Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de montare si demontare platforma modulara si casute din lemn


Anunt de participare numarul 133766/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel. +40 257281850-289, In atentia: Dekany Edita, Email: [email protected], Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr.75-camera 20, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Directia Patrimoniu-Serviciul Logistica si Mentenanta Administrativa, Achizitii, Tel. +40 257270098, In atentia: Dekany Edita, Email: [email protected], Fax: +40 257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr.75-camera 20, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Directia Patrimoniu-Serviciul Logistica si Mentenanta Administrativa, Achizitii, Tel. +40 257270098, In atentia: Dekany Edita, Email: [email protected], Fax: +40 257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr.73, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relatii cu publicul-Registratura camera 5, Tel. +40 257281850-316, In atentia: Dekany Edita, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de montare si demontare platforma modulara si casute din lemn
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In fata Primariei Municipiului Arad-B-dul Revolutiei nr.75 Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 448, 387.12 si 474, 193.52RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual: Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 146.999, 99 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Avand in vedere faptul ca in fiecare an se organizeaza tirgul de primavara, toamna si iarna in fata Palatului Administrativ in care isi are sediul Primaria Municipiului Arad, sunt necesare lucrarile demontare si demontare aplatformei modulare (1800 mp)achizitionata in anul 2008 si a 38 casute din lemn in vederea inchirierii acestora in urma solicitarilor primite de ladiversi agenti economici, precum si de doua ori pe an lucrari de structura metalica a platformei si de vopsire a acesteia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262120-8 - Lucrari de montare de esafodaje (Rev.2)
45111300-1-Lucrari de demontare (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
45442121-1-Lucrari de vopsire a structurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de montare a platformei modulare si a 38 casute din lemn de-intre 2 montari*28.225, 81 lei/montare=56.451, 62 lei/an si 2 montari*29.838, 71 lei/montare=59.677, 42 lei/an
-Lucrari de demontare a platformei modulare si a 38 casute din lemn - intre 2 demontari*25.403, 23 lei/demontare=50.806, 46 lei/an si 2 demontari*26.854, 83 lei/demontare=53.709, 66 lei/an
- Lucrari de structura metalica +lucrari de vopsire a structurii: intre 2.419, 35lei*2ori/an =4.838, 70 lei/an si 2.580, 65*2 ori/an =5.161, 30 lei/an Total anual lucrari de montare+demontare+structura metalica+vopsire-intre 112.096, 78 si 118.548, 38 lei Total acord -cadru : intre 448.387, 12 lei si 474.193, 52 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 448, 387.12 si 474, 193.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP este de 4.741, 94 lei.Valabilitatea GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Modul de constituire a GP la ofertare: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoareaautoritatii contractante.Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari , de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original;
-Ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta garantiei.Contul pentru garantii de participare la licitatii al Municipiului Arad deschis la Trezoreria municipiului Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.-in numerar la caseria autoritatii contractante. Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Nota: Garantia de particitare depusa intr-una din formele solicitate va fi insotita de o declaratie a ofertantului in care precizeaza si accepta ca suma de 4.741, 94 lei se poate retine conform prevederilor art. 278^1/O.U.G. 34/2006, in situatia in care va fi respinsa contestatia de catre CNSC.Dovada constituirii GP trebuie prezentata astfel incat comisia de evaluare sa poata constata indeplinirea acestei cerinte fara a deschide plicul exterior.Ofertantii care vor constitui garantia de participare conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu garantia de participare inainte de deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului exclusiv TVA.Garantia de buna executiese va constitui prin retineri succesive din facturile prezentate spre plata achizitorului de catre operatorul economic semnatar al contractului. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la receptia finala a lucrarilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12A ? original, prezentat la capitolul Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile simodificarile ulterioareSe solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri fiecare membru este obligat sa depuna acest formular.
- Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?
-Ofertantii vor depune ? Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAFprivind plata obligatiilor labugetul general consolidat , certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care la data deschiderii este inregistrat cu obligatii de plata a impozitelor catre bugetul de stat sau local, sau care prezinta certificate fara valabilitate la data deschiderii.
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile simodificarile ulterioare.Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare
Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Ing. Gheorghe Falca-Primar
Pistru Geanina-Viceprimar
Bognar Levente-Viceprimar
Macra Claudia Anca-City Manager
Tamas Petru-Director economic
Ing. Ignat Ioan- DirectorDirectia Patrimoniu
SzuchanszkiStefan-DirectorAdjunct Directia Patrimoniu si membrii comisiei de evaluare
In cazul unei asocieri fiecare membru este obligat sa depuna acest formular.
4. Certificat departicipare cu oferta independenta- Formular 7
Se solicita completarea certificatului de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare In cazul unei asocieri fiecare membru este obligat sa depuna acest formular Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, copie simpla ? din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate gama de lucraricare fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice/fizice straine vor prerzenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere inlimba romana legalizata), in conformitate cu .prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. In cazul unei asocieri , cerinta de mai susu se considera indeplinita cumulativ
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale, continand inclusiv date referitoare la nivelul cifrei de afaceri din ultimii 3 ani.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor completa si depune lista principalelor lucrari similareexecutate in ultimii 3 ani.(se considera ultimii 3 ani pana la data deschiderii ofertelor), continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractantesau clienti privati. Pentru a demonstra experienta similara , lista va fi insotita de cel putin un contract si cel mult doua contracte de lucrari similare in copie, recomandari din parteabeneficiarilor contractelor de lucrari similare prezentate
Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? daca este cazul
In cazul unei asocieri , ofertantii trebuie sa depunaAcordul de asociere(daca este cazul)
Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru gama de lucrari solicitate, valabil la data de depunere a ofertelor. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita cel putin de liderul asociatiei.Nu se admit ofertanti(asociati) necertificati sau in curs de certificare)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 11:00
Locul: Arad, B-dul Revolutiei, camera 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se vareoferta in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006/cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Arad, Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel. +40 257281850-134, Fax: +40 257284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer