Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Lucrari de modernizare a 29 statii hidrofor din cadrul investitiei ,,MODERNIZARE STATII HIDROFOR IN MUNICIPIUL BACAU


Anunt de participare (utilitati) numarul 35243/08.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET S.A. Bacau
Adresa postala: str. Chimiei, nr. 6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600286, Romania, Punct(e) de contact: Marius Stanila, Tel.0234585050, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0234519650, Adresa internet (URL): www.cetbacau.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
, ,Lucrari de modernizare a 29 statii hidrofor din cadrul investitiei, ,MODERNIZARE STATII HIDROFOR IN MUNICIPIUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statii hidrofor aferente PT: 1, 2, 4, 6, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 22, 30, 31, 40, 44, 45, 59, 61, 64, 69, 96, 115, 151, CT 3 Miorita, CT Nicolae Balcescu 12, CT Balcescu 1, CT Razboieni, CT Cornisa
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea celor 29 statii de hidrofor din municipiul Bacu se va realiza in scopul oferirii de servicii de calitate in conditii de rentabilitate economica.Fiecare statie de hidrofor va fi complet automatizata. Conducerea si supravegherea functionarii fiecarei statii de hidrofor se va face atat local de la panoul propriu cat si de la distanta de la Dispecerul de Termoficare din CET Bacau.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.1)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.1)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Operatorii economici vor depune oferta pentru intreaga cantitate de lucrari necesara modernizarii celor 29 statii de hidrofor din municipiul Bacau.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 659, 644.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 50.000lei constituita prin SGB;OP, IMM 50%. Garantia de buna executie de 5% din valoarea ctr(fara TVA), IMM 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat cf. HG 896/01.08.2007 si prin HCL Bacau nr.278 /31.07.2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006(formular 12A);
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181UG 34/2006(formular 12B);
-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice ;emise cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.-certificat constatator emis de ORC/autorizatie de functionare/ (copie )
-certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA -CIF RO (copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil la data de 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina).
-declaratii privind cifra medie anuala de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani: 2004, 2005, 2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani. Confirmarea lucrarilor similare se realizeaza prin completarea - formular 12F, insotita de certificari de buna executie.
-tabel cu personalul tehnic de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari. Operatorul economic va numi un RTE. Operatorul economic va prezenta copie dupa autorizatiile personalului, cu viza la zi pe toate domeniile de executie a lucrarilor.
-declaratie referitoare laasigurarea (in dotare proprie sau sustinere prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari- formular nr.12H
-informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti- formular nr.12G
-ofertantul va prezenta atestatul de tip minim C1A si C2Aconf Ord. ANRE 24/2007-dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform SR EN ISO 9001:2001. In cazul asocierii mai multor exeutanti, fiecare va prezenta certificat ISO 9001 pentru domeniul pe care presteaza lucrari
-Planul Calitatii pe domeniul care face obiectul achizitiei. Planul calitatii va fi unitar pentru pentru toate lucrarile incluse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face numerar la casieria autoritatii contractante.Documentatia este disponibila de laprimirea unei solicitari scrise si inregistrate.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2007 12:00
Locul: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorului economic.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.040213104641, Email: [email protected], Fax: 040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel- Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depune la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic SC CET SA Bacau
Adresa postala: str. Chimiei nr.6, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600286, Romania, Tel.0234585050, Fax: 0234519650
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2007 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer