Licitatie Publica - Lucrari de modificare-acoperire in sarpanta la caminul Grupului Scolar Agricol Barcanesti.
Anunt de participare numarul 11271/24.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BARCANESTI
Adresa postala: COM.BARCANESTI, SAT BARCANESTI, NR.72, Localitatea: Barcanesti, Cod postal: 107055, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE DIMA, Tel.0244-277481, Email: [email protected], Fax: 0244-276595, Adresa internet (URL): Com.Barcanesti, sat Barcanesti, nr.72
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de modificare-acoperire in sarpanta la caminul Grupului Scolar Agricol Barcanesti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Grupul Scolar Agricol Barcanesti, Com.Barcanesti, sat Barcanesti, nr.368A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modificare -acoperire in sarpanta la caminul Grupului Scolar Agricol, inlocuire tamplarie lemn cu tamplarie aluminiu si geam termopan, inlocuire instalatie sanitara si termica, tencuieli exterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.1)
45410000-4-Lucrari de tencuire (Rev.1)
45421000-4-Lucrari de tamplarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Coform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 756, 302RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2000 lei ( RON ).Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.Caietul de sarcini 500 lei ( RON ).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
M.E.C.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 si anume scrisoare de eligibilitate.
Cazier judiciar/certificat echivalent si declaratie privind neancadrarea in prevederile art.180 si 181 .
Certificat emis de Registrul Comertului.
Certificate privind plata la zi a impozitelor si taxelor la bugetul local si de stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de garantie bancara.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare de 5000000 lei ( RON ).
Bilant contabil pe 2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru asigurarea calitatii si dotarile specifice cu utilaje.
Declartie privind numarul mediu anual pe ultimii 3 ani al personalului angajat.
Experienta in domeniu si scrisoare de recomandare de la ultima lucrare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei Barcanesti sau Ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2007 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2007 10:00
Locul: Primaria Barcanesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Secta Contencios Administrativ si Fioscal Prahova
Adresa postala: Emil Zolla, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen 5 zile lucratoare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Prahova.
Adresa postala: Democratiei, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2007 10:43