Licitatie Publica - lucrari de intretinere prin asternere covor bituminos 1 strat pe 7 drumuri judetene : DJ 203 R, DJ 203 T, DJ 203 A, DJ 211 B, DJ211, DJ 203 S, DJ 203 N, DJ 211
Anunt de participare numarul 30637/03.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.700 int 205/210, In atentia: NICOLAE MOISIU, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, cam 315, Tel.0239/619600 int 205/210, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, cam 315, Tel.0239/619600 int 205/210, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de intretinere prin asternere covor bituminos 1 strat pe 7 drumuri judetene : DJ 203 R, DJ 203 T, DJ 203 A, DJ 211 B, DJ211, DJ 203 S, DJ 203 N, DJ 211
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 203 R, DJ 203 T, DJ 203 A, DJ 211 B, DJ211, DJ 203 S, DJ 203 N, DJ 211 conform documentatiei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinerea imbracamintii asfaltice prin asternerea unui covor bituminos pe DJ 203 R (km 7+000- km 11+300), DJ 203 T( km 0+000 - km 3+7500, DJ 203 A ( km 66+000- km 71+000), DJ 211 B ( km 18+000- km 20+000), DJ211 (km 18+000- km 20+000), DJ 203 S (km 0+000- km 4+000), DJ 203 N (km 20+373- km 25+373), DJ 211 (km 31+000- km 35+000) .lungime totala L= 31, 050 km.Suprafata antemasurata a fi reparata este de186.300, 00 mp.
La executia lucrarilor se vor respecta prevederile CAIETULUI DE SARCINI CAPITOLUL II a prezentei documentatii. Receptia lucrarilor se va face conform legislatiei in vigoare si conform CAIETULUI DE SARCINI CAPITOLUL II.Durata de garantie a lucrarii va fi de minim 24 luni, de la receptia la terminarea lucrarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 073, 529.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 15.000, 00 RON. Garantia de buna executie 2% din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila pe anul 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 - Formular 12A, Formular 12BCertificat de inregistrare fiscala eliberat de ORCCertificat Constatator emis de ORCCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lichiditatea generalasolvabilita patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
active circulante/datorii curente x 100 > sau egal cu 100 capital propriu/total pasiv x 100 > sau egal cu 30
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor prestate in ultimii 5 aniOfertantul trebuie sa aiba dotare tehnica conf doc atribDeclaratii pe propr raspundere - efective medii anuale ale pers angajat pe ultimii 3 ani, asigurarea cu pers de specialit, nr si pregatirea cadrelor de conducere, pers respons direct de indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa dispune de pers stud sup si medii, calif. in domeniu si necalif conf doc atribrespons tehn cu exec si respectiv cu calitatea lucrarilorcertific atestare acordat de APDPR pt exec lucraricopie asig risc profISO 9001:2000; ISO 14001 :2004; OHSAS 18001 :1999 sau echiv
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a executat cel putin o lucrare similara care a avut o valoare egala sau mai mare cu 2.000.000, 00 lei sau 3 lucrari similare in valoare de 3.500.000 lei - copie contract, recomandare si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: plata la caseria CJ Braila sau OP in cont CJ Braila RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trez Municip Braila
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2007 16:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, cam. 404, et.IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, cam. 315, et 3, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 210/205, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 18:30