Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de modernizare si extindere a sistemului de transport in comun in zona metropolitanta Cluj


Anunt de intentie numarul 25558/27.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Cluj-Napoca
Adresa postala: strada Motilor, nr. 3, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400001, Romania, Punct(e) de contact: lucia lupea, adrian raulea, Tel. +40 264592588, In atentia: lucia lupea, adrian raulea, Email: [email protected], Fax: +40 264431575, Adresa internet (URL): www.primariaclujnapoca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de modernizare si extindere a sistemului de transport in comun in zona metropolitanta Cluj
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: zona metropolitanta Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de modernizare si extindere a sistemului de transport in comun in zona metropolitanta Cluj
Valoarea estimata fara TVA: 30, 121, 182.16RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45213310-9 - Lucrari de constructii de cladiri pentru transportul rutier (Rev.2)
48514000-4-Pachete software pentru acces la distanta (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.07.2012
Durata: 16 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
nu este cazul
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa 1 poli de crestere
VI.2) Alte informatii
proced. aplicata: licitatie deschisa, criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut; criterii de calificare: Decl priv elig, Decl priv calit de particip la proced, Decl pe propria raspundere, cf art.180 din OUG 34/2006 - cazier judiciar pt pers jur/pers jur ofertante emis de catre IPJ, Decl pe proprie rasp, cf art.181 din OUG 34/2006, Certif priv indepl oblig exigib la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, Certif de atestare fisc priv indepl oblig exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, Decl pe proprie rasp, cf art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003; Decl priv neincadrarea in prev art. 69^1 din OUG 34/2006.Certificat de participare la licitatie cu oferta indep (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP 7) Prezentarea generala: Fisa de inf gen, conform Formular C;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990; Doc edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale;: Bilantul contabil: 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente, cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani min. 30.000.000 lei sau echiv. euro, Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani; exp similara min. 30.000.000 lei din maxim 3 contracte prin care sa se faca dovada ca a executat lucrari sim celor ce urmeaza a fi executate, declaratie privind utilajele d ecare dispune in vederea executarii ctrct, declaratie priv pers angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani cu echipa de implem din care s afaca parte min responsabil tehnic cu executia, certificarea calitatii lucrarilor ce urmeaza a fi executate ISO 9001 sau echiv in domeniu
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2012 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer