Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de intretinerea imbracamintii asfaltice prin plombari pe 3 drumuri judetene: DJ 211B-Tataru-Baraganu-Victoria-Mihai Bravu, km 0+000-km 27+550, 10000 mp, DJ 211-Rosiori-Dudesti-Zavoaia-Bordei Verde-DN 2B, km 9+300 ? km 13+000 si km 15+000 ? km 52+3


Anunt de participare numarul 101408/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam. 132, Tel. 0239.619.600, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Comp. Achizitii Publice, cam.132, Tel. 0239/619600/249, In atentia:  Moisiu Nicolae, Fax:  0239/619044
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  Registratura Generala
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de intretinerea imbracamintii asfaltice prin plombari pe 3 drumuri judetene: DJ 211B-Tataru-Baraganu-Victoria-Mihai Bravu, km 0+000-km 27+550, 10000 mp, DJ 211-Rosiori-Dudesti-Zavoaia-Bordei Verde-DN 2B, km 9+300 ? km 13+000 si km 15+000 ? km 52+380, 10000 mp, DJ 211C-Tataru-Coltea-Ciocile, km 0+000-km 17+500, 3000 mp
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 211B, km 0+000-km 27+550, DJ 211, km 9+300 ? km 13+000 si km 15+000 ? km 52+380, DJ 211C, km 0+000-km 17+500
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de intretinerea imbracamintii asfaltice prin plombari pe 3 drumuri judetene: DJ 211B-Tataru-Baraganu-Victoria-Mihai Bravu, km 0+000-km 27+550, 10000 mp, DJ 211-Rosiori-Dudesti-Zavoaia-Bordei Verde-DN 2B, km 9+300 ? km 13+000 si km 15+000 ? km 52+380, 10000 mp, DJ 211C-Tataru-Coltea-Ciocile, km 0+000-km 17+500, 3000 mp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de intretinerea imbracamintii asfaltice prin plombari pe 3 drumuri judetene: DJ 211B-Tataru-Baraganu-Victoria-Mihai Bravu, km 0+000-km 27+550, 10000 mp, DJ 211-Rosiori-Dudesti-Zavoaia-Bordei Verde-DN 2B, km 9+300 ? km 13+000 si km 15+000 ? km 52+380, 10000 mp, DJ 211C-Tataru-Coltea-Ciocile, km 0+000-km 17+500, 3000 mp in conf. cu cerintele din Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 377, 168.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de particip. este de 20600 lei. Per. de valab.90 zile. gar de buna exec.10% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bug Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc. si subcontractarea se face conf. art.44 si 45 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. elig- Form 12A
Decl. priv neincadr in prev art. 181-Form.12BCertif const emis de ORC, elibcu cel mult 30 de zile inainte de data desch of, in orig sau cop leg, val la data desch
Certif de inreg(C.U.I.) emis de ORC, copie stampilata si semnata "conf cu orig "
de catre reprez leg of.
Pers jur str-Doc care dov o forma de inreg/atest ori apart d.p.d.v. prof, in confcu prev leg din tara in care of este resident, in orig sau cop, insot de trad leg in lb rom facuta de o pers aut.
Certif const priv plata oblig catre bug gen cons de stat elib de D.G.F.P. din care sa reiasa ca of nu are datorii catre Bug gen cons val la data desch, in orig sau cop leg.
Certif priv plata oblig catre bug loc elib de catre dir de spec din cadrul Primariilor in a caror raza terit activ of (sediul princ, suc, sedii sec, puncte de lucru) din care sa reiasa ca of nu are oblig rest la bug loc val la data desch, in orig sau cop leg.
Certif de atest priv oblig la Fd de mediu, elib de Adm Fd de mediu din care sa reiasa ca nu are dat rest la Fd de mediu, val la data desch, in orig sau cop leg.
Pers jur str vor prez orice doc edif ptr dov elig - elibde aut ale tarii de orig (certif, caz jud sau alte doc echiv) prin care sa dov ca si-a indepl oblig de plata imp, taxsi contrib catre bug de stat si bug locin conf cu cer solde aut contr.
Doc vor fi prezin orig sau cop leg, la care se va alatura trad aut si leg a ac in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de inform gen-Form 3.-cifra de afac med an pe ult 3 ani, sa fie de min 2.500.000, 00 lei fara TVA.
-Of treb sa prez o adev C.I.P. ( Centrala Incidentelor de Plata ) priv nefig in evid ac inst cu incid de plata maj in ult 24 de luni.
-Of treb sa faca dov ca are disp res reale negr de dat, linii de credit conf de banci sau orice alte mij fin in val de min 690.000, 00 lei ptr finant incep lucr prez proc.Ptr calif of va dep doc banc dov in orig sau cop leg dupa cum urm:
a).scris de conf, emisa cu max 3 zile inainte de data dep, sau
b).extras de cont elib cu min 2 zile inainte de data dep + decl pe pr rasp a of ca va rez si util din suma consem in extr, min sol ca res fin pr ptr fin lucr.
c)in caz liniei de credit, of treb sa faca dov ca suma disp (posibil de util) prin linia de credit resp, este de min 690.000, 00 lei, la data dep of.3.Ult bil cont (la 31.12.2009 ), viz si inreg de org comp, cu rez fin poz, din care se va anexa o copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista contr prest in ult 5 ani ? Form. 12 F.
2.Fisa de inf priv exp sim?Form Exp
Of treb sa faca dov indepl a unui contr sim, in ult 5 ani, care a avut o val de1.000.000, 00 lei fara TVA; copia contr, recomand benef si PVR la term lucr;3.Of-dot teh min:
- statie de prep mixt asf; prez cop rap de insp ICECON sau echiv ptr statie precum, cop aut de mediu; prez si certif ptr contr prod (CE), in statia de prep mixt asf precum si lic ptr util certif de conf, emise de un org acred ptr atest conf mixt asf in lucr.-lab de incerc gr 2, aut; cop aut lab, cop docum dov ptr disp asupra lab sau asupra serv unui lab de incerc de gr 2.
- freza mecanica 0, 5 m ~1, 0 m;
- cil compact vibr cu tamb de otel;
- inst de aplic a emul bitum;
- autogudronator ( inst de aplic a emul bitum cu perie mec );
- termocont de asf cu cap min 10 tone;
- inst/indic de semn rut ptr desf circ rut in bune cond pe timpul lucr.
Ptr util si inst: freze mec, cil compact vibr cu tamb otel, autogudronator, termocontainer de asf si inst de aplic a emul bitum: prez rap de insp ICECON sau echiv, val la data desch of, copii leg. Form. 5.
Copii leg dupa docum dov asupra disp in sit in care ac nu este propr ac.
4.Of-res umane min: - pers (asfaltatori, drumari): a)36 pers.ptr. un term. de exec de 30 zile;b)27 pers. ptr.un term de exec de 40 zile;Ptr un term de exec sit in interv 30-40 zile se sol un nr. de pers. calif in dom, coresp normat teh in vig. Form. 6.
5. Of treb:
-sa disp de un resp the cu exec lucr care care fac ob prez proc; copia docum de colab cu resp teh cu exec sau copia contr de ang a ac, dupa caz; copie leg a leg viz la zi, ptr resp teh cu exec;
-sa disp de un resp cu cal atest in dom lucr care urm a fi exec; copia docum de colab cu resp de cal sau copia contr de ang a ac, dupa caz; copia leg a atest;
-certif de atest acord de APDPR ptr exec lucr de intret si rep drumuri loc, in copie leg, val ptr anul in curs.
ISO 9001 :2000 sau echiv ; ISO 14001 ; 2004, sau echiv ; OHSAS 18001 :1999, sau echiv; SA 8000 :2008 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2010 13:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, cam.404, etajul IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala:  Calea Calarasilor nr.47, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810017, Romania, Tel. 0239/613370, Email:  [email protected], Fax:  0239/612608
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala:  P-ta Independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Fax:  0239/619044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer