Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere si reparatie DAF din Directia Silvica Satu Mare


Anunt de participare numarul 145139/24.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA SATU MARE
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , nr.12, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, In atentia: ing Serba Sever, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si exploatari
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere si reparatie DAF din Directia Silvica Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumuri forestiere din cadrul OS Borlesi, Livada, Negresti, Satu Mare, Tasnad din cadru DS Satu Mare ,
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 272, 795.86RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui cate un contract subsecvent anual pentru fiecare lot
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere si reparatie drumuri auto forestiere din cadrul DS Satu Mare
Lot 1 Drumuri forestiereOS Borlesti= 470140 leiCantitati conform caiet sarciniFrecventa contrat 1/an. Valoarea celui mai mare contract subsecvent 121670leiLot 2Drumuri forestiereOS Livada= 134415 lei Cantitati conform caiet sarciniFrecventa contract 1/an , Valoarea celui mai mare contract subsecvent 42807 leiLot 3 DrumuriforestiereOS Negresti=343654.80 lei Cantitati conform caiet sarciniFrecventa contract 1/an , Valoarea celui mai mare contract subsecvent 86321.8 leiLot 4 DrumuriforestiereOSSatu Mare= 177220.06 lei Cantitati conform caiet sarciniFrecventa contract 1/an , Valoarea celui mai mare contract subsecvent 46495.4 leiLot 5 DrumuriforestiereOS Tasnad=147366 lei Cantitati conform caiet sarciniFrecventa contract 1/an , Valoarea celui mai mare contract subsecvent 40064 leiCantitatile privind acordul cadru totale minime si maxime sunt redate in anexa 1
Cantitatileprivind acordurile subsecvente minime si maxime sunt redate in Anexa 2
Cantitatile minime si maxime privind cel mai mare acord subsecvent sunt redate in Anexa 3
Valoarea pentru diverse si neprevazute este 0 (zero )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Lucrari de intretinere si reparatie drumuri auto forestiere din cadrul DS Satu Mare
Cantitatile privind acordul cadru totale minime si maxime sunt redate in anexa 1
Cantitatileprivind acordurile subsecvente minime si maxime sunt redate in Anexa 2
Cantitatile minime si maxime privind cel mai mare acord subsecvent sunt redate in Anexa 3
Valoarea estimata fara TVA: 1, 272, 795.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1% din valoarea estimata a lotului: Lot 1 4701.00 leiLot 2 1344.15 leiLot 3 3436.55 leiLot 4 1772.21 1eiLot 5 1473.66 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru depunerea garantiei in alte valute echivalenta in leu/alta valuta se va face , la cursul B.N.R cu 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: Se va constitui: -1) prin virament bancar in contul RO97RZBR0000060002935419 ?deschis laRaiffeisen Bank Satu Mare;
-2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original;
-3) sau la casieria Directiei Silvice Satu Mare, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora de deschidere a ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii transmise de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante Cerere de restituire a garantiei de participare din sectiunea Formulare cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006 Garantia de buna executie este 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat, fara T.V.A. . Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1-3 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat , in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se face conform cu prevederile art 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse : surse proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale : Se va completa formularul: ?Informatii generale? din sectiunea FORMULARE
2.Declaratii privind eligibilitatea : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Documente obligatorii : Se va completa formularul ?Declaratie privind eligibilitatea? din sectiunea FORMULARE
Nota:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prezentate de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica).Documente obligatorii: Se va completa formularul ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? din sectiunea FORMULARE..Nota:
Documentele prezentate de personale juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata
4.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 : Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din O.U.G. nr.34/2006, din sectiunea Formulare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Directiei Silvice Satu Mare sunt: ing. Ster Sever ? director, ec. Ceica Monica ? director economic Membrii comisiei de evaluare: -ing Mihalca Ioan, - ing.Trella Adrian , ec.Trella Sanda-ing.Osan Cosmin-, c.j.Filip Gheorghe-, ing.Serba Sever- , ing Balogh Sandor , ec Spatariu Iuliana
5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta : Se va completa formularul: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?din sectiunea FORMULARE.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Se va completa formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura?din sectiunea FORMULARE. Persoane juridice / fizice romane : Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire
Documente obligatorii:
Se va atasa in original , copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului . Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.2.Persoane juridice /fizice straine : prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
- prezentare autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea
Informatii privind subcontractantii
Lista utilajelor din dotare
Principalelor lucrari similare executate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare).Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective.Documente obligatorii: i) Acord de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.Se va completa formularul: ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?ii) In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ca si cerinte minime ofertantul trebuie sa fie dotat cu 1 buldoexcavator, 2 autobasculante pentru transport 1 autogreder. In cazul in care ofertantul nu are in dotare aceste utilaje poate prezenta un contract ferm de inchiriere/comodatintre aceta si un tert, pe toata durata acordului cadru(4 ani)s-au alte documente care fac dovada punerii la dispozitieCompletarea formularuluiDECLARATIEPRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI SIMILAREEXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI siLISTA PRINCIPALELOR LUCRARI SIMILARE EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANISuma contractelor similare trebuie sa fie de minim : Pentru Lot 1 120 000 leiPentru lot 2 40 000 leiPentru Lot 3 85 000 leiPentru Lot 4 46 000 leiPentru Lot 5 38 000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2622/20.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2013 10:00
Locul: Sediul D.S. Satu Mare, Str P-ta Eroii Revolutiei, Nr12, Loc Satu Mare, jud SM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara care va fi depusa la o data si o ora stabilita ulterior, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a catui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In aceasta situatie pretul prezentat in noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Satu Mare
Adresa postala: P-ta Eroii Revolutiei , nr.12, Localitatea: Sqatu Mare, Cod postal: 440055, Romania, Tel. +40 0261717304, Email: [email protected], Fax: +40 0261717306
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2013 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer