Licitatie Publica - LUCRARI DE MENTENANTA PENTRU INSTALATIILE MT-JT SCOASE DE SUB TENSIUNE
Anunt de participare (utilitati) numarul 116999/16.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: SERV ACHIZITII, Tel. 021-2065073, In atentia: CAMELIA NAGHI, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- DIRECTIA ACHIZITII
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: SERV. ACHIZITII, Tel. 021-2065073, In atentia: CAMELIA NAGHI, Fax: 021-317 59 80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- DIRECTIA ACHIZITII
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: SERV. ACHIZITII, Tel. 021-2065073, In atentia: CAMELIA NAGHI, Fax: 021-317 59 80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- DIRECTIA ACHIZITII
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: SERV. ACHIZITII, Tel. 021-2065073, In atentia: CAMELOIA NAGHI, Fax: 021-317 59 80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI DE MENTENANTA PENTRU INSTALATIILE MT-JT SCOASE DE SUB TENSIUNE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: UTR BUCURESTI
UTR ILFOV
UTR GIURGIU
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de
Linii electrice aeriene de medie si joasa tensiune
Linii electrice subterane de medie si joasa tensiune si bransamentePosturi de transformare de distributiede mt/jt, cabine secundare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232200-4 - Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Linii electrice aeriene de medie si joasa tensiune
Linii electrice subterane de medie si joasa tensiune si bransamentePosturi de transformare de distributiede mt/jt, cabine secundare
LOT I UTR BUCURESTI - 667.154 puncte -46.578.082, 01 lei
LOT II UTR ILFOV - 88.423, 61 puncte -5.892.149, 94 lei
LOT III UTR GIURGIU - 50.070, 58 puncte - 4.377.284, 03 lei
Valoarea estimata fara TVA: 56, 847, 515.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentruLOT I: 700.000 lei (350.000 lei-IMM)LOT II: 90.000 lei (45.000 lei-IMM)LOT III: 66.000 lei (33.000 lei-IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? in original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizataDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1) Declaratie privind cifra de afaceri globala (pentru anii 2007, 2008, 2009) - Formular F3.Valoare cifrei de afaceri pentru : LOT I-90.000.000 lei (45.000.000 lei-IMM), LOT II-11.800.000 lei (5.900.000 lei-IMM), LOT III-9.000.000 lei (4.500.000lei-IMM)
2) Informatii privind situatia financiara ? Formular F4. Elemente privind capacitatea financia
ra a ofertantului la data de 31.12.2009 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul F4 nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateLucrari similare- Formular F5Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului ?Formular F6.Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul/ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSI specifice lucrarilor ofertate, prevazute in caietele de sarcini si de legislatia in vigoare si ca va respecta aceste norme pe parcursul indeplinirii contractului ? Formular F26.Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul/ofertantul confirma ca dispune de mijloace de transport corespunzatoare, pentru indeplinirea contractului. Formular F7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 50
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 12:00
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA ? Directia Achizitii, et 1, corp C
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia in format electronic (CD), se va obtine in mod gratuit de la sediul autoritatii contrctante pe baza unei scrisori de intentietransmisa la fax: 0213175980 sau e-mail: [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- DIRECTIA ACHIZITII
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 021-206 50 73, Fax: 021-317 59 80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2011 16:12