Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere periodica :"Covoare asfaltice pe drumurile judetene asfaltate- Zona I si Zona II


Anunt de participare numarul 97310/01.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Administrarea Drumurilor si Podurilor Judetene Timis
Adresa postala: Bd. Revolutiei din 1989 nr.17, cam.407, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii contractante, Tel.0040256-406558;0040256-498734, In atentia: ing. Dan Sarmes, Email: [email protected], Fax: 0040256-241634, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere periodica : "Covoare asfaltice pe drumurile judetene asfaltate-Zona I si Zona II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sectoarele de drumuri judetene prevazute in Anexele 1 si 2
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de intretinere periodica: asternerea de covoare asfaltice pe drumurile judetene - se vor realiza conform specificatiilor din Documentatia tehnica de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt estimate pentru fiecare lot (Zona) in parte: - Lot 1: ZonaI 13, 8 km- Lot 2: Zona II 11 km
Valoarea estimata fara TVA: 6, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.05.2010 pana la 29.10.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: Lot 1:42000 lei, Lot 2:33000 lei; garantia de buna executie: 105 din valoarea contractului, excl. TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu al autoritatii contractante. Plata: conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.34/2006; Certificate constatatoare (tip) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si catre bugetele locale; Certificat de Cazier fiscal; Certificat de inregistrare si constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;(Activitate autorizata: Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor 4211) Certificat de atestare emis de A.P.D.P. sau alt organism similar, valabil pentru anul in curs (in copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri domeniul de activitate aferent obiectului contractului (Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor) pe ultimii 3 ani, care sa fie obligatoriu egala sau mai mare de: Lot 1:7.000.000 lei; Lot 2:5.600.000 lei; Bilantul contabil (depus si vizat), la data de: 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari de drumuri executate in ultimii 5 ani (contracte incheiate in perioada 2005 2009), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (min. 5 recomandari de la beneficiari);Experienta similara: contracte incheiate si finalizate in perioada 2005 2009, avand ca obiect lucrari de asternere covoare asfaltice, din care cel putin unul cu o valoare egala sau mai mare de: pt: Lot 1:3.000.000 lei; pt. Lot 2:2.000.000 lei; Lista Obligatiilor contractuale in desfasurare - daca este cazul; Declaratie privind efectivele medii anuale (pe ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, insotita de CV-urile personalului de conducere; personalul propus pentru realizarea contractului: insotita de CV-urile si atestarile profesionale, conform legislatiei romanesti in vigoare, pentru persoanele responsabile cu executia (sef de santier, responsabil tehnic cu executie, responsabil calitate s.a.); Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul, precum si lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite la indeplinirea contractului; Certificari privind implementarea sistemul de asigurare a calitatii - standard ISO 9001 sau echivalent;Certificari privind implementarea sistemul de protectie a mediului - standard ISO 14001 sau echivalent; Certificari privind implementarea sistemul de protectie a muncii- standard OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul imputernicit al ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici interesati sa participe la procedura de achizitie publica vor transmite o scrisoare de intentie (cu datele lor de identificare) la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL TIMIS
Adresa postala: Piata Tepes Voda 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-498054, Fax: 0256-200040
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC-ul sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de: 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer