Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de modernizare a strazilor: Amurgului, Crinului, Moissy-Cramayel, Urlatorii, Nicolae Balcescu, Gloriei


Anunt de participare numarul 46814/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA BUSTENI
Adresa postala: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Popescu, Tel.0244-322005, Email: [email protected], Fax: 0244-320752, Adresa internet (URL): http: //www.orasul-busteni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de modernizare a strazilor: Amurgului, Crinului, Moissy-Cramayel, Urlatorii, Nicolae Balcescu, Gloriei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile de modernizare a strazilor mentionate sunt pentru obiective aflate pe raza orasului Busteni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de modernizare a strazilor mentionate, insumand o lungime de 2, 5 km.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea strazilor include atat realizarea retelelor de apa potabila si canalizare, precum si realizarea suprafetelor carosabile cu imbracaminte asfaltica.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 042, 017RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona lucrari noi, similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. de particip. 25000 lei - prin OP in contul RO02TREZ5295006XXX000010 - Trez. Busteni, CF 2845729 sau scris. gar. bancara.Gar. de buna executie - 5% din valoarea ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Investitia este finantata din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, operatorii economici sunt obligati sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declartie de neincadrare in art. 181 din OUG 34/1996
- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
- Certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial - valabil numai in original sau copie legalizata, emis cu maxim 3 (trei) luni inainte de data licitatiei;
- forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica a societatii din care ca reiasa ca este abilitat pentru executarea de lucrari de drumuri;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular "Informatii generale" si declaratie privind cifra de afaceri globala
- ultimul bilant contabil intocmit si avizat de organele competente;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are o cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 5000000 ron in domeniul de activitate aferent contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- sa posede sau sa faca dovada unei subcontractari de aprovizionare asfalt -ofertantul va prezenta documente justificative: acte de proprietate statie sau dovada de subcontractare pentru aprovizionare asfalt;
- sa posede sau sa faca dovada unei subcontractari de aprovizionare betoane - ofertantul va prezenta documente justificative: acte de proprietate statie sau dovada de subcontractare pt lucrare;
- Completare formular "Experienta similara". Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/client.
- Completare formular si anexa "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani"
- Completare formular si anexa "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operator economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului"
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Statia de betoane - minim 40 mc/ora aflata la maxim 50 km de locul punerii in opera a acestui material;
- Statia de asfalt - minim 80 tone/ora aflata la maxim 50 km de locul punerii in opera a acestui material;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in acest domeniu (lucrari de drumuri) si are lucrari similare mai mari de 1.000.000 euro, dovezi insotite de recomandari sau procese verbale de receptie finala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nr.2620/11.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in contul RO02TREZ5295006XXX000010 - Tezoreria Busteni, cod fiscal 2845729 sau prin depunere de numerar la caseria Primariei Busteni
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.05.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 12:00
Locul: PRIMARIA BUSTENI, b-dul Libertatii nr. 91 jud Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti sau imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: str. Ghoerghe Lazar nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.0244529107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante in max 5 zile de la luarea la cunostiinta a respectivului act.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Busteni, Oficiul Juridic
Adresa postala: b-dul Libertatii nr.91, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Tel.0244322005, Email: [email protected], Fax: 0244320752, Adresa internet (URL): www.orasul-busteni
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer