Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE MODERNIZARE A INSTALATIILOR STATIEI DE TRATARE A DESEURILOR RADIOACTIVE


Anunt de participare numarul 129448/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Adresa postala:  Str.Reactorului nr.30, loc.Magurele, jud.Ilfov, Localitatea:  Magurele, Cod postal:  077125, Romania, Punct(e) de contact:  Sediul IFIN-HH, Tel. 0214042318, In atentia:  CRISTINA BALAS, Email:  [email protected], Fax:  0214042393, Adresa internet (URL):  www.ifin.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE MODERNIZARE A INSTALATIILOR STATIEI DE TRATARE A DESEURILOR RADIOACTIVE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str.Reactorului nr.30, loc.Magurele, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea STDR ? IFIN-HH in conformitate cu ?Studiul de Fezabilitate pentru dezafectarea Reactorului Nuclear VVR-S, repatrierea combustibilului nuclear uzat EK 10 si modernizarea instalatiilor Statiei de Tratare a Deseurilor Radioactive? COD Document: IFIN-VVRS/STDR ? SF(170/2008), care specifica limitele de proiectare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45111300-1-Lucrari de demontare (Rev.2)
85312500-4-Servicii de reabilitare (Rev.2)
90722100-5-Reabilitare de zone industriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari, conform PT sunt prezentate in caietul de sarcini (anexe) astfel:
1 - Demontare echipamente2 - Lucrari de reabilitare a sistemului tehnologic de tratare a efluentilor radioactivi lichizi din cadrul STDR-IFIN-HH3 - Lucrari de reabilitare a cladirii rezervoarelor de 300 mc, hala pilot si canalul de transfer efluenti radioactivi lichizi, din cadrul STDR-IFIN-HH
4 - Lucrarile de modernizare a instalatiilor tehnologice STDR
5 - Lucrari de reabilitare a pavilionului principal STDR
6 - Lucrari de reabilitare a cailor de acces spre STDR, cailor de acces aferente zonei controlate si zonei supravegheate, platforme, canale exterioare de colectare a apelor menajere si pluviale.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 766, 744RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 250.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare/OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; Declaratie privind participarea cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani.
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 50.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie insotita de Lista principalelor lucrari similare realizate in ultimii 5 ani; 1 sau mai multe contracte de lucrari similare; Se solicita ca ofertantul sa dovedeasca ca are la dispozitia sa personal cu experienta, respectiv:
- inginer sef de santier
- reprezentant tehnic de executie
- reprezentant CQ
Informatii privind dotarile specifice; Informatii privind subcontractantii; ISO 9001; ISO 14001; Autorizare emisa de C.N.C.A.N. pentru efectuarea lucrarilor de demontare de echipamente si instalatii din obiectivele nucleare (va fi prezentata doar de ofertantul castigator la semnarea contractului); Autorizatia ISCIR pentru echipamente si instalatii care lucreaza in conditii care presupun aceasta autorizare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cumulata a contractelor trebuie sa fie de cel putin 28.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
D69
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2011 11:00
Locul: Str.Reactorului nr.30, loc.Magurele, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere ca dimensiunea fisierelor electronice ale proiectului este prea mare pentru a putea fi postata in SEAP, operatorii economici interesati sunt asteptati la sediul autoritatii contractante din Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud.Ilfov pentru a ridica CD-urile ce contin aceste informatii, de luni pana joi intre orele 09-16 si vineri intre orele 09-14.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou juridic - IFIN-HH
Adresa postala:  Str.Reactorului nr.30, loc.Magurele, jud. Ilfov, Localitatea:  Magurele, Cod postal:  077125, Romania, Tel. 021.404.23.18, Fax:  021.404.23.93, Adresa internet (URL):  www.nipne.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer