Licitatie Publica - Lucrari de modernizare prin imbvracare cu beton asfaltic Strazile Barbu Lautarul si Popestilor
Anunt de participare numarul 50877/24.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MILISAUTI
Adresa postala: Primaria orasului Milisauti, str. Principala, nr.26, oras Milisauti, judetul Suceava, Localitatea: Milisauti, Cod postal: 727360, Romania, Punct(e) de contact: Oana Gabriela Balan, Tel.0230/418175; 0230/418072, Email: [email protected], Fax: 0330/811555
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Suceava
Adresa postala: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Marius Moldovan, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Bursa Romana de Marfuri Terminal Suceava
Adresa postala: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de modernizare prin imbvracare cu beton asfaltic Strazile Barbu Lautarul si Popestilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Suceava, Orasul Milisauti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare prin imbvracare cu beton asfaltic Strazile Barbu Lautarul si Popestilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de moderinzare drumuri prin imbracare cu asfalt Strazile Popestilor si Barbu Lautarul, Lucrari de reabilitare podete , santuri si rigole aferente. Lungime totala 1.152 metri, Latime3, 5 6 m , Suprafata totala 8143, 70 mp
Valoarea estimata fara TVA: 1, 697, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 17.000 Lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local eliberate de catre DGFPS si Primarie, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181/OUG34, Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea Cifrei medii de afaceri pentru ultimii 3 ani
Bilantul contabil la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani - minim 5.093.025 Lei, echivalentul a 1.429.099, 50 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de 3 Recomandari si Contracte, Declaratie privind personalul responsabil cu executia, controlul calitatii, CV-urisi Atestari profesionale ale acestora, Declaratie privind efectivuil mediu de personal, declaratie privind resursele tehnice disponibilizate pentru indeplinirea contractului, declaratie privind subcontractantii, declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii, Atestari privind capacitatea de executie eliberate de catre ANDP, Documente care sa ateste certificarea unui sistem de management al calitatii si de mediu in cadrul firmeiISO 9001 , ISO 14001 sau similar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara din insumarea a maxim 3 contracte finalizate in ultimii ani de minim 509.302 Lei, echivalentul a 142.909, 95 euro. Minim 3 Recomandari si copii ale contractelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura aplicata este de Licitatie deschisa, offline, finalizata cu o etapa de imbunatatire a pretului in cadrul Licitatiei electronice o singura runda cu durata de 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 179 RON
Conditii si modalitate de plata: in Cont RO19RNCB0234000991800001 DESCHIS LA BCR SUCEAVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2008 18:00
Locul: Primaria Orasului Milisauti, Judet Suceava, Orasul Milisauti, Str. Bogdan Voda Nr. 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea Autoritatii ContractantePersoane imputernicite din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Milisauti - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Judet Suceava, Orasul Milisauti, Str. Bogdan Voda Nr.8, Localitatea: Milisauti, Cod postal: 727360, Romania, Tel.0230 418175, Email: [email protected], Fax: 0330 811555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 11:25