Licitatie Publica - Lucrari de intretinere si reparatii pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava
Anunt de participare numarul 95671/11.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: Catalina Micsunica Andronache, Tel.0230210148, interior 206, Email: [email protected], Fax: 0230521536, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere si reparatii pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reteaua de drumuri judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, pe o lungime de 1.136, 62 km
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii, intretinere curenta, deszapezire pe drumurile judetene din administrarea Directiei Judetene de Drumuri si Poduri Suceava, conform caietului de sarcini, listelor de cantitati. Principalele lucrari: lucrari de intretinere a partii carosabile, covoare bituminoase, tratamente bituminoase, siguranta rutiera, pietruiri de drumuri, intretinerea periodica a podurilor si podetelor lucrari privind reparatii curente- ziduri de sprijin, IBU, reparatii curente la poduri, ranforsari, deszapezire etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
90620000-9-Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini - liste de cantitati de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 500.000 lei, garantia de buna executie este de 5%din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, incheiat in baza acordului cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si buget propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie
4.a)Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentru sediile inclusiv sucursalele nominalizate in Certificatul constatator;
b) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat Agentia de Administrare Fiscala Directia generala a Finantelor Publice ( inclusiv sucursalele).
5. Cazier judiciar / certificat echivalent pentru persoana juridice straine
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata;
7. Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial
8. Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindcifra de afaceri
2. Bilanturile contabile la datele de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 insotite de rapoarte de audit, vizate si inregistrate de organele competente
3. Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat (2006, 2007, 2008)egala sau mai mare cu 35.000.000 lei (valoare fara TVA).2. Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasaca au disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci sau alte mijloare financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului subsecvent pentru o perioada de 90 de zile, adica minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
2. Lista personalului responsabil cheiecare va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala si experienta.
3.Informatii privinddotarile specifice Formularul 12H si anexa la Formularul 12H
4.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular 12 F si anexa 1 la Formular 12 F, 5.Standardele de protectie a mediului -ISO 14001 :2001 sau echivalent
6.Standarde pentru protectia muncii-OHSAS 18001/2007 sau echivalent.
7.Standardele pentru asigurarea calitatii-ISO 9001:2001 sau echivalent
8.Sistemul de management al responsabilitatii sociale-SA 8000:2008 sau echivalent
9. Atestat APDP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Pers. min propus: sef de lucrari, drumuri si poduri cu cel putin 10 ani experientaMin 1 RTE- drumuri si poduri1 resp. autoriz pt sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii" (SSM); Min 10 spec cu studii superioaredrumuri si poduri cu5 ani experienta-personal calificat necesar exploat masinilor si utilajelor3. una sau mai multe statii de producere amixt asfaltcu o productivitate de cel putin 140 to/ora, amplasata(e) in jud Suceava.- statie de preparare a emulsiei min 1 buc-statie betoane cu autoriz valab min 1 buc-autobascu pentru transport mixt asfal min. 10 buc. -cu prelate-autobascul petu transp materiale de constr min. 3buc- perie mecanica min 2 buc.- dispozitive mecanice de pulverizare a emulsiei bituminoase min 1 buc.- instalatie pentru producerea emulsiei bituminoase min 1buc- repartizator de asfalt cu inspectie tehnica valabila min 2 buc.- masina de frezat min 2 buc.- cilindru compactor 4 buc- raspanditor de material antiderapant si plug de zapada min 5 seturi- vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste min 2 buc.- transportoare de beton min 2 buc.- autogreder - min 3 buc.- buldozer - min 1 buc.- excavator pe senile min1 buc.- incarcator = 3 mc- min 1 buc- autofreze min 3 buc- buldoexcavator min 3 buc- trusa tratamente slurry seal min 1 buc- laborator de grad II, autorizat ISC-Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera si cariera din exploat autoriz4. Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a maxim 3(trei) contracte de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata (cel putin un contractsa includa si servicii de deszapezire pe drumuri judetene sau drumuri nationale) si a caror valoare insumata sa fiede cel putin de 27.000.000 lei fara TVA.Detalierea informatiilor despre capacitatea tehnica se regaseste in fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1102 din 04.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2010 10:00
Locul: Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava, sala Ion Irimescu, et. I din str. Stefan cel Mare,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Observatori UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4)/230-216321, Fax: (+4)0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Judeteana de Drumuri si Poduri Suceava - serviciul juridic
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230210148 int 123, Fax: 012521536
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2010 12:04