Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII STRAZI BALASTATE IN ORASUL OTOPENI


Anunt de participare numarul 146282/04.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI OTOPENI
Adresa postala: 23 AUGUST NR. 10, OTOPENI, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075100, Romania, Punct(e) de contact: : Compartiment Investitii, Achizitii Publice, Tel. +40 213520033, In atentia: Abagiu Cristinel, Email: [email protected], Fax: +40 213520034, Adresa internet (URL): www.otopeniro.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Orasul Otopeni
Adresa postala: str. 23 August, nr. 10, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075100, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Investitii, Achizitii Publice, Tel. +40 213520033, In atentia: D-lui Abagiu Cristinel, Email: [email protected], Fax: +40 213520034, Adresa internet (URL): www.otopeniro.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Publica Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII STRAZI BALASTATE IN ORASUL OTOPENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras Otopeni, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 212, 500 si 23, 250, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Incheierea unui contract subsecvent cu valoarea cea mai mare se va efectua o data pe an, iar valoarea maxima a unui contract subsecvent acordului cadru este de 1.000.000 Ron pe fiecare lot.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acordului cadrueste realizarea de lucrari de intretinere si reparatii strazi balastate in orasul Otopeni, conform Caietelor de sarcini aferente celor 2 loturi:
Lot 1: intretinere si reparatii strazi balastate fara adaos de piatra, respectiv scarificare strat balast existent, profilare traseu si compactare cu cilindru.
Lot 2: intretinere si reparatii strazi balastate cu adaos de piatra, respectiv scarificare strat balast existent, profilare traseu, compactare cu cilindru, strat de 5-8 cm din piatra, profilare traseu si compactare finala.
Valoarea totala estimata: LOT 1: LUCRARI DE INTRETINERESI REPARATII STRAZI BALASTATE IN ORASUL OTOPENI fara adaos de piatra
Valoarea estimata fara TVA: Moneda: RON sau intervalul: intre5.062.500 si10.125.000Moneda: RON
Cantitati estimate:
- Cantitatea minima estimata este de 375.000 mp- valoarea estimata minima de 5.062.500 lei;
- Cantitatea maxima estimata este de 750.000 mp- valoarea estimata maxima de 10.125.000lei
Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): Valoarea maxima a unui contract subsecvent acordului cadru este de 1.000.000 Ron .
LOT 2: LUCRARI DE INTRETINERE SI REPARATII STRAZI BALASTATE IN ORASUL OTOPENI cuadaos de piatra
Valoarea estimata fara TVA: Moneda: RON sau intervalul: intre3.150.000 si 13.125.000Moneda: RON
Cantitati estimate:
- Cantitatea minima estimata este de 90.000 mp- valoarea estimata minima de 3.150.000 lei;
- Cantitatea maxima estimata este de 375.000 mp- valoarea estimata maxima de 13.125.000lei
Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite (daca se cunosc): Valoarea maxima a unui contract subsecvent acordului cadru este de 1.000.000 Ron .
Cheltuieli pentru diverse si neprevazute pe tot acordul cadru - 0(zero) RON
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acordului cadrueste realizarea de lucrari de intretinere si reparatii strazibalastate in orasul Otopeni, conform Caietelor de sarcini aferente celor 2 loturi:
Lot 1: intretinere si reparatiistrazi balastate fara adaos de piatra, respectiv scarificare strat balast existent, profilare traseu si compactare cu cilindru.
Lot 2: intretinere si reparatiistrazi balastate cu adaos de piatra, respectiv scarificare strat balast existent, profilare traseu, compactare cu cilindru, strat de 5-8 cm din piatra, profilare traseu si compactare finala.
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 212, 500 si 23, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val. garde particip: lot 1=101.250lei si lot 2=131.250leiPer. de valab. a gar. de particip. va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, resp.120de zile de la term. limita de primire a ofertelor.Gar. de particip. poate fi constituita la alegere, prin virament bancarsau prin instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancaraori de o soc. de asigurari, in original Form. 1A pentru lot 1 si Form. 1B pentru lotul 2. Gar. de particip. trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat/neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin. (4) din HG nr. 925/2006.In cazul constituirii gar. de particip. cu OP, suma va fi virata in contul RO60TREZ42120360150XXXXXdeschis la Trezoreria IlfovIn cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar aceasta a fost respinsa pe fond de CNSC cat si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine suma de: Lot 1:8.572, 50lei si Lot 2:8.872, 50 lei calculata conform art. 278 ^1 alin. (1) lit. c) din OUG nr. 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participarese constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, conformLegii 346/2004. Ofertantii vor completa Form.24.Garantia de participare, va fi prezentata la sediu (la adresa mentionata la punctul I.1)de catre toti op. ec. In orice situatie, gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent gar. de particip., echiv. pt o gar. de particip. depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul extinderii per. de valab. a ofertei, perioada de valab. a gar. de particip. va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 actualizata cu HG nr. 1045/2011. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Model orientativ - Formular 26.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile de la data semnarii contractului subsecvent, sub sanctiunea rezilierii acordului cadru incheiat..Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
Completarea Formularului 2 din sectiunea Formulare - declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).
Atentie:
a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
Completarea Formularului 3 din sectiunea Formulare - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.
Atentie: In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura de atribuire.In sustinerea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 se vor prezenta certificatele de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata:
1. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catrebugetele componente ale bugetului general consolidat, care sa ateste plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul;
2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social (fara sedii secundare /puncte de lucru). Se vor prezenta formularele tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiune ?conform cu originalul?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul consolidat si la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie semnata si stampilata cu mentiune?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
Completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
Atentie: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii:
Se va completa Formularul 5 din sectiunea FormulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
1.GHEORGHE CONSTANTIN-SILVIU-Primar
2.ZAHARIA IONEL -Viceprimar
3.LIXANDRU MARIA-LUMINITA-Secretar oras4.BARBU ION-Consilier local
5.UNGUREANU IOANA-Consilier local
6.SCUTELNICU MIHAI-Consilier local
7.CONSTANTIN TUDOREL-Consilier local
8.CRISTEA PETRUT-Consilier local9.FARCAS NICOLAE-Consilier local
10.CLIM CONSTANTIN-Consilier local
11.MARIN ION-Consilier local12.NEDEF ION-Consilier local
13.TUNCU NICOLAE-Consilier local
14.BAROIU GEORGE-Consilier local
15.BUTURACHE MARIAN-Consilier local16.NEAGU FLORIN-Consilier local17.COSTACHE ALEXANDRU-Consilier local
18.PATRULESCU CONSTANTIN-Consilier local
19.VLAD CONSTANTIN-Director, Directia Buget-Investitii20.BOANGAR-BURDA MARIAN-Arhitect Sef
21.ION MARIA-MAGDALENA-Sef Serviciu Impozite si Taxe
22.CIOBANU DUMITRA-Sef Birou Contabilitate - Buget
23.SERBANESCU IRINA-Sef Birou Admin.Publica Locala si R.U.
24.STOIANOV MARIOARA-Expert superior, S
25.ABAGIU CRISTINEL-Referent superior, M
26.STEFAN BOGDAN-IONEL-Inspector superior, S
27.BORCAN ELENA-MIHAELA - Inspector asistent, S28.DEMETRESCU LAURA-CRISTINA-Inspector superior, S
29.OBRETIN FLORENTINA-TATIANA-Inspector asistent, S
30.ANDREI NICOLETA-CRISTINA-Referent superior, M
31.DUMITRESCU VICTORIA-Inspector principal, S
32.IONITA MARIANA-Referent superior, M
33.TUDORAN EUGENIA-Referent superior, M
34.GHEORGHE ALEXANDRU-Inspector superior, S
35.FUGACIU FELICIA-Inspector asistent, S
36.SIMA MARIA-Referent superior, M37.VLAD EUGENIA-MELANIA-Referent superior, M
38.VULTUREANU LIDIA-ROXANA-Referent superior, M39.BUGA IULIANA-Referent , tr.1A, M
40.DIACONESCU AURA-Casier, M
41.GHIURAC ILEANA-CAMELIA-Referent tr.1A, M42.APOSTOL ILEANA-Referent superior, M
ATENTIE!a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1: Persoanele juridice/fiziceromane vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare, in original / copie legalizata / copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati care fac obiectul contractului.2. Persoanele juridice / fizice straine, in calitate de ofertanti, sau parteneri ai unei asocieri, vor prezenta documente similare cu cele solicitate, valabile in tara de origine, in original sau copie certificata ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Valoarea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani incheiati (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin pentru:
Lot.1:1.000.000 lei.
Lot 2:1.000.000 lei
Pentru demonstrarea cerintei operatorii economici vor depune bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2010, 2011 si 2012) inregistrate la organele competente, sau orice alte documente pe care operatorii economici le pot prezenta in sustinerea cifrei de afaceri medii globale.
In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantuluisunt exprimate in euro/alta valuta, pentru conversia in lei sa va utiliza, obligatoriu, cursul de schimb leu/euro/alta valutamediu anual comunicat deBanca Nationala a Romaniei pentru fiecare an in parte.
Cerinta nr. 2
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata (art. 186 alin.1 din OUG nr.34/2006), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantii vor prezenta Formularul 6 ?Informatii generale? continand informatii cu privire la cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani incheiati;Formularul 7 ? Angajament ferm
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (pentru contractele prezentate ca experienta similara). Certificarile de buna executie vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerarelucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si seva avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.
Ptr. demonstr. experientei similare se vor prezenta documente asa cum au fost precizate mai sus, din care sa rezulte ca au fost executate lucrari similare obiectului procedurii de achizitie la nivelul cel putin unui contract ? maxim patru contracte, in, in valoare cumulata, astfel: lot 1- de minim 1.000.000 lei fara TVA
lot 2 ? de minim 1.000.000 lei fara TVA
Cerinta nr. 2
Echipamentele/facilitatile apreciate ca avandrol hotarator in executia contractului lot1 / lot2 sunt: - cilindru compactor ? minim 1 buc;
-buldoexcavator? minim 1 buc;
- autobasculanta ? minim 1 buc;
- autocisterna ? minim 1 buc;
-autogreder ? minim 1 buc.
Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/ contract de inchiriere/ leasing /angajament de de punere la dispozitie) a echipamentelor/ facilitatilor apreciate de autoritatea contractanta ca avand rol hotarator in executia contractului.
Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti, dupa cum urmeaza:
1. Sef santier - minim 1 (un) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice in domeniul cailor ferate, drumuri si poduri, avand o experienta, dovedita prin participarea la cel pu?in un proiect similar;
2. Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat pentru domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentului contractin conformitate cu art.14 alin. (2) si art. 23 lit. C) din Legea nr.10/1995 si art. 21 din HG nr. 925/1995;
3. Responsabil control tehnic de calitate in constructii , desemnat prin decizie interna.
Continuare Cerinta nr.3:4. Responsabil cu protectia muncii - cu decizie de numire/dispozitia interna ( conform HG 300/2006 );
Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Pentru expertiipropusi pentru derularea contractului, se vor depune urmatoarele documente: - CV?urile - acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare/ contracte prestari servicii; Nu se solicita CV-ul in cazul RTE;
- copii ale diplomelor/certificatelor/ atestatelor de specialitate/ decizii de numire (in cazul RTE se va solicita doar atestatul);
- declaratia de disponibilitate/angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic.
Continuare Cerinta nr.4: Autoritatea contractanta, inainte de comunicarea rezultatelor procedurii de atribuire, va solicita operatorului economic clasat pe primul loc, documentele din care sa reiasa confirmarea informatiilor precizate in CV.
Cerinta 5
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare
Cerinta nr. 6
Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze.
Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Cerinta nr. 1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Cerinta nr. 2
Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
Persoane juridice/fizice strainePentru persoanele juridice straine : : Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state, pentru aceleasi categorii de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Mod de indeplinire cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formularul 8.Experienta similara ? Formularul 9Mod de indeplinire cerinta nr. 2: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formularul 10.Mod de indeplinire cerinta nr. 3: Declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului si mentionarea personalului responsabil privind realizarea contractului ?Formularul 11Formularul 12Mod de indeplinire cerinta nr. 3:
Declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului si mentionarea personalului responsabil privind realizarea contractului ?Formularul 11
Formularul 12-Model CV ? Formular 12/1
-Declaratie de disponibilitate ? Formular 13
-Angajament participare-Model CV ? Formular 12/1
-Declaratie de disponibilitate ? Formular 13
-Angajament participareAngajament ferm : - Formular 14;
- Formular 14/1;
- Formular 14/2Mod de indeplinire cerinta nr. 5: Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul) ? Formular 15 si Formularul 16Modalitatea de indeplinireOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acest.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state, pentru aceleasi categorii de lucrari..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2013 11:00
Locul: Primaria Orasului Otopeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisie de evaluare;Experti co-optati(dupa caz);Control UCVAP(dupa caz);operatori economici participanti la procedura reprezentati prin administrator sau imputernicitii numiti sa depuna oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se constata ca au fost depuse oferte admisibile care au preturi egale la ofertantii clasati pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica) .3. Autoritatea contractanta nu accepta completarea ulterioara a documentelor de calificare constatate lipsa in cadrul ofertei.4. Conform cu prevederile art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006, ofertantii au dreptul de a prezenta initial o Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea cerintelor de calificare insotita de o Anexa in care vor mentiona clar si precis modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare ( model Formular 25).5. Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate: ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune la CNSC si vor fi solutionate potrivit Cap. IX din O.U.G. 34/2006 .Termenul de depunere al contestatiei : in conformitate cu art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei Orasului Otopeni, jud. Ilfov
Adresa postala: str. 23 August, nr. 10, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075100, Romania, Tel. +40 213520033, Email: [email protected], Fax: +40 213520034, Adresa internet (URL): www.otopeniro.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2013 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer