Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de modernizare si furnizare de echipamente si dotari pentru proiectul "Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara"


Anunt de participare numarul 146548/13.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL LEHLIU-GARA
Adresa postala: Str. Pompieri nr.3, Localitatea: Lehliu-Gara, Cod postal: 915300, Romania, Punct(e) de contact: Chivu Nicu, Tel. +40 242641124, In atentia: Chivu Nicu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 242641134, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de modernizare si furnizare de echipamente si dotari pentru proiectul "Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ambulatoriul Integrat al Spitalului Orasenesc Lehliu-Gara
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare a Ambulatoriului Integrat al Spitalului, constructie corp nou cu functionalitate de spatiu tehnic, fornizare de echipamente medicale si dotari mobilier, cu sau fara montaj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215130-7 - Lucrari de constructii de clinici (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
valoarea estimata fara TVA a contractului = 7928907, 00 lei, din care :
-valoare fara cheltuieli diverse si neprevazute =, 7551340, 00 lei
-valoare cheltuieli diverse si neprevazute conform procentului aplicat de proiectant in devizul general = 377567, 00 lei, calculat ca 5% din valoarea de 7551340, 00 lei
-procentul cheltuielilor diverse si neprevazute aplicat de proiectant in devizul general este de 5%
Valoarea estimata fara TVA: 7, 928, 907RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? in cuantumul de 75.500 lei ( pentru IMM-uri se aplica reducere de 50% ), se poate depune prin : -Instrument de garantare emis in conditiile legii, - original (Formularul SGB) / copie legalizata/copie conform cu originalul, sau-Chitanta emisa de caseria autoritatii contractante - original / copie sauOrdin de platavizat de banca in contul RO08TREZ2035006XXX000068 , deschis la Trezoreria Lehliu-Gara, apartinand autoritatii contractante.NOTA 1 : Daca se depun?copii? ale documentelor, originalele se vor prezenta comisiei de evaluare la deschidere ;Daca este cazul - Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul are calitatea de IMM (FORMULAR nr. 4) sau documente emise de institutii abilitate prin care sa se faca dovada ca SC este IMM (daca este cazul).NOTA 2 : a) Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de un traducator autorizat.b)Operatorii economici IMM care se asociaza trebuie sa faca dovada ca impreuna indeplinesc conditiile de IMM. Lipsa acestei dovezi face ca ?asocierea? sa nu beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor. Ca urmare, in cazul in care se asociaza doua sau mai multe IMM-uri ofertantii vor prezenta si un centralizator cu datele (parametrii de identificare ca IMM).c)Daca in urma ?asocierii?, ofertantii depasesc parametrii de IMM, iar garantia de participare este depusa in cuantum de 50%, oferta va fi returnata nedeschisa.d) in cazul in care la deschiderea ofertelor nu se prezinta documente care sa ateste plata garantiei de participare acestea se considera respinse.Pentru ofertantii care constituie garantia de participare in valuta se va avea in vedre cursul de schimb valutar comunicat de BNR din data anterioara a datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a. instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari saub. retineri succesive din in sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Restituirea garantiei de buna executie se face dupa semnarea procesului-verbal de receptie finala.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 2, 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambuesanile ( P.O.R.) + buget de stat + cofinantare buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare ? in original;
-Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare ? in original ( se va completa inclusiv de catre asociati/subcontractanti-daca este cazul);
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original ( se va completa inclusiv de catre asociati/subcontractanti-daca este cazul);
-declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetul local, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( sau Certificat de atestare fiscala emis de DGFP sau documente echivalente si certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ) - se va completa inclusiv de catre asociati/subcontractanti-daca este cazul;
-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 6A. Acest document se va completa inclusiv de eventualii asociati/subcontractanti/terti sustinatori. Persoanele care detin functii in cadrul autoritatii contractante si in cadrul procedurii de atribuire a contractului sunt : Iulian Iacomi-primar, Moga Stefania Victorita-viceprimar, Alexe Sonia Paraschiva-secretar oras, Epurica Dumitra-Contabil sef Primarie, Chivu Nicu-inspector achizitii publice, investitii si programe si strategii de dezvoltare, Ivan Ion-responsabil urbanism, Rucareanu Romeo Constantin-consilier juridic, Filon Petria-inspector impozite si Taxe, Barbu Valentin-responsabil Casa de cultura, Dinga Vasile Mircea-manager spital orasenesc, Dumitrescu Mihaela-director medical spital, Ion Elena Doina-director financiar spital, Ciuraru Maria-referent IA spital, Costea Cornelia-referent 1A spital, Graure Marin-medic.
Daca este cazul, tertii sustinatori financiar/tehnic/profesional vor prezenta un angajament de tert sustinator si declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181. - pentru persoane juridice romane ? Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizate pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie. In cazul asocierii documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte. Se va completa si Formularul 12K. In cazul in care ofertantul are sustinere financiare si/sau tehnica si/sau profesionala vor prezenta declaratii pe propria raspundere privind art. 69 indice 1, art. 180 si 181 mentionate anterior. Ofertantl va completa dupa caz Formularele FP, 5a, 5b, 5c, 5d.
-pentru persoane fizice-juridice straine ? document edificator care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minim 7.551.340, 00 lei fara TVA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Formular 6IMM-urile beneficiaza de reducere 50%. ( se poate demonstra si prin cumul cu media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ai asociatilor / subcontractantilor).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BCE pentru anii 2010, 2011, 2012.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Lista principalelor furnizari in ultimii 5 ani
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in proprietate sau dispun (leasing sau prin contracte/conventii), de urmatoarele utilaje, instalatii si echipamente tehnice:
? Statie de betoane
? Laborator gradul II autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator gradul II autorizat I.S.C., in conformitate cu prevederile HGR nr. 808/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 10/1995, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinului nr. 149/2011, cu modificarile si completarile ulterioare;
? 1 cilindru compactor;
? 1 autobasculanta, 1 autobetoniera
o echipa de personal cu studii si cu experienta prin participarea la cel putin un contract similar, compusa din :
-1 sef santier ? inginer constructor, specialitatea Constructii civile si industiale;
-1 inginer instalatii electrice atestat ANRE min IIA si IIB
-1 persoana autorizata ANRGN gradul IIID
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) domeniul IX
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) domeniul constructii civile si industriale (domeniul II)
-1 responsabil cu controlul de calitate (RTQ) constructii civile si industriale: studii superioare, specializarea ?constructii civile si industriale?
standarde de asigurare a calitatii
standarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va copleta Formularul 12E1)experienta similara a ofertantului se va demonstra in mod obligatoriu prin faptul ca in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a executat si dus la bun sfarsit maxim 4 contracte de lucrari avand ca obiect: Lucrari de modernizare constructii civile si industriale a caror valoare cumulata sa fie minim 4.445.719, 00 lei fara TVA. Contractele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic; Conform art. 14 din Ordinul Presedintelui A.N.R.M.A.P.nr. 509/2011, prin ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se inteleg: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal, de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.In situatia in care contractul/ contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Pentru contractele prezentate ca experienta similara, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeanapentru anii 2010, 2011 si 2012. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba roaman.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplnita prin cumul.2) experienta similara a ofertantului se va demonstra in mod obligatoriu si prin faptul ca in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a executat si dus la bun sfarsit maxim 4 contracte de furnizare avand ca obiect: Furnizarea de echipamente medicale si dotari a caror valoare cumulata sa fie minim 3.105.621, 00 lei fara TVA. Contractele se vor prezenta in copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal al operatorului economic;In situatia in care contractul/ contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare livrarile executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani si va avea in vedere doar livrarile executate in aceasta perioada. Pentru contractele prezentate ca experienta similara, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeanapentru anii 2010, 2011 si 2012. Pentru livrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba roaman.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplnita prin cumul.Completare Formular 12 D 1Completare Formular 12 D-Completare Formular 12 H-contracte/conventii-Completare Formular 12 I, 12 J-documente de studii si atestate/legitimatii in copie conform cu originalulcertificat ISO 9001 sau echivalentcertficat ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2013 11:00
Locul: Primaria orasului Lehliu-Gara, str. Pompieri nr.3, jud. Calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti/imputerniciti ai ofertantilor cu act de identitate in copie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare de la luarea la cunostinta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Lehliu-Gara
Adresa postala: Str. Pompieri nr.3, jud. Calarasi, Localitatea: Lehliu-Gara, Cod postal: 915300, Romania, Tel. +40 242641124, Email: [email protected], Fax: +40 242641134
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2013 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer