Licitatie Publica - Lucrari de intretinere si reparatii constructii
Anunt de participare (utilitati) numarul 90539/09.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Adresa postala: STR. MARASESTI NR. 44, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100024, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CORNEANU, Tel.0244/405350; 0244/405001, Email: [email protected], Fax: 0244/405354; 0244/405004, Adresa internet (URL): www.electrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord SA- SDEE Focsani
Adresa postala: b-dul Independentei nr.2, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620015, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL HULUBINA, Tel.0237/205.701, Fax: 0237/205.704
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord SA- SDEE Focsani
Adresa postala: b-dul Independentei nr.2, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620015, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL HULUBINA, Tel.0237/205.701, Fax: 0237/205.704
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de intretinere si reparatii constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SDEE Focsani , sediile din Focsani, Panciu, Adjud, Marasesti, Vidra, Dumitresti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reparatii instalatii termice, sanitare, canalizari, imprejmuiri, hidroizolatii, tinichigerii, zugraveli, vopsitorii etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45261300-7-Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
45261310-0-Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45340000-2-Lucrari de instalare de garduri, de balustrade si de dispozitive de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de intretinere si reparatii constructii (reparatii instalatii termice, sanitare, canalizari, imprejmuiri, hidroizolatii, tinichigerii, zugraveli, vopsitorii etc.)
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :1.250, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea .
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-eliberat de Primaria locala.
5. Certificat constatator, emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2008
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 180.000 lei
lichiditatea generala, pe fiecare din ultimii trei ani sa fie mai mare de 75%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (lista va cuprinde valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati).Prin informatiile furnizate, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin trei contracte al caror obiect a fost executia de lucrari similare si care sa fi avut o valoare insumata egala sau mai mare decat 90.000 lei, echivalentul a 20.930 euro.Se vor anexa in copie contractele la care se face referire si recomandarile aferente emise de beneficiari.
2. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, nominalizand persoana responsabila cu asigurarea calitatii.
3. Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
4. Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
5. Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
6. Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
7. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea timpilor de interventie / constatare / reparare.
8. Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
9. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2009 11:00
Locul: la sediul organizatorului, b-dul Independentei nr.2 Focsani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emile Zola nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244-522.445, Email: [email protected], Fax: 0244-522.452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord SA
Adresa postala: str.Marasesti nr.44, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 100024, Romania, Tel.0244-40.5001, Email: [email protected], Fax: 0244/40.5004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2009 17:50