Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere strazi modernizate si nemodernizate, in municipiul Cluj-Napoca


Anunt de participare numarul 5041/14.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: cora gabriela, Tel.0264/596030, int 4411, In atentia: Serviciul Drumuri urbane, Email: [email protected], Fax: 0264/431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere strazi modernizate si nemodernizate, in municipiul Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 20 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 60, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de necesitatile autoritatii contractante
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere specifice strazilor modernizate-Intretinere curenta, Intretinere periodica, Lucrari de intretinere specifice strazilor nemodernizate, Lucrari de intretinere trotuare, alei si scari pietonale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
45233160-8-Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.1)
45233161-5-Trotuare (Rev.1)
45233251-3-Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1, 2, 3, 4 -Lucrari de intretinere specifice strazilor modernizate-Intretinere curenta si periodica, Lucrari specifice strazilor nemodernizate, Intretinere trotuare, alei si scari pietonale
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 60, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1 50.000 lei, Lot 2 70.000 lei, Lot 3 40.000 lei, Lot 4 40.000 leiGarantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Neincadrarea in prevederile art. 180, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala./Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 30.06.2006, insusirea modelului de acord cadru si contract subsecvent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, in ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat o valoare minima impusa, dupa cum urmeaza: Valoare minima impusa -RON1 Lot 1 3.000.0002 Lot 2 4.500.0003 Lot 3 3.000.0004 Lot 4 1.000.000Lichiditate generala > 100%Solvabilitate patrimoniala >30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, recomandari, experienta similara, Informatii privind asigurarea calitatii lucrarilor, Informatii privind dotarile, Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere, Informatii privind subcontractantii, Asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara (RON)1 Lot 1 1.800.0002 Lot 2 2.700.0003 Lot 3 1.800.0004 Lot 4600.000TOTAL 6.900.000Nota. Daca oferta se depune pentrutoate loturile experienta similara, va fi egala cu suma impusa pentru cele 4 loturi cumulat.Dotare tehnica minim impusa: conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
avand in vedere necesitatea demararii urgente al lucrarilor de intretinere strazi modernizate si nemodernizate dupa sezonul rece
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 0
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S12-013472 din 18.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: plata in numerar la casieria autoritatii contractante, str. Motilor nr. 3
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.03.2007 12:00
Locul: strada Motilor, nr. 3, Sala Mare de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, expertii cooptati, observatori UCVAP, imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Inainte de inceperea negocierilor, autoritatea contractanta va realiza o preselectie a candidatilor calificati pentru fiecare lot care vor participa la negocieri, utilizand in acest sens criteriile referitoare la capacitatea tehnica si cea economico-financiara mentionate mai jos.Numarul candidatilor pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa ii preselecteze: minim 3 - maxim 20 . conf. urmatoarelor criteriiPunctajulmaxim acordatCapacitatea tehnica, - experienta similara40 puncte-resurse tehnice20 puncteCapacitatea economico-financiara, - cifra medie de afaceri40 puncteTOTAL: 100 puncteModul de punctare este precizat in documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: b-dul Dinicu Golescu nr.38 Sector I, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4)021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4)021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: str.Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 48536, Romania, Tel.0264 593865, Email: [email protected], Fax: 0264 592322, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatori asupra actului autoritatii pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Cluj-Napoca, Serviciul Drumuri urbane
Adresa postala: str. Motilor nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 40001, Romania, Tel.0264/596030, int. 4410, Email: [email protected], Fax: 0264 431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2007 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer