Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinere strazi pietruite in comuna Tichilesti ( sat Albina + sat Tichilesti)


Anunt de participare numarul 47888/26.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI TICHILESTI
Adresa postala: STR. 3, COMUNA TICHILESTI, JUD. BRAILA, Localitatea: Tichilesti, Cod postal: 817170, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA MIHAI, Tel.0239/664590, Email: [email protected], Fax: 0239/664590
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinere strazi pietruite in comuna Tichilesti ( sat Albina + sat Tichilesti)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de prestare: strazile pietruite din comuna Tichilesti ( satAlbina + sat Tichilesti), judetul Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere strazi pietruite in localitatile Albina si Tichilesti. Lucrarile poarta indicativul 101.1.5- intretinerea drumurilor pietruite- conform Normativului privind intretinerea si repararea drumurilor publice, aprobat de Administratia Nationala a Drumurilor cu avizul nr. 93/1292/05.12.2001. La executia lucrarilor se vor respecta prevederile Caietului de sarcini Sectiunea II din documentatie. Receptia lucrarilor se va face conform legislatiei in vigoare si conform Caietului de sarcini. Durata de garantie a lucrarii va fi de minim 12 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de intretinere strazi pietruite. Suprafata antemasurata a fi reparata este de11.200 mp
Valoarea estimata fara TVA: 126, 050RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C. poate achizitiona ulterior noi lucrari similare de la op. economic initial
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1.900 lei RON.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume alocate din fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului conform Hotarariinr. 1462/06.12.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006;3.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul de stat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata;4.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul localvalabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata;5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului nu mai vechi de 60 de zile;6.Copie dupa certificatul de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale, 2.Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
3.Solvabilitatea patrimoniala- mai mare de 30%
4.Lichiditatea generala - mai mare de100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a executat cel putin o lucrare de intretinere drumuri pietruite.
2.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede ca dispune operatorul economic Ofertantul trebuie sa aiba urmatoarea dotare tehnica minima:
- Autogredere - minim 1 buc
- Cilindru compresor - minim 2 buc
- Autobasculante - minim 4 buc
-Autocisterna3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
4. Ofertantul trebuie sa dispuna de: - responsabil tehnic cu executia autorizat pentru aceasta categorie de lucrari.;
- responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata;
5.Certificatul de atestare tehnica acordat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania pentru executia lucrarilor de intretinere si reparare drumuri locale, valabil pentru anul in curs;
6.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in original saufotocopie legalizata, ISO 9001 :2000 sau echivalent.
7.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, in original sau copie legalizata, ISO 14001:2004 sau echivalent;
8.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala, in original sau copie legalizata, OHSAS 18001:1999 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante Tichilesti, Localitatea Tichilesti, judetul Braila, cod postal 8171
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la sedinta deschidere, avand imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: StradaStavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084., Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiilepot fi depusela C.N.S.C. in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatora actului pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Administrative Teritoriala Tichilesti
Adresa postala: Localitatea Tichilesti , judetul Braila, Localitatea: Tichilesti, Cod postal: 817170, Romania, Tel.0239/664590, Email: [email protected], Fax: 0239/664590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2008 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer