplica prevart.182 din OUG nr. 34/2006, aprob prin Leg nr.337/2006, cu modif si compl ult.
Doc vor fi prez in orig sau cop leg, la care se va alatura trad aut si leg in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de inf gen Form 3.2.Ptr ca riscul neindepl contr sa fie red, se sol:
-cifr de afac med an pe ult 3 ani, sa fie de min 1.400.000, 00 lei fara TVA.
Of treb sa prez o adev C.I.P. ( Centrala Incidentelor de Plata ) priv nefig in evid ac inst cu incid de plata maj in ult 24 de luni.
Of treb sa faca dov ca are disp res reale negrev de dat, linii de credit conf de banci sau orice alte mij fin in val de min 350.000, 00 lei ptr finant inc lucr prez proc.
Ptr calif of va dep doc banc dov in orig sau cop leg dupa cum urm:
a).scris de conf, emisa cu max 3 zile inainte de data dep, sau
b).extras de cont elib cu min 2 zile inainte de data dep + decl pe prop rasp a of ca va rez si util din suma consem in extr, min sol ca res fin prop ptr fin lucr.
c)in cazul lin de credit, of treb sa faca dov ca suma disp (pos de util) prin lin de credit resp, este de min 350.000, 00 lei, la data dep of.3.Ult bil cont (la 31.12.2009 ), viz si inreg de org comp, cu rez fin poz, din care se va anexa o cop.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista contr prest in ult 5 ani ? Form 12 F.
2.Fisa de inf priv exp sim ? Form Exp.;Of treb sa faca dov indepl a unui contr sim, in ult 5 ani, care a avut o val de690.000, 00 lei fara TVA; copia dupa contr nom, recomand benef si PVR la term lucr;3.Of treb sa disp de urmat dot teh min:
- statie de prep mixt asf; se va prez cop rap de insp ICECON sau echiv ptr statie precum si cop aut de mediu ptr locatia unde este ampl; se va prez si certif ptr contr prod (CE), in stat de prep mixt asf precum si lic ptr util certif de conf mai sus ment, emise de un org acred ptr atest conf mixt asf in lucr.In ved realiz in cond de cal a ac lucr, resp mixt asf sa aiba temp la ast de 140° C, ampl st de prep mixt asf sa fie la max 70 km de pct de lucru.-lab de incerc gr 2, aut; se va prez cop aut lab si cop doc dov ptr disp as lab sau as serv unui lab de inc de gr 2.
- repartizoare de mixt asf aut, prev cu palpatori atest ICECON;
- cil comp vibr atest ICECON;
- cil comp lis-lis atest ICECON;
- cil comp pneu-pneu atest ICECON;
- inst de aplic a emul bit cu perie mec atest ICECON;
- termocontainer de asf cu cap min10 to atest ICECON;
- autobascul cu prelate;
- inst/indic de semn rut ptr desf circ rut in bune cond pe timp lucr.
Se va util Form. 5.
Se vor prez cop leg dupa doc dov as disp dot teh.
4. Of treb :
-sa disp de pers cal in dom ( asfaltator ); Form.6.
-sa disp de un resp teh cu exec lucr care care fac ob prez proc; se va prez cop doc de colab cu resp teh cu exec sau cop contr de ang a ac; se va prez cop leg a leg viz la zi, ptr resp teh cu exec; Formular nr.6.-sa disp de un resp cu cal atest in dom lucr care urm a fi exec; se va prez cop doc de colab cu resp de cal sau cop contr de ang a ac; se va prez cop leg a atest; Form.6-sa aiba certif de atest acord de APDPR ptr exec lucr de intret si rep drum loc, in cop leg, val ptr an in curs.ISO 9001 :2000 (2008) sau echiv, ISO 14001 :2005, sau echiv, OHSAS 18001 :2008, sau echiv, SA 8000 :2008 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2010 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, cam.404, et.IV, Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imouternicitul in scris al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel. 0239/613370, Email: [email protected], Fax: 0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax: 0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2010 13:20