Licitatie Publica - Lucrari de I+R altele decat irigatiile in Unitatea de Administrare Arad, 2 loturi
Anunt de participare numarul 64927/26.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Chitu, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior
Adresa postala: Str. Coriolan Brediceanu 8, Et. III IV, Jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0256 203 230, In atentia: Ing. Olga MOISE, Email: [email protected], Fax: 0256 494 356
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior
Adresa postala: Str. Coriolan Brediceanu 8, Et. III IV, Jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0256 203 230, In atentia: Ing. Olga MOISE, Email: [email protected], Fax: 0256 494 356
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior
Adresa postala: Str. Coriolan Brediceanu 8, Et. III IV, Jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0256 203 230, In atentia: Ing. Olga MOISE, Email: [email protected], Fax: 0256 494 356
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de I+R altele decat irigatiile in Unitatea de Administrare Arad, 2 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de I+R altele decat irigatiile in Unitatea de Administrare Arad 2 loturi Lotul 1. Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior
Unitatea de Administrare Arad cu sediul: Str. Toth Sandor, nr. 6D, 310132, Jud. Arad, tel. 0257-280955.
Amenajarea Crac NadlacLotul 2. Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior
Unitatea de Administrare Arad cu sediul: Str. Toth Sandor, nr. 6D, 310132, Jud. Arad, tel. 0257-280955.
Amenajarea: Ier Arad Frontiera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare conform Anexa B; Garantia de buna executieeste in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib.Decl.priv.neincadr.inprev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc.ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat la 31.08.2008, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, Pers.jurid/fiz.rom.Certif.Constat.emis de ORCCCINT.(emis cu maxim 30zile inainte)Certif.de inmatric.la ORC, Pers.jurid/fiz.straine: Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp. Pers.jurid/fiz.straine trb sa prezinte toate certificatele solicitate pt.pers.fizice/juridice rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: conf.Anexa B;Bilant.cont.la data de31.12.2007, balanta de verificare la 31.08.2008, aviz.de organ.compet.in domeniu, Inform.priv.situatia financ.pt.anii 2005, 2006si2007.Autoritatea contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru urmatorii indicatori a)lichiditate generala(active circulante/datorii curente x 100)>100%, b)solvabilitate patrimoniala(capital propriu/total pasiv x 100)>30%.Lichid.si solvabilit.se vor calc.dupa datele de bilant la 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc. Decl.priv.lista princ.lucr.in ult.5ani, exper.simil. conform Anexa B realiz.prin exec.unor lucr.simil.P.v.de recep.la termin.lucr/P.v.de recep.fin.Recom.din partea altor benef.(3), Atest.lucr.IF conf.Ordin 239/2007, ISO 9001, 14001, OHSAS18001, Decl.cu utilajele, Decl.priv.efect.med.an.al pers.angaj.si al cadr.de cond.Decl.cu subcontr. Autorit.contract.solicita C.V.si cazierele jud.pt.pers.responsab.direct cuindepl.contract.precum si a altor specialisti cu sarcini-cheie in indepl.contract.(Dir.General/Administrator, Dir.Eco.Sef Santier, Maistru, R.T.E.)R.T.E.trb.sa fie angajatul permanent al societatii ofertante sau orice forma de angajare admisa de legislatia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarilor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ANIF-RA Sucursala Teritoriala Timis Mures Inferior, Str. Coriolan Brediceanu 8, Et. III IV, Timisoara, Cod 300011, Jud. Timis
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2008 10:00
Locul: ANIF RA Sucur.Terit.TimisMures Inferior, Str.Coriolan Brediceanu 8, jud.Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare observatori UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art. 40(2)-b din OUG 34/2006 privind achizitiile publice si art. 31(2)-a din HG 925/2006 - Norme de aplicare a OUG 34/2006, documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici care au inaintat si prezentat o solicitare scrisa in care numerele de telefon si fax ale operatorului economic sunt declarate pe propria raspundere, insotita de imputernicire scrisa in acest sens, numai pe suport de hartie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2008 11:38