Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de modernizari si reabilitari la cladirile aflate in patrimoniul si in administrarea SC APA CANAL 2000 SA PITESTI


Anunt de participare (utilitati) numarul 135129/30.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24 A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110016, Romania, Punct(e) de contact: Servicul Contracte Achizitii Publice, Tel. +40 248625050, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: +40 248223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala subordonata Consiliului local
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de modernizari si reabilitari la cladirile aflate in patrimoniul si in administrarea SC APA CANAL 2000 SA PITESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cladiri apartinand S.C. Apa Canal 2000 S.A
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 2, 670, 102RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 3/an - maxim 5/an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizari si reabilitari la cladirile aflate in patrimoniul si in administrarea SC APA CANAL 2000 SA PITESTI conform cantitatilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizari si reabilitari la cladirile aflate in patrimoniul si in administrarea SC APA CANAL 2000 SA PITESTI conform cantitatilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 2, 670, 102RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare este de 25000 LEI.b) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minimum 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.c) Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1. Un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original.2. Ordin de plata in contul autoritatii contractante (CUI 1300 9001) - RO32 RZBR 0000 0600 0336 2322, deschis la Raiffeisen Bank Pitesti, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in original. Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Mod de constituire a GBE: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea-Completarea si prezentarea Formularului nr. 1;
-Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
-Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economicCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin completarea si prezentarea Formularului nr. 3.-Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Director General - Gelu MUJEA;
-Director Tehnic ? Adriean NASTASE;
-Director Productie Operare ? Mihai SANDULESCU;
-Sef Serviciu Contracte Achizitii - Mihai BURCUS;
-Sef Departament Investitii ? Dumitra NASTASE.Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
In situatia existentei unui tert sustinator, acesta va depune in mod obligatoriu declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69`1, 180 si 181 lit. a), c1) si d din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicPrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, document emis cu cel mult 14 inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: a.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract;b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul b din prezenta sectiune nu este aplicabil.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani. Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 250.000 lei. Se vor prezenta documente relevante in vederea indeplinirii cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari 2. Ofertantul trebuie
sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani un contract de lucrari similare de minim 150.000 lei. Pentru contractul propus se vor prezenta: - contractul propus, -
recomandare din partea beneficiarului referitoare la indeplinirea obligatiilor
contractuale de catre executant; -recomandarea trebuie sa fie emisa de
beneficiar cu numar de inregistrare si data de emitere.
Declaratia privind personalul responsabil pentru executia lucrarilor, completata cu informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia;
Declaratie privind subcontractantii
Se va prezenta ?Declaratie privind lista dotarilor tehnice? pe care le detine
operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului
cadru/contractelor subsecvente. Operatorul va face dovada, prin orice
documente, ca dispune de dotarea tehnica necesara, inclusiv dotarea cu: autobasculanta, schela metalica (minim 50 m), betoniera, aparat de sudura electric, dispozitivtaiat gresie faianta, buldoexcavator, mai compactor.
Standarde de asigurare a calitatii,
Prezentarea de certificate care sa ateste implementarea de catre operatorul
economic a standardelor de management al calitatii din seria ISO 9001 sau
certificate/documente echivalente emise de organisme stabilite in alte state
ale Uniunii Europene, pentru lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri,
valabile la data depunerii ofertei.
Standarde de protectie a mediuluiPrezentarea de certificate care sa ateste implementarea standardelor de
management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate/documente
echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene,
pentru lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data depunerii
ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 11:00
Locul: Serviciul Contracte Achizitii Publice, Calea Craiovei nr. 38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform articolului 11 alin. (4) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formularul 15) prezentata in original, semnata dereprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta/completacertificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3zile lucratoare.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: Calea Craiovei, nr.38, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110026, Romania, Tel. +40 248222445, Fax: +40 248222445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer