Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE MODERNIZARE INTRARE SPITAL


Anunt de participare numarul 105581/06.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala:  STR. TABACARILOR NR. 11; COD 400139, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400139, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE CONSTANTEA, Tel. 0264437075, Email:  [email protected], Fax:  0264437075, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE MODERNIZARE INTRARE SPITAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: La sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE MODERNIZARE INTRARE SPITAL
Autoritatea contractanta are dreptul de a achizitiona ulterior noi lucrari similare de la ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare, conform documentatiei de atribuire si oug 34/2006 actualizata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE RENOVARE
Valoarea estimata fara TVA: 318, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 5000 lei si garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA, constituite conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea, printr-un contract scris semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.
-Autorizatie de functionare- Copie dupa certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului de pe linga Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala.
-Cerificat ISO 9001- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - incopie certificata pentru conformitate cu originalul , emise cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiuluifinanciar la data de 31.12.2009(bilant contabil vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice)
- Cerinta minima de calificare : In vederea demonstrarii capacitatii financiare , operatorul economic trebuie sa prezinte dovezi ale accesului sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloacefinanciare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada impusa. Pe langa acestea, operatorul mai poate prezenta: audit financiar emis de persoane autorizate , dar si alte documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. De asemenea , operatorul poate utiliza prevederile legale in privinta angajamentului ferm de sustinere financiara din OUG 34/2006 modificata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin un contract (real executat si finalizat) al carui obiect a fost executarea de lucrari similare.
Se vor prezenta documente care sa certifice conformitatea sistemului propriu de management al societatii participante si executante a lucrarilor in raport cu standardulISO 9001 sau echivalent
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant.(Formularul E).
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; (Formularul F).
Declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.Ofertantul va asigura responsabil tehnic cu executia; se va prezenta CV al persoanelor responsabile cu executia care sa fie atestate in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate.(lucrari de constructii ).Pentru personalul implicat in derularea contractului se vor prezenta pentru angajatii rezidenti in alte localitati: fie contracte de colaborare/ antecontracte de inchiriere/ alte modalitati de cazare pentru acestia in Cluj-Napoca fie, in cazul in care sunt transportati zilnic la santier: dovada vehicolului pentru transport (microbus, autocar- leasing, talon de inmatriculare, contract de inchiriere/comodat, etc.)
Completarea Formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora ? daca e cazul.
Pentru orice subcontractant se va prezenta Formularul privindinformatiile generale (Formularul C
Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna ? (Formularul G)
Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare solicitate la puctele IV. 1 si IV.2 din documentatia de atribuire, utilajele specifice specializarii acestuia si personalul calificat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTA SI MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a achizitiona ulterior noi lucrari similare de la ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare, conform documentatiei de atribuire si oug 34/2006 actualizata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR, STRAVOPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala:  STR. PIATA STEFAN CEL MARE, NR.1, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264593866, Email:  [email protected], Fax:  0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC MUNICIPAL CLUJ-NAPOCA
Adresa postala:  STR. TABACARILOR, NR.11, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400139, Romania, Tel. 0264437075, Email:  [email protected], Fax:  0264437075
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2010 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer