Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE INVESTITII- LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE CONSTRUCTIE CORP NOU GRADINITA 133


Anunt de participare numarul 38483/07.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT SANITARE SI CRESELOR SECTOR 4
Adresa postala: STR.MIREA MIOARA LUIZA , NR. 1A, SECTOR 4 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70000, Romania, Punct(e) de contact: LAVINIA BUGAN, Tel.0726908205, Email: [email protected], Fax: 4601420
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE INVESTITII- LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE CONSTRUCTIE CORP NOU GRADINITA 133
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: STR.STANJENEILOR NR.3 SECTOR 4 BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE INVESTITII - LUCRARII DE PROIECTARE SI EXECUTIE CONSTRUCTIE CORP NOU GRADINITA NR.133
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE INVESTITII-- PROIECTARE SI EXECUTIE
Valoarea estimata fara TVA: 5, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 1% DIN VALOAREA CONTRACTULUI 57000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ARTICOLULUI 181, CERTIFICAT DE INREGISTRARE, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND TAXELE SI IMPOZITELE LOCALE, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA, CERTIFICAT CONSTATATOR+ ALTE CERINTE SPECIFICATE IN CAIETUL DE SARCINI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL LA 30.12.2006 SI INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA DE EXPERIENTA SIMILARA, TREI (3)CONTRACTE DE SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE PENTRU SERVICII SIMILARE, INFORMATII PRIVIND CAPACITATEA TEHNICA, DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE, UTILAJELE, INSTALATII, INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC SI DE ASIGURARE A CALITATII, STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII, A PROTECTIEI MEDIULUI, SECURITATEA MUNCII SI ALTE CERINTE SPECIFICATE IN CAIETUL DE SARCINI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: SE ACHITA LA SEDIUL D.G.A.U.I.S.C. SECTOR 4 BUCURESTI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2007 10:00
Locul: SEDIUL D.G.A.U.I.S.C. SECTOR 4BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERATANTII SAU REPREZENTANTII AUTORIZATI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA B-DUL STAVROPOLIUS NR6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084 , ,Romania, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL D.G.A.U.I.S.C. SECTOR 4
Adresa postala: ALEEA MIREA MIOARA LUIZA , NR 1 SECTOR 4 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041531, Romania, Tel.4608593, Fax: 4601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2007 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer