Licitatie Publica - LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI - ACTIVITATE DE VARA PE DRUMURILE JUDETENE DIN JUDETUL MEHEDINTI
Anunt de participare numarul 46415/14.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN BOSOANCA, Tel.0252311218, Email: [email protected], Fax: 0252311218, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI - ACTIVITATE DE VARA PE DRUMURILE JUDETENE DIN JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DRUMURILE JUDETENE DIN JUD. MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de lucrari de intretinere cu mixtura asfaltica, completari acostamente, desfundari santuri, rigole, camere de cadere, podete, colmatari rosturi, vopsitorii, intretinere drumuri pietruite, plantatii rutiere, siguranta rutiera, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI - ACTIVITATE DE VARA PE DRUMURILE JUDETENE DIN JUDETUL MEHEDINTI
Valoarea estimata fara TVA: 12, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
ACHIZITIA DE LUCRARI SIMILARE PRIN ACT ADITIONAL.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 100000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM ART. 44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN ORDONANTA
CERTIFICATUL PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE ELIBERAT DE DIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE - EXIGIBILE LA PLATA LA DATA DE 31.12.2007
CERTIFICATUL DE ATESTARE FISCALA ELIBERAT DE ADMINISTRATIA FINANTELOR PUBLICE PENTRU OBLIGATIILE DE PLATA CATRE BUGET - EXIGIBILE LA PLATA LA DATA DE 31.12.2007.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REG. COMERTULUI
DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE
BILANTUL LA DATA DE 31.12.2007
DOCUMENTE DIN CARE REIESE LICHIDITATEA SI SOLVABILITATEA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
DECLARAREA CIFREI MEDII DE AFACERI PE DOMENIUL SPECIFIC DE ACTIVITATE SPECIFIC CU CONTRACTUL DE ACHIZITIE PUBLICA PE ULTIMII 3 ANI (2005, 2006, 2007)- CIFRA DE AFACERI MINIM 36000000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. EXPERIENTA SIMILARA, DOTARE TEHNICA, DOTARE CU PERSONAL.
2. CERTIFICAT DE MANAGEMENT AL CALITATII - ISO 9001/2001 SAU ECHIVALENT
3. CERTIFICAT DE MANAGEMENT DE MEDIU - ISO 14001/2005 SAU ECHIVALENT
4. CERTIFICAT DE MANAGEMENT SANATATE SI SECURITATE A MUNCII - OHSAS 18001/2005 SAU ECHIVALENT
5. CERTIFICAT DE ATESTARE ADP SAU ECHIVALENT.
6. INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CONTRACTE SIMILARE + MINIM 36000000 LEI FARA TVA. Plafonul valoric se considera indeplinit dintr-un contract initial.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2008 11:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI, STR. TRAIAN, NR. 89, SALA 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (art 33/HG925)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BLVD N TITULESCU, NR. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: STR. TRAIAN, NR. 89, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 1500, Romania, Tel.0252311218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 09:53