Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de nivel patru la podurile rulante 250/50 tf + 8 tf X 23 m condus si conducator din CHE Gogosu


Anunt de participare (utilitati) numarul 135430/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str.I.Gh.Bibicescu nr.2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220103, Romania, Punct(e) de contact: SH Portile de Fier, Tel. +40 252308676, In atentia: Sofia Prunescu, Email: [email protected], Fax: +40 252311514, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de nivel patru la podurile rulante250/50 tf + 8 tf X 23 m condus si conducator din CHE Gogosu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CHE Gogosu, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de reparatii pentru podurile rulante250/50 tf + 8 tf X 23 m condus si conducator din CHE Gogosu ( aceste poduri vor functiona cuplate mecanic si electric )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de servii este conform proiectelor tehnice si caietelor de sarcininr. RCC 1089 si RCC 1090
Valoarea estimata fara TVA: 2, 276, 297RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
240 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
20.000 lei(10.000 lei IMM)- Valab.gar.de particip: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Constituire : prin virament bancara in contul S.C. HIDROELECTRICA ? S.A. Sucursala ?Portile de Fier?-Drobeta Turnu Severin, Str. I.Gh. Bibicescu, Nr.2, jud. Mehedinticont bancar RO86RNCB0179034577610001 BCR Drobeta Turnu ? Severin. Se va prezenta in original dovada transferului, scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare, emis in favoarea autoritatii contractante de catre o societate bancara/de asigurari.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de particip, in urmat.situatii: ofertanul isi retrage oferta in perioada de valabilitate; oferta sa fiind castigatoare nu constituie gararantia de buna executie a contractului in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;In cazul prevazut la art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 6.056, 30 lei 10% din valoarea contractului fara TVA (5% IMM).- Constituire: Ordin de plata , scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Scrisoarea de garantie bancara /instrumentul de garantare emis de societatea de asigurari vor fi irevocabile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea: "Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica".Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat/ tert sustinator - daca este cazul.(Se va completa Formularul nr.4).2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: "Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica".Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat sau tert sustinator - daca este cazul.(Se va completa Formularul nr.5).
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant - daca este cazul.(Se va completa Formularul nr.6).
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: "Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/ Ofertantului asociat/ Subcontractantului/ Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica."Declaratia se va depune, obligatoriu, si de fiecare ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator - daca este cazul.(Se va completa Formularul nr.7).
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante:
- Dragos NOVACDirector Adj. Tehnic ? SH Portile de Fier
- Emilia SERBANSef Birou Financiar? SH Portile de Fier
- Constantin SONTEASef Birou Mentenanta? SH Portile de Fier
- Sofia PRUNESCUSef Serviciu Achizitii ? SH Portile de Fier
- Iulius NEMTEANUServiciu Mentenanta Echipamente ? Hidroelectrica
- Laurean CETATEANServiciu Achizitii ? Hidroelectrica
- Anisoara COIFANServiciu juridic ? Hidroelectrica
- Sorin BOGATONIUDirectia Comerciala ? Hidroelectrica
- Roxana VERGHELETServiciu Mentenanta? SH Portile de Fier
- Gheorghe NEDELCUServiciu Achizitii? SH Portile de Fier5.Declaratie , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314 din 12.10.2010.(Se va completa Formularul nr.8) Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat).Se va prezenta un certificat emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice - in original/copie legalizata/ copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente traduse si legalizate care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind pricipalele servicii, efectuate in ultimii 3 ani. Cerinta minima: Ofertantii vor mentiona cel putin un contract similar avand ca obiect servicii de reparatii instalatii de ridicat Nota: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in conformitate cu prevederile art.190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006
Un responsabil ISCIR .
Un responsabil pentru controlul calitatii.
Cantitatile de utilaje , echipamente si dotari propuse pentru indeplinirea contractului.Dovada ca ofertantul poseda logistica necesara indeplinirii contractului in conditiile special impuse de caietele de sarcini.
In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociati va putea prezenta documentul mentionat
Autorizatie ISCIR ( PT R1/2010 ) pentru reparare si montaj podurilor rulante cu sarcina 250 t conform prescriptiilor ISCIR, aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor
Informatii privind subcontractantii Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.
Informatii privind asocierea
Dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 Ofertantii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001/2008 sau echivalentul acestuia, asa cum se precizeaza la art.193 din Ordonanata de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1574
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 12:00
Locul: sediu SH Portile de Fier, str. I.Gh.Bibicescu nr. 2, localitatea Drobeta Turnu Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Conf. art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004: "IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?. Dovada calitatii de IMM se va realiza prin Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca, in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara. Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschidere a acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SH Portile de Fier - Compartiment juridic
Adresa postala: str.I.Gh.Bibicescu nr.2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220103, Romania, Tel. +40 252308689, Fax: +40 252311514
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer