Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de intretinerea imbracaminti asfaltice prin asternerea unui covor bituminos pe DJ 212A


Anunt de participare numarul 34539/01.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, cam 315, Tel.0239/619600 int 210, In atentia: Zaritchi Florinela, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, cam 315, Tel.0239/619600 int 210, In atentia: Zaritchi Florinela, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600, Fax: 0239.619.809
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de intretinerea imbracaminti asfaltice prin asternerea unui covor bituminos pe DJ 212A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 212A, km 58+000 km 59+000, la Marasu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de intretinere imbracaminti asfaltice prin asternerea unui covor bituminos pe DJ 212A, km 58+000 km 59+000, la Marsu Lungimea de covor astfaltic ce urmeaza a fi asternuta este de 1000, 00 m Durata de garantie va fi de min 24 luni si max 48 luni de la receptia la terminarea lucrarilor In cazul in care pe parcursul executarii lucrarilor apare necesitatea de achizitionare a unor noi lucrari suplimentare autoritatea contractanta va aplica procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare art 122 lit j din OUG nr 34/2006La executia lucrarilor se vor respecta prevederile CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 301, 798.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 4520 RON. Garantia de buna executie 2% din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila pe anul 2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - Formular 12B, Certificat de inmatriculare eliberat de Registrul Comertului, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Fotocopie dupa documentul care atesta ca ofertantul(persoana fizica) poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 1000000, 00 lei.ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare in valoare de minim 110000, 00 lei pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri.Pentru calificare ofertantul va depune documente bancare doveditoare pentru indeplinirea criteriului enuntat mai sus in original sau copii legalizatelichiditatea generalasolvabilita patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
active circulante/datorii curente x100>/=100capital propriu/total pasivx100>/=30
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor prestate in ultimii 5 aniOfertantul sa detina dotare tehn proprie/inchiriat conf doc atrib Ofertantul care nu poate face dovada dotarii tehnice minime va fi exclus din proceduraDeclarat pe propria raspundere efective medii anuale ale pers angajat pe ultimii 3 ani conf doc atribrespons tehn execut lucrari si cu calitatea atestat conf doc atribCertific atestare acordat de APDP copie valabil an in cursISO 9001:2000 ISO 14001 :2004 OHSAS 18001 :1999 sau echival
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul a executat cel putin o lucrare similara, care a avut o valoare egala sau mai mare cu 90000, 00 lei sau 3 lucrari similare in valoare de 179000, 00 lei. Orice fisa referitoare la un contract cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de copia legalizata a contractului si de recomandare din partea beneficiarului/clientului respectiv, care sa fie vizata de I.S.C. precum si de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude acei ofertanti care nu au prestat lucrari de calitate in anii precedenti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: plata la caseria Consiliului Judetean Brail OP in contul CJ Braila RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trez Mun Braila
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, cam. 404, et.IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Achizitii Publice
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, cam. 315, et 3, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 210, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer