Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de modernizare a sistemului rutier pe strazi din administrarea Consiliului Local al Sectorului 1


Anunt de participare numarul 72009/13.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Bd. Banul Manta 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011224, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0213191013, 0213191014/249, In atentia: Domnului Marcel Bogdan, Email: [email protected], Fax: 0213191027; 0213191011, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Sectorului 1 - Registratura Generala
Adresa postala: Bulevardul Banul Manta, nr. 9, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de modernizare a sistemului rutier pe strazi din administrarea Consiliului Local al Sectorului 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, sectorul 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va asigura executia lucrarilor de modernizare a sistemului rutier pe artere de circulatie (carosabil si trotuare) aflate in administrarea Consiliului Local al Sectorului 1. Se vor executa, in principal, urmatoarele categorii de lucrari:
- desfacerea sistemului rutier existent la carosabil si trotuare
- inlocuirea bordurilor deteriorate
- sapatura pe o adancime de cca. 0, 50m la carosabil si de cca. 0, 25m la trotuare
- realizarea structurii carosabilului (balast, piatra sparta/balast stabilizat, BAD25, BA16)
- realizarea structurii trotuarelor (nisip, beton de ciment, BA8)
- aducerea la cota a capacelor caminelor de vizitare, gurilor de scurgere etc.
- realizarea marcajelor si montarea/inlocuirea indicatoarelor rutiere
Eventualele suplimentari se vor referi la lucrari din categoria celor cuprinse in capitolul 5.3 Diverse si neprevazute, astfel cum sunt acestea definite in Hotararea Guvernului Romaniei nr. 28/2008 si in actele normative conexe, precum si lucrari incluse in capitolul 1 , conform aceluiasi act normativ.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233330-1 - Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.2)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
45233340-4-Lucrari de fundatie pentru trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea sistemului rutier pe 35 de strazi din sectorul 1 al Municipiului Bucuresti.
Valoarea estimata fara TVA: 60, 640, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut.contr. opteaza pt aplic.prev.art.122lit.j din OUG 34/2006, in limita a 50% din val.contract.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie: 10% din val.fara TVA a contractului - scrisoare de garantie bancara.Garantia de participare: 1210000lei - scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din bugetul consolidat al Primariei Sectorului 1. Se vor face plati lunare, pe baza lucrarilor real executate si a facturilor corespunzatoare emise de operatorul economic.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant.Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atestare fiscala emise de organele fiscale competente - originale.Ccertificat constatator - original. Certificat de inregistrare fiscala copie simpla.
Detalii: in Fisa de date a achizitiei din cadrul Documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Copie legalizata a bilanturilor contabile: la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007.
2. Copie legalizata a raportului de audit financiar pentru anul 2007.
3. Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru anii 2005, 2006 si 2007 (valoare minima: 181000000 lei)
4. Lichiditate la 31.12.2007 (cel putin 100%)
5. Solvabilitate la 31.12. 2007 (cel putin 30%)
Detalii: in Fisa de date a achizitiei din cadrul Documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: cel putin un contract similar in valoare de min. 18190000 lei
2. Asigurare cu personal (cel putin: 15 echipe de muncitori, 5 ingineri atestati ca RTE, 4 ingineri autorizati pt controlul tehnic de calitate in constructii - 1 inginer pt domeniul produse pt constructii si 3 ingineri pt domeniul Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local, 1 inginer constructor cu experienta de cel putin 5 ani in conducerea santierelor). Certificare OHSAS 18001 sau similar.
3. Asigurare cu dotari specifice (statie de asfalt cu toate autorizatiile necesare conform prevederilor legale in vigoare valabile pe toata durata contractului - inclusiv cele privind protectia mediului, amplasata la o distanta mai mica de 20km de Bucuresti, cu o capacitate de cel putin 160t/h; vehiculele specializate (basculante etc.) utilizate pentru indeplinirea contractului sa indeplineasca toate cerintele conform legislatiei in vigoare privind protectia mediului si transportul pe drumuri publice).
4. certificare ISO 9001 sau similar pt. lucrari de constructii.
5. certificare ISO 14001 sau similar pt. lucrari de constructii.
Detalii: in Fisa de date a achizitiei din cadrul Documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Bd. Banul Manta nr. 9, etaj 1, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult cate doi reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Bulevardul Banul Manta, nr. 9, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.+4 021 319 10 13/114, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2009 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer