Licitatie Publica - LUCRARI DE MANSARDARE SI AMENAJARE CORP B CLINICA DE ENDOCRINOLOGIE
Anunt de participare numarul 57076/27.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: ÂB-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: ÂIasi, Cod postal: Â700111, Romania, Punct(e) de contact: ÂMONICA VICOL, Tel.Â0232267706, Email: Â[email protected], Fax: Â0232267706
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE MANSARDARE SI AMENAJARE CORP B CLINICA DE ENDOCRINOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CLINICA DE ENDOCRINOLOGIE, CORP B
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 764, 706RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD-CADRU DE LUCRARI "LUCRARI DE MANSARDARE SI AMENAJARE CORP B CLINICA DE ENDOCRINOLOGIE"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM LISTELOR DE CANTITATI DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 764, 706RON
II.2.2) Optiuni
Da
POSIB. ACHZITIONARII DE LUCRARI SUPLIMENTARE, PANA LA 50%, ART. 122 LIT. i) SI j) DIN OUG. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 1260 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL AL PRIMARIEI MUN. IASI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU ESTE CAZUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DATELOR PREVAZUTE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DATELOR PREVAZUTE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DATELOR PREVAZUTE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: CONTRAVALOAREA DOCUMENTELOR DE ATRIBUIRE ESTE DE 150 RON (INCLUSIV TVA) SI SE ACHITA LA CASIERIA UNITATII CONTRACTANTE SAU OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 10:00
Locul: SEDIUL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA "SF. SPIRIDON" IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV IASI
Adresa postala: ÂSTR. ANASTASIE PANU, NR. 25, Localitatea: ÂIASI, Cod postal: Â700024, Romania, Tel.Â0232/217808, Fax: Â0232/255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: ÂSTR. STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: ÂBUCURESTI, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021/3104642, Fax: Â021/3104642, Adresa internet (URL): ÂWWW.CNSC.RO
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
MAXIM 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL UNIT. CONTRACTANTE ART. 272 DIN OUG. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTE "SF. SPIRIDON'" IASI
Adresa postala: ÂB-DUL INDEPENDENTEI, NR. 1, Localitatea: ÂIASI, Cod postal: Â700111, Romania, Tel.Â0232/267708, INT. 271, Email: Â[email protected], Fax: Â0232/217781
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2008 16:10