Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de intretinerea imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe 3 drumuri judetene: DJ 221, DJ 202A, DJ 202B


Anunt de participare numarul 79438/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.945, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600/249, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de intretinerea imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe 3 drumuri judetene: DJ 221, DJ 202A, DJ 202B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 221, km. 5+000 - km. 42+550, DJ 202A, km. 0+000 - km. 27+200, DJ 202B, km. 0+000 - km. 34+150
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de intretinerea imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe 3 drumuri judetene: DJ 221, km. 5+000 - km. 42+550, DJ 202A, km. 0+000 - km. 27+200, DJ 202B, km. 0+000 - km. 34+150
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de intretinerea imbracamintii asfaltice prin plombari cu mixturi asfaltice pe 3 drumuri judetene: DJ 221, km. 5+000 - km. 42+550, DJ 202A, km. 0+000 - km. 27+200, DJ 202B, km. 0+000 - km. 34+150, pe o suprafata totala de 20.000 mp
Valoarea estimata fara TVA: 1, 052, 941.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar particip 15700 RON. Per valab gar partic 90 zile de la data desch of.Gar de buna exec.10% din val fara TVA a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au oblig de a-si legalize formal asoc printr-un contr scris, semnat de partile asoc care va fi prez aut contr inainte de data semn contr
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv eligibilitatea-Form nr.12A
Decl priv neincadr. In prev art.181 din OUG nr.34/2006-Form.nr.12B
Decl priv calit de partic la proced-Form.nr12C
Certif const elib de Of Reg Com, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata
Certif de inreg fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie stampilata si semnata "conform cu originalul" de catre reprez legal al ofert.
Pers jur straine- vor prez docum edif prin care sa dov forma de inreg ca pers jur
Certif const priv plata oblig catre bug gen consolidat de stat si bug local, elib de D.G.F.P. si dir de spec din cadr Primariilor, din care sa reiasa ca ofert nu are datorii la data desch ofert, in orig sau copie legaliz.
Nu se admite compl ulter adocum.lipsa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer min oblig:
1.Fisa de inform gen-Form nr. 3.2.Pentru ca risc neindepl contr sa fie redus, se sol:
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 3.700.000, 00 lei cu TVA.
ofert treb sa faca dov ca are disp res reale negrev de datorii, linii de credit conf de banci sau orice alte mij fin in val de min 626.500, 00 lei ptr finant incep lucr prez proc.
Ptr calif ofert va dep docum banc dov in orig sau copii legaliz dupa cum urmeaza:
a).scris de confort sau
b).extras de cont elib cu min 2 zile inainte de data depunerii + decl pe proprie rasp a ofert ca va rez si utiliz din suma consem in extras, min solicitat ca res fin proprie ptr finant lucr.
c)in cazul liniei de credit, ofert treb sa faca dov ca suma disp ( posibil de utilizat ) prin linia de credit resp, este de min 626500, 00 lei.
3.Ultim bilant cont (la 31.12.2008 ), viz si inreg de org comp, cu rez fin poz, din care se va anexa o copie.4.Ptr calif ofert treb sa aiba capac de plata a scadentelor pe termen mediu si lung, calc si dov astfel: rata solvab patrim = cap propriu / total caprata solvab patrim = 0, 4
5. Ptr calif ofert treb sa aiba capac de plata a scadentelor pe termen scurt, calc si dov astfel: rata lichid gen = activele circulante / datorii curenterata lichid gen = 1, 4
Se va compl Form9Nu se admite compl ult adocum.lipsa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cer min de calif :
1.Lista contr prest in ultimii 5 ani Form12 F.
2.Fisa de inform priv exp sim conf Formular Exp.( lucr simprez lucr lic exec lucr de drumuri );Ofert treb sa faca dov indepl cel putin a unui contr sim, in ultimii 5 ani, care a avut o val > cu 310250, 00 lei cu TVA sau 3 contr sim in val insumata de 626.500, 00 lei cu TVA.
Form de exp sim va fi insotit de copia dupa contr nom, recomand benef si p-v de rec la term lucr;3.Ofert treb sa disp de urmat dot teh min:
- st de prep mixt asf; ampl st de mixt asf sa fie la max 90 km de punctul median de lucru.
- lab de incerc gr 2, autor;
- freza mecanica 0, 5 m ~ 1, 0 m -2 buc;
- cilindru compactor vibrator cu tambur de otel 3 buc;
- mas de rasp emulsie cationica -3 buc.
- parc auto pentru transp mixt asf si a mat rez din decap, cu cap de transp de 120 to/zi. Se vor enum autoveh utiliz cu consem nr. de inmatr a ac.Se vor prez copii legaliz dupa docum dov asupra disp dot teh.
Ptr prez dot teh se va utiliz Form5.
4.Ofert trebsa disp de urmat res umane min: - pers studii sup 5- pers cu studii medii 3- pers calif in dom (asfaltator) 30- pers necalif 10Ptr prez res umane se va utiliz Form6.
5. Ofert treb:
-sa disp de un resp teh cu exec lucr care care fac ob prez proc;
-sa disp de un resp cu calit atestat in dom lucr care urmeaza a fi exec; -sa aiba certif de atest acordat de Asoc Prof de Dr si Pod din Romania ptr exec lucr de intret si rep dr jud sau nat
6.Ofert treb sa-si insuseasca prin semn si stamp model de contract de lucr.
7.ISO 9001:2000 sau echiv, ISO 14001:2004 sau echiv, ISO 18001:1999 sau echiv; elib de o pers acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA - European Co-operation for Accreditation.. Nu se accepta ca ofert sa fie in curs de certif.Nu se admite compl ult adocum.lipsa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2009 13:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, camera 404, etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600 int 223, Email: [email protected], Fax: 0239619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer