Licitatie Publica - Lucrari de intretinere, service, supraveghere si interventii instalatii de climatizare (centrale termice, aparate de aer conditionat si ventiloconvectoare - VCR) SCREIR CF Iasi
Anunt de participare (utilitati) numarul 138714/07.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 70090, Romania, Punct(e) de contact: Julieta Aghion, Tel. +40 232273507, Email: [email protected], Fax: +40 232273507, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de intretinere, service, supraveghere si interventii instalatii de climatizare (centrale termice, aparate de aer conditionat si ventiloconvectoare - VCR) SCREIR CF Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Pe raza de activitate a SCREIR CF Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 565, 000 si 1, 649, 978.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In baza acordului cadru se vor incheia contracte subsecventepe o durata de 1 an, in functie de necesitatile beneficiarului si de fondurile disponibile.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 565.000lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere, service, supraveghere si interventii instalatii de climatizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
45259300-0-Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea de service centrale termice (63 locatii), reparatii sisteme de alimentare, verificare instalatii de gaz, supraveghere centrale termice (13 locatii), service si reparatiii aparate de aer conditionat (136 aparate in 51 locatii) si service si reparatiiventiloconvectoare si chiller (central SCREIR CF Iasi)
Valoarea estimata fara TVA: intre 565, 000 si 1, 649, 978.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata: a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de datadepunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezentain original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata.Atestate, autorizatii, certificate etc., in functie de specificul contractului: Ofertantul va prezenta urmatoarele:
Ofertantul va prezenta urmatoarele:
1.Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar AFER pentru urmatoarele servicii feroviare critice: ?Proiectare, executie si service instalatiilor aferente cladirilor cu specific feroviar, exclusiv cele de gaze naturale?.2.Autorizatii ISCIR:
- Autorizatia IS/CR4/C pentru Reparare recipiente metalice stabile sub presiune cu Vmax=30mc, pmax=16bar, Tmin= -50o C, Tmax = +440o C;
- Autorizatia IS/CR4/B, C pentru Montare si reparare conducte metalice pentru fluide pmax=16bar, Tmin= -50o C, Tmax = +100o C;
- Autorizatia IS/CR4/B, C pentru Montare si reparare conducte metalice si apa fierbinte pmax=16bar, Tmax = +440o C;
- Autorizatia IS/CR4/A, B, C pentru Instalare, montare, reparare cazane abur Qmax = 10t/h, pmax=16bar, Tmax = 350o C;
- Autorizatia IS/CR4/A, B, C pentru Instalare, montare, reparare cazane apa caldaPmax> 400 kw, Pmax = 5000 kw;
- Autorizatia BC/PTCR6/Tip E pentru UT ? Masuratori de grosimi cu ultrasunete UT-g;
- Autorizatia BC/PTCR6/Tip F pentru UT ? Masuratori de grosimi cu ultrasunete UT-s;
- Autorizatia IS/CR4/N pentru Montare, PIF, reparare si intretinere ? Instalatii de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare pentru centrale termice;
- Autorizatia DISPR/ORD382 pentru activitati de supraveghere si verificare tehnica a instalatiilor/echipamentelor ce intra sub incidenta ISCIR, aflate in dotarea sau folosinta detinatorilor/ utilizatorilor;
- Autorizatia DISPR/CR4/A, B, F, D privind Instalare, montare, reparare si intretinere, verificari tehnice in utilizare la aparate consumatoare de combustibil cu Pmax= 400 kw cazane apa calda cu Pmax= 400 kw, cazane de abur de joasa presiune avand, Qmax = 0, 6t/h;
- Autorizatia DISPR/CR4/K, L privind Verificare(la deschidere-inchidere), reparare si reglare dispozitive de siguranta cu Dmax= 100mm, pmax=160bar;
- Autorizatia DISPR/CR4/M privind intretinere instalatii de distributie GPL;
- Autorizatia DISPR/CR4/A, B, C pentru Instalare, montare, reparare la instalatii de distributie GPL.
3.Autorizatie ANRE:
-PDS ? proiectarea sistemelor de distributie a gazelor naturale;
-EDS ? executia sistemelor de distributie a gazelor naturale;
-PDI ? proiectarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune ? 6 bari;
-EDI ? executie, verificarii si reviziile instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune mai mic sau egal 6 bari;
-Atestat tip B - proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV ;
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, in cazul expirarii autorizatiei/atestatelor/certificatelor pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 aniin valoare totala de cel putin 1.130.000 lei.
Documente care sustin criteriul de calificare:
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4b)Bilant contabil la data de 2011, vizat si inregistrat de organele competente - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani mai multe contracte de natura si complexitatea serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie.Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 ?Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani?
b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare prestarea in ultimii 3 ani a max 3 contracte de natura si complexitatea prestarilor de servicii ce fac obiectul procedurii in care participarea ofertantului sa fi fost in valoare totala de cel putin: 565.000 lei, fara TVA.
Se vor prezenta Formularele 6 si 6A privind Experienta similara cu Recomandarile privindserviciile prestate sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale prevazute la art. 971 din HG 925/2006, din partea beneficiarilor serviciilor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Se vor prezenta din contractele de prestari servicii paginile din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
c)Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului din care personal autorizat:
- R.A.D.T.I (Personal tehnic de specialitate, responsabil cu avizarea documentatiei tehnice de instalare) , -R.A.D.T.P. (personal tehnic de specialitate, responsabil cu avizarea documentatiei tehnice preliminare pentru montare/reparare) , - R.A.D.T.A. (Personal tehnic de specialitate, responsabil cu avizarea documentatiei tehnice de automatizare)- RVSL ? (personal tehnic de specialitate, responsabil cu supravegherea lucrarilor), - RTS ? (personal tehnic de specialitate, responsabil tehnic cu sudura), - RVT ? (personal tehnic de specialitate, responsabil cu verificarea tehnica), ISCIR pentru VTP/AF cazane apa calda si aparate de aer conditionat
Ofertantul va prezenta Formularul 7 ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? pe ultimiiFormularul 8 ?Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului?
cu originalul?.Pentru fiecare persoana responsabila cu indeplinirea contractului se va preciza functia care va fi indeplinita in cadrul contractului si se va prezenta CV-ul, copii cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, autorizatiile, atestatele, sau certificatele detinute de persoanele respective.
d) Ofertantul detine sau are drept de folosinta ori poate prezenta un angajament sau un contract cu clauza suspensiva pentru dotari, utilaje, instalatii, echipamente tehnice, ce le va utiliza in indeplinirea contractului.
Ofertantul va prezenta Formularul 10 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?
e) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
j) Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelate cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta comuna, alte oferte in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractor la procedura. In cazul in care, oferta comuna este declarata castigatoare, modificarea asocierii dupa incheierea contractului nu este admisa.
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, valabil la data depunerii ofertelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008
Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor privind managementul de mediu sauechivalentul lui emis de organisme abilitate, valabil la data depunerii ofertelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 10:00
Locul: Sucursala CREIR CF Iasi Piata Garii nr.1, Iasi, Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte situate pe primul loc contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al CREIRIasi
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700090, Romania, Tel. +40 232/215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 08:54