Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea Unitatii de Administrare Covasna din cadrul Sucursalei Teritoriale Mures Olt Superior


Anunt de participare numarul 63576/11.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Chitu, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF RA Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior
Adresa postala: Calea Feldioarei nr.6A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 2200, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0268.440.809, Email: [email protected], Fax: 0268.440.021
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF RA Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior
Adresa postala: Calea Feldioarei nr.6A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 2200, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0268.440.809, Email: [email protected], Fax: 0268.440.021
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF RA Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior
Adresa postala: Calea Feldioarei nr.6A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 2200, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0268.440.809, Email: [email protected], Fax: 0268.440.021
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea Unitatii de Administrare Covasna din cadrul Sucursalei Teritoriale Mures Olt Superior
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior- Unitatea de Administrare Covasna cu sediul : Str. Morii 5, Sf. Gheorghe, Jud. Covasna
, tel. 0267 317 435 Amenajarea Campu Frumos:
OUAI Sfantu GheorgheOUAI Ghidfalau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Mai multe contracte subsecvente in 2008 si 2009
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea Unitatii de Administrare Covasna din cadrul Sucursalei Teritoriale Mures Olt Superior
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.2)
45232121-6-Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45317100-3-Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.2)
50500000-0-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2.000 lei, garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
tarif anual ( 20% OUAI si 80% subventie de la bugetul de stat.)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.inprev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat la 31.08.2008, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, Pers.jurid/fiz.rom.: Certif.Constat.emis de ORCCCINT.(emis cu maxim 30 de zile inainte)Certif.de inmatric.la ORC, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani, 2005, 2006, 2007:150.000 lei Bilant.cont.la data de 31.12.2007, aviz.de organ.compet.in domeniu, balanta de verificare la 31.08.2008, Inform.priv.situatia financ.pt.
anii 2006 si 2007.
Autoritatea contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru urmatorii indicatoria) lichiditate generala (active circulante / datorii curente x 100) >100%
b )solvabilitate patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100) > 30%
Lichiditatea si solvabilitatea se vor calcula dupa datele de bilant la 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc., Decl.priv.lista princ.lucr.in ult. 5 ani (se completeaza pentru anii 2005, 2006, 2007), exper.simil.: 20.000 lei, realiz.prin exec.unor lucr.simil. contract act ad recomandP.v.de recep.la termin.lucr/P.v.de recep.fin., Recom.din partea altor benef.(3), Atest.lucr.IF conf. Ordin 239/2007, ISO 9001, 14001, OHSAS 18001, Decl.cu utilajele, Decl. priv.efect.med.an.al pers.angaj.si al cadr.de cond. Autorit.contract.solicita C.V. si cazierele judiciare, RTE angajat conf legis. vigoareDecl.cu subcontr. Ofert..sau subcont. care exec. Lucr. de intret. si rep.in SPPdin amenajarile de irigatii aflate in administrarea ANIF RA are oblig. de asig.electrom.nec.funct. acestor SPP pe toata durata sezon.de irigatii. 01.04 30.09 ale fiecarui an
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieriaANIF RA Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior Calea Feldioarei nr.6A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 2200,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2008 10:00
Locul: ANIF RA Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior Calea Feldioarei nr.6A, Localitatea: Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , observatori UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.40(2)-b din OUG 34/2006 privind achizitiile publice si art. 31(2)-a din HG 925/2006-Norme de aplicare a OUG 34/2006, documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici careau inaintat si prezentat o solicitare scrisa in care numerele de telefon si fax ale operatorului economic suntdeclarate pe propria raspundere, insotita de imputernicire scrisa in acest sens, numai pe suport de hartie.Copia garantiei de participare la licitatie, imputernicirea de participare la deschiderea licitatiei si Scrisoarea de inaintare a ofertei (Formular 20), vor fi prezentate de ofertanti inainte de deschiderea plicurilor; neprezentarea garantiei de participare la licitatie duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33-3-b din HG. 925/2006. Pentru I.M.M., dovada incadrarii in aceasta categorie se face inainte de deschiderea ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer