Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de modernizare drumuri comunale si strazi, extindere retele publice de apa potabila si canalizare in localitatea Mediesu Aurit, modernizare si dotare camine culturale din Mediesu Aurit, Potau si Babasesti, comuna Mediesu Aurit, jud. Satu Mare


Anunt de participare numarul 93709/02.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ComunaMediesu-Aurit (Consiliul Local al comunei Mediesu-Aurit)
Adresa postala: str.Principala nr.157, Localitatea: Mediesu Aurit, Cod postal: 447185, Romania, Punct(e) de contact: Szabolcs Olah, Tel.0261842080, Email: [email protected], Fax: 0261842530, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de modernizare drumuri comunale si strazi, extindere retele publice de apa potabila si canalizare in localitatea Mediesu Aurit, modernizare si dotare camine culturale din Mediesu Aurit, Potau si Babasesti, comuna Mediesu Aurit, jud. Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Mediesu Aurit, jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare drumuri comunale si strazi, extindere retele publice de apa potabila si canalizare in localitatea Mediesu Aurit, modernizare si dotare camine culturale din Mediesu Aurit, Potau si Babasesti, comuna Mediesu Aurit, jud. Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 191, 315RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 160.000 lei. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare: programul FEADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Certificat de inregistrare si certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Atestat ANRE pentru executia de lucrari de instalatii electrice;
Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006);
- scrisoare de confirmare de fonduri in valoare de 1.600.000 lei;
- identificare financiara;
- centralizator cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv; Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de cel putin 16.000.000 lei.Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale; lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; experienta similara; centralizator cu experienta similara; copii contracte nominalizate, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari; declaratie privind dotarea tehnica;declaratie privind informatii de personal; centralizator privind informatii de personal; declaratii de disponibilitate; ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- dovada semnarii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin un contract sau maxim patru contracte de lucrari similare cu o valoare totala egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit; Contractele prezentate trebuie sa cuprinda intreaga gama de lucrari ce formeaza obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.- dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a unei statii de mixtura asfaltica si a unei statii de betoane autorizate conform prevederilorlegale, respectiv existenta laboratoarelor necesare si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilorce urmeaza a fi executate;
- personal de specialitate atestat pentru fiecare actiune a proiectului integrat in parte;
- nominalizarea managerului de proiect, sefilor de santier, responsabilului tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate, controlorului cu calitatea si a inspectorului SSM (Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate);
- CV-uri, copii legalizate ale diplomelor de studii, copii legalizate dupa atestate, autorizatii, certificate necesare, copii ale contractelor de munca vizate de ITM /prestari servicii ale personalului nominalizat;
- personal de executie in numar suficientpentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic 1
5%
Descriere: Durata de executie
3.
Tehnic 2
25%
Descriere: Planul calitatii
4.
Tehnic 3
15%
Descriere: Plan management mediu
5.
Tehnic 4
10%
Descriere: Plan management SSM
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2010 10:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Mediesu Aurit, loc. Mediesu Aurit, nr. 124, judetul Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate doi reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul FEADR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr. 8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-716375, Fax: 0261-713760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii publice din cadrul Primariei Comunei Mediesu Aurit
Adresa postala: Mediesu Aurit, nr. 124, Localitatea: Mediesu Aurit, Cod postal: 447185, Romania, Tel.0261-842080, Email: [email protected], Fax: 0261-842530
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2010 20:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer