Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de modernizare-sistematizare alei si zone de agrement in parcurile sectorului 3


Anunt de participare numarul 62989/05.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PARCURILOR SECTOR 3
Adresa postala: INTRAREA ODOBESTI, NR 5-7, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032158, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN VALERIAN MATICAN, Tel.021.348.58.80, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.348.60.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrare parcuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de modernizare-sistematizare alei si zone de agrement in parcurile sectorului 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Parcurile administrate de autoritatea contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 50, 420, 168.06RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare-sistematizare alei si zone de agrement in parcurile sectorului 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
31527100-7-Iluminat stradal (Rev.1)
45232120-9-Lucrari de irigatie (Rev.1)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizare-sistematizare aleisi zone de agrement in parcurile sectorului 3
Valoarea estimata fara TVA: 50, 420, 168.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara.Valoare garantie participare: 420.000 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local sector 3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Cf. Art 44 si art 45, Pct 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii, ertificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat(original sau copie legalizata); Certificat constatator - (cod CAEN) - eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal(original sau copie legalizata); Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal(copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani :63.000.000 Lei; Solvabilitate patrimoniala min 50%; Lichiditate generala 100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani;Recomandare; Istoricul litigiilor; Informatii privind dotarile specifice;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de care dispune si personalul de conducere(, manager sistem de calitate, manager mediu, );Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;Fisa de informatii generale;Informatii privind standarde de asigurare a calitatii;Informatii privind subcontractantii;Informatii privind standarde de protectie a mediului; Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca.;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara-indeplinirea si finalizarea cu succesin ultimii 5 ani a 1(unu) contract de lucrarii de natura similara : - lucrari de modernizare si sitematizare a carui valoare sa fie de minimum 6.300.000 RON fara TVA;
- lucrari de proiectare modernizare si sistematizare a carui valoare sa fie de minimum 500.000 RON fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Planul calitatii propus pentru executia lucrarii
5%
Descriere:
2.
Pretul ofertei
85%
Descriere:
3.
Durata de realizare a documentatiilor tehnico-economice
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se plateste la casieria achizitorului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 12:00
Locul: Ofertele se deschid la sediul achizitorului: Intrarea Odobesti, Nr 5-7, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferta, cu imputernicire scrisa nominala din partea operatoriloreconomici pe care ii reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Buucresti
Adresa postala: Curtea de Apel Bucurestisplaiul Independentei, nr 5, sector 4, Localitatea: Buucresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Parcurilor Sector 3-Biroul Juridic
Adresa postala: Intrarea Odobesti, Nr 5-7, Sector 3, Localitatea: Buucresti, Cod postal: 032158, Romania, Tel.021.348.58.80, Fax: 021.348.60.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2008 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer