Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE MODERNIZARE, REABILITARE, REPARATII SI INTRETINERE INFRASTRUCTURA RUTIERA, PARCAJE, ZONE DE RECREERE SI CLADIRI PUBLICE DIN COMUNA CHIAJNA, JUD ILFOV


Anunt de participare numarul 114617/27.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL CHIAJNA
Adresa postala:  Com. Chiajna, Str. Pacii, Nr. 75, Jud. Ilfov, Localitatea:  Chiajna, Cod postal:  7794, Romania, Punct(e) de contact:  craciun carmen, marian mihaila, Tel. 021/4360067, Email:  [email protected], Fax:  021/4361144, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE MODERNIZARE, REABILITARE, REPARATII SI INTRETINERE INFRASTRUCTURA RUTIERA, PARCAJE, ZONE DE RECREERE SI CLADIRIPUBLICEDIN COMUNA CHIAJNA, JUD ILFOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA CHIAJNA, JUD ILFOV
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 17, 032, 400RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE MODERNIZARE, REABILITARE, REPARATII SI INTRETINERE INFRASTRUCTURA RUTIERA, PARCAJE, ZONE DE RECREERE SI CLADIRIPUBLICEDIN COMUNA CHIAJNA, JUD ILFOV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45112720-8-Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de sport si a zonelor de recreere (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 17, 032, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se percepe gar. de part. de 2% din val.est. adica 340.648, 00 Ron, suma solicitata la desch. ofertelor in a doua etapa a proced. si gar. de buna exec. de 5% din val.fiecarui contract subsecvent incheiat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate ? formularul 1
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formularul 2
3. Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea art 181 din OUG 34/2006. ? formularul 3
4. Certificat privind impozitele si taxele localedin care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii la bugetul local
5. Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor de asigurari sociale, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului si nu are nici o datorie catre acesta.
6. Certificat Constatator emis de ORC7. Certificat de inregistrare al firmei si act constitutiv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale cu privire la cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - min 6.000.000 Ron ? formularul 4
2. Bilanturile contabile la 31.12.2008. 31.12.2009, 30.06.2010 vizate si inregistrate de organele competente3. Balanta contabilala 31.12.2010semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului si de un expert contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani ? formularul 5
2.Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune ? formularul 6
3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere, inclusiv RTE si RCTCC )- formularul 7
4. Experienta similara ? formularul 8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Conform specificatiilor din sectiuneaVI.3. din prezentul anunt.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Chiajna , str Pacii nr 75
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti/ legali ai operatorilor economici insotiti de imputernicire si copie xerox dupa CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Punctaj acordat pentru fiecare cert.ISO 9001, ISO 14001; OHSAS 18001, SA 8000.-5pPentru lipsa certificatului se acorda 0 pct;Candidatii trebuie sa faca dovada unuicontract de achizitie publica de lucrari de constructiifinalizat sau in derulare in valoare de minim 19.000.000. RON fara tva, punctajul acordandu-se astfel: -pentru orice valoare a contractului mai mare sau egala cu 19.000.000 RON se acorda punctajul maxim de 40 pct. -pentru orice valoare a contractului mai mica de 19.000.000 Ron punctajul se acorda folosind formula: Val contract ofertat/19.000.000 * 40 pct . Pentru lipsa contractului se acorda 0 pctH. Candidatii trebuie sa faca dovada unuicontract de achizitie publica de lucrari de constructii saureparatii in constructii finalizat in valoare de minim 2.500.000 lei fara tva , punctajul acordandu-se astfel : pentru orice valoare a contractului mai mare sau egala cu 2.500.000 RON se acorda punctajul maxim de 20 pct. -pentru orice valoare a contractului mai mica de 2.500.000 Ron punctajul se acorda folosind formula: Val contract ofertat/2.500.000 * 20 pct . Pentru lipsa contractului se acorda 0 pctI.Candidatii trebuie sa faca dovada unuia sau mai multor contracte finalizate avand ca obiectexecutie/reabilitare/reparatii drumuri asfaltate, betonate sau impietruite in valoare totala cumulata de minim 3.000.000 ron fara tva, punctajul acordandu-se astfel : pentru orice valoare totala mai mare sau egala cu 2.500.000 RON se acorda punctajul maxim de 20 pct. -pentru orice valoare totala mai mica de 3.000.000 Ron punctajul se acorda folosind formula: Val. ofertata/2.500.000 * 20 pct .Pt lipsa contract(e)= 0 pctPrimii 5 (cinci) candidati in ordinea descrescatoare a punctajului ofertelor depuse vor fi calificati in cea de a doua etapa a procedurii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061418, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala:  Str. Pacii nr 75, , jud Ilfov, Localitatea:  Comuna Chiajna, Cod postal:  077040, Romania, Tel. 021/436.00.67, Email:  [email protected], Fax:  021/436.11.44
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2011 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer