Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere si rep.administrative inst.avertizare alarmare CHE Tismana Amonte si Cladire administrativa Centru Dispecer


Anunt de participare numarul 118884/06.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala:  str.Prelungirea Vasile Alecsandri, nr.1, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Contracte, Tel. 0253207269, In atentia:  Corina Patruti, Email:  [email protected], Fax:  0253218670, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciale
Activitate (activitati)
Altele: Producere energie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere si rep.administrative inst.avertizare alarmare CHE Tismana Amonte si Cladire administrativa Centru Dispecer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CHE TISMANA AMONTE
CLADIRE ADMINSTRATIVA CENTRU DISPECER
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere si rep.administrative inst.avertizare alarmare CHE Tismana Amonte si Cladire administrativa Centru Dispecer
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii in conformitate cu caietele de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 35, 857RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 637lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea, b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata c) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii includeprestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice d) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului e) Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura g)Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile demunca si protectia muncii , in conformitate cu normele si reglementarile in vigoare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor contracte similare incheiate in ultimii 3 ani -b)Informatii privind personalul tehnic de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de prestarea serviciului
c) Informatii privind dotaread) Autorizatie emisa de Ministerul Administratiei si Internelor prin Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta ?Centrul National pentruSecuritatela Incendiu si Protectie Civila conform Legii 307/2006;
e)atestat ANRE de tip B , iar personalul desemnat sa execute lucrarile sa fie autorizat corespunzatorf)Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii conformSR EN ISO 9001/2008, SR EN ISO 14001/2005, SR EN ISO 18001/2008 sauechivalentul acestora asa cum se precizeazala art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2643/01.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 10:30
Locul: La sediul SH Targu Jiu, Birou Contracte, strada Prelungirea Vasile Alecsandri, nr.1, Targu Jiu, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentatntii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Suma valorilor estimate pentru achizitiile cu acelasi cod CPV, cuprinse in Programul anual al achizitiilor publice depaseste pragul valoric prevazut la art.19/OUG nr.34/2006.Procedura stabilita in programul achizitiilor publice pe anul 2011 este licitatie deschisa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Sucursalei Hidrocentrale Targu Jiu
Adresa postala:  str. Prelungirea Vasile Alecsandri, nr.1, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  210185, Romania, Tel. 0253207220, Fax:  0253218670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2011 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer