Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere si reparatii la strazi si trotuare modernizate din municipiul Radauti, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 97391/02.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Radauti
Adresa postala: str Piata Unirii nr. 2- 4, Localitatea: Radauti, Cod postal: 7254000, Romania, Punct(e) de contact: AUREL OLAREAN, Tel.0230 56 11 40, Email: [email protected], Fax: 0230 56 47 03, Adresa internet (URL): www.primariaradauti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere si reparatii la strazi si trotuare modernizate din municipiul Radauti, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazi modernizate din municipiul Radauti, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 200, 000 si 3, 300, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia trei contracte subsecvente cu o valoarea aproximativa de 1100000 lei la care se adauga TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere si reparatii la strazi si trotuare modernizate din municipiul Radauti, judetul Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233223-8-Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, listelor de cantitati si anexei nr.3 atasate.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 200, 000 si 3, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 44000 lei, garantia de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA, incheiate in baza acordului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, din OUG nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentru sediile inclusiv sucursalele nominalizate in certificatul constatator;certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat-Agentia de Administrarea Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice (inclusiv sucursalele);cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoanele juridice starine, certificat constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata, certificat de inregistrare eliberat de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial.Persoane juridice/fizice starine-documente edificatoare care dovedesc forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un certificat de rezidenta fiscala(evidenta dublei impuneri)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Informatii privind cifra de afaceri;b)bilantul contabil la datele de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, insotit de rapoarte de audit, vizate si inregistrate deorganele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat(2006, 2007, 2008)egala sau mai mare cu 4.000.000 lei (valoare fara TVA). Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasa ca dispun de resurse negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci sau alte mijloace financiare, suficiente pt.sustinerea derularii contractelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.2. Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului (pregatirea profesionala si experienta)3. Informatii privind dotarile specifice formularului 12H4. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani formularul 12F si anexa la formularul 12F5. Standarde de protectie a mediului ISO 14001/2001 sau echivalent;6. Standarde de protectie a muncii OHSAS 18001/2007 sau echivalent;7. Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent;8. Atestat APDP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personalul minim propus: - seful de lucrari specialist cu studii superioare CFDP cu cel putin 5 ani experienta; - un RTE cu atestat valabil la data ofertarii; - un responsabil autorizat pentru SSM si Securitatea ocupationala a muncii; - minim 2 specialisti in CFDP cu minim 3 ani experienta in derularea unor astfel de lucrari; - personal calificat necesar pentru exploatarea masinilor si a utilajelor; DOTARI : - o statie de producere a mixturilor asfaltice performante cu o productivitate de cel putin 100 To/h - instalatie de preparare a emulsiei bituminoase cu o prod.de 4 to/sarja - autobasculanta pt.transport a mixturilor asfaltice 1buc. cap.min.7 To - masina de maturat sau perie mecanica 1 buc. - instalatie de raspandire a emulsiei bituminoase 1 buc. - instalatie pt.producerea emulsiei bituminoase 1buc. - repartitor finisor mixturi asfaltice 100 To/h 1 buc - freza asfalt productiv. 8 To/h 1 buc - freza asfalt productiv. 12 To/h 1 buc - cilindru compactor 14 To 1 buc - cilindru vibrocompactor 14 To 1 buc - laborator de gr.II autorizat ISC - Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a maxim 3 contracte de executie pt.lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata si a caror valoare insumata sa fie de cel putin 2 mil.de lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17650/09.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2010 11:00
Locul: Sediul Primariei municipiului Radauti, str. Piata Unirii nr.2-4 cod 725400 jud.Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: STR.STEFAN CEL MARE NR.62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Email: [email protected], Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI RADAUTI - SERVICIUL DE ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Adresa postala: PIATA UNIRII NR.2-4, Localitatea: RADAUTI, Cod postal: 725400, Romania, Tel.0230561140, Email: [email protected], Fax: 0230564703, Adresa internet (URL): www.primariaradauti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2010 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer