Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 - Tratamente bituminoase simple?


Anunt de participare numarul 137859/01.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. +40 0213150126, Email: [email protected], Fax: +40 0213150126, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA Bucuresti prin Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala: str.Decebal nr.128, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 0264432552, In atentia: ing. Ambrozie Fodor, Email: [email protected], Fax: +40 264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 - Tratamente bituminoase simple?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SDN CLUJ : DN 75, DN 1R, DN 18B
SDN Bistrita : DN 17D, DN 17C
SDN Baia Mare: DN 18B
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 730, 895.1 si 6, 918, 568.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lot 1 - 3 /an in valoare de 1.251.708, 60 lei si Supraf. =219.598 mpa celui mai mare contract subsecvent;lot 2- 2/an in valoare 1.431.378, 30 lei si suprafata = 251.119mp a celui mai mare contract subsecvent, lot 3- 2/ an in valoare de 853.620, 60 lei, si suprafata =149.758 mp a celui mai mare contract subsecvent
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 - Tratamente bituminoase simple executate la rece intr-un singur strat, impartite pe 3 loturi:
Lot 1: Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 - Tratamente bituminoase simple- SDN CLUJ
Lot 2: Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 - Tratamente bituminoase simple-SDN Bistrita
Lot 3: Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 - Tratamente bituminoase simple - SDN Baia Mare
Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiuneaCaiet de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarciniLot 1: Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 - Tratamente bituminoase simple- SDN CLUJ
a)Pe durata intregului acord -cadru
Cant. Minim=35, 163 kmeCant. Maxima = 68, 158 kme
Suprafata minim= 260.913, 20 mpSuprafata maxima= 505.737, 46 mp
b)Cantitatea celui mare contract subsecvent: 219.598 mp sau 29, 60kme
Lot 2: Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 - Tratamente bituminoase simple-SDN Bistrita
a)Pe durata intregului acord -cadru
Cant. Minim= 34, 578 kmeCant. Maxima = 56, 769 kme
Suprafata minim= 256.575, 00 mpSuprafata maxima= 421.232, 70 mp
b)Cantitatea celui mare contract subsecvent: 251.119 mp sau 33, 84 kme
Lot 3: Lucrari de intretinere periodica multianuala 2012-2013 - Tratamente bituminoase simple - SDN Baia Mare
a)Pe durata intregului acord -cadru
Cant. Minim= 18, 471 kmeCant. Maxima = 38, 654 kme
Suprafata minim= 137.055, 00 mpSuprafata maxima= 286.813, 00 mp
b)Cantitatea celui mare contract subsecvent: 149.758 mp sau 20, 183 kme.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 730, 895.1 si 6, 918, 568.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Ofertantul are obligatia de-a constitui o G.P.eliberata in numele ofertantului in cuantum: Lot1:12.517, 09 lei, Lot2:14.313, 78lei, Lot3:8.536, 21lei (a se vedea AnexaB);care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari, valab.pentru o perioada de 90 zile care se raporteaza la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.2.G.P.poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de LOT1:2.806, 90EURO, LOT2:3.209, 80 EURO, LOT3:1.914, 21Euro, la un curs afisat de BNR, aferent 11.06.'12 de 1 Euro=4, 4594 Lei.3.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec., G.P.trebuie constituita in numele asocierii, poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec. din cadrul asocierii.4.G.P.emisa in alta lb.decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.5.Model orientativ Formular nr.III.1.1.a)6.Ofertantul care in conformitate cu Leg.346/2004(art.16, alin.(1))face parte din categ.IMM sau ofertantul(op.ec.din cadrul unei asocieri)care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din G.P.Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor.7.Dovada de IMM se depune alaturi de G.P.in sedinta de deschidere a ofertelor.Nota 1: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autorit. contract. va retine contestatorului din G.P in cazul in care CNSC a respins contestatia suma de: Lot1:6.662, 71 lei, Lot2:6.181, 03lei, Lot3:5.414, 83leib)Aut.Contract.are dreptul de a retine G.P., ofertantului care se afla in sit.prevazuta la art.87 H.G.925/2006.c)G.P.trebuie sa fie irevocabila(art.86 alin.2din H.G.nr.925/2006)d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op.ec., este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii pt.care se emite. 1.Cuantumul garantiei de buna executie (G.B.EX.) este de 10% din val.fara TVA a contractului.2.Se poate constituii conform art.90 din HG925/2006 astfel: 2.1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2.2.prin retineri succesive cu respectarea pevederilor art.90 alin.3 H.G. nr.925/20063.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii.4.Model orientativ Formular nr.III.1.1.b5.Ofertantul care in conformitate cu Leg.346/2004, fac parte din categoriaIMM (art. 16 alin.(1)) sau ofertantul (op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM au dreptul sa depuna 50% din garantia de buna executieNota: G.B.EX emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat- Intretinere
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de indeplinire : a.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.III.2.1/1) /
b.Cazier judiciar al operatorului economic / - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/1.1
c.Cazier judiciar al administratorului/directorului general - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/1.2
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii straini vor prezenta documentele echivalente pentru tara de origine precum si pentru sediile principale/secundare/punctele de lucru din Romania, ca persoana juridica romana.
Modalitatea de indeplinire: a.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formular nr. III.2.1/2 )b.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular nr. III.2.1/2.1.
c.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) pentru toate punctele de lucru implicate in derularea contractului si sediu principal declarate in ONRC/ echivalent, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular nr. III.2.1/2.2.
Nota: 1. Documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa faca dovadaca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.
Nota: 2. Daca in tara unde ofertantul este rezident nu se pot emite situatii de plata la data de mai sus atunci ofertantul va prezenta certificatul respectiv la o data posibila si o declaratie pe propia raspundere privind modul de plata in tara in care este rezident-data in fata unui notar, autoritate administrativa etc.
Nota: 3. Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: 4. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederiloe Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: 5. Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: 6. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.
3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Modalitatea de indeplinire: Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul/candidatul are obligatia de a prezenta Formularul III.2/3 din Sectiunea III- Formulare / ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", din Documentatia de Atribuire, in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.
Modalitatea de indeplinire: a) Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. III.2.1/3)
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. III.2.1/4)
Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: ?Director regional: ing. Eugen Cecan
?Director economic: Aneta Visan
?Director Adjunct Intretinere : ing. Ioan Crisan
?Serviciu Juridic : cj. Emese Pap
?Sef Serviciu Intretinere Drumuri sing. Simion Pasca
?Responsabil de contract SDN Cluj: Mircea Bun (lot 1); SDN Bistrita: ing.Alexandru Slavita (lot 2); SDN Baia-Mare: ing.Catalin Muresan (lot 3)
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat (completare FormularIII.2.1/5).
6.Acorduri de asociere - se va marca de ofertant Formular III.2.1/6 ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare).
7.Declaratie pe proprie raspundere ca se vor respecta prevederile de valabilitate a GP- (completare Formularul III.2.1/7).
8. Caziere fiscale, certif. sau echivalent se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.2/5. 1. Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: a.Prezentarea certificatului constatator actualizat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. - se va marca de ofertant Formular III.2.1/b2. Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire:
a.Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) si
b.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)sau o declaratie, valabil la data depunerii ofertelor- se va marca de ofertant Formular III.2.1/b.1, b.2
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
IMPORTANT:
Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit. ec. si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociatisau sustinerea contractului de catre o alta persoana.
In cazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea finan. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 dinOUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si form.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc.
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala/in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea;
LOT 1= 2.503.417, 20 LEI; 561.379, 83 euro;LOT 2= 2.862.756, 60 LEI; 641.960, 04 euro;LOT 3 = 1.707.241, 20 LEI; 382.841, 01 euro. NOTA:
Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2009, 2010, 2011). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2009- 1 Euro =4, 2373 Lei; 2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei).
Cerinta nr. 2
Bilant contabil inregistarat la organele competentesau oricealte documente echivalente, pentru anii 2009, 2010, 2011
Cerinta nr. 3
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de:
LOT 1 = 156.463, 58 LEI; LOT2= 178.922, 29 LEI; LOT 3 = 106.702, 58 LEI.
Nota: Pot fi depuse de ofertant, ofertant asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru dotarea tehnica (instalatii, utilaje, echipamente) ofertantul va face dovada urmatoarelor: 1. Dotari obligatorii - Declaratie pe proprie raspundere ca va asigura:
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006
Cerinta nr. 1Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte:
Ofertantul a executat cel putin: ?un contractsau maxim 3 contracte avand ca obiect executie lucrari de tratamente bituminoase in valoare de cel putin egala cu:
LOT1 = 375.512, 58LEI fara TVA; 84.206, 97 euro
LOT2 = 429.413, 49 LEI fara TVA; 96.294, 01 euro
LOT3 = 256.086, 18 LEI fara TVA; 57.426, 15 euro
sau?executie tratamente bituminoase in suprafata cel putin egala cu: lot 1 = 8.88 kme sau 65.879, 40 mp, lot 2 =10, 15 kme sau 75.335, 70mp, lot 3 = 6, 05 kme sau 44.927, 40 mp.
Prezenatare Certif./doc. edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Copie contract/ contracte nominalizate ca experienta similarab}Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala /receptie finala a lucrarilor;
c) Certif. de buna executie /recomandari din partea beneficiarilor;
- se marcheaza/d) Doc. constatatoare emise de autoritati contractante l
Cerinta nr.2
Decl. ref.la utilajele, echip. tehn. de care poate dispune op.ec.pt. indeplinirea coresp. a contractului de lucrari.
Ofertantul va completa formularulIII.2.3/6/ lotDotarea minima solicitata pe lot:
a)Pt.pregatirea executiei: 1.autobasculante, raspanditoare de agreg. nat., 2.incarcator frontal cu cupa frontala pentru incarcarea agreg. nat. in autobasculante;
3.rezervoare pentru depozitarea liantilor bituminosi;b) Pt.pregatirea stratului suport:
1.utilaj cu perie mec. si spalarea startului suport
2.dispozitive pentru efectuarea plombarilor si pentru colmatarea fisurilor, crapaturilor si rosturilor
c) Pt. executarea tratamentului bituminos?UTILAJE SEPARATE SAU CU RASPANTITOR MIXT SIMULTAN
d)Lab. autorizat gra.min. 2 sau contract de colaborare
Cerinta nr. 3
Declaratie referitoare la personalul si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului :
a) Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI) ?manager lucrare
b)Inginer calitatec)Inginer RTE in domeniul constructiilor de drumuri - atestat atestat RTEd)Sef santier
e) Responsabil SSM ( securitate si sanatate in muca)
Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare :
Studii si aptitudini solicitate: - studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrari;Se vor prezentacopii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizatii mentionate in CV ( dupa caz), declaratie de disponibilitate, CV.
SUBCONTRACTANTIDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Atentie!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008/ Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene; sau
Manualul calitatii, instructiuni, raport, act de control al unui organism de control sau audit pe anul 2008/2009, referitor la asigurarea calitatii de catre operatorul economic etc.(art.191/OUG 34/2006)
Cerinta nr. 2
Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
? Declaratie privind Standardele de Protectie a Mediului?.
? Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2008 sau Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea / Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene; sau
a. Statut, instructiuni privind calitatea mediului; raport, act de control al unui organism de control sau audit pe anul 2009/2010, referitor la asigurarea calitatii mediului de catre operatorul economic, etc.(art.194/OUG 34/2006).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2012 10:00
Locul: DRDP CLUJ str. Decebal nr.128 Cluj - Sala Mare etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici, observatori UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire ? pretul cel mai scazutlot aplicat la valoarea totala ( si cu incadrarea in pretul unitar estimat)2. Durata contractului mentionata la Sectiunea II.3 cuprinde perioada deexecutie a lucrarilor de 24 luni si perioada de notificare a defectelor de 24 luni .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal /lotul la care a participat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DRDP CLUJ
Adresa postala: str.Decebal nr.128, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel. +40 0264432552, Email: [email protected], Fax: +40 0264432446, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2012 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer