Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE PIETRUIRE SI ASFALTARE SI DC 52 SIMON KM 3 + 000 5 + 510, DC 51 POARTA KM 2 + 180 4 + 340 SI REFACERE POD L = 10 M OBLIC 700 LA KM 2+ 773.6 AL DC 51 BRAN POARTA


Anunt de participare numarul 82120/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bran
Adresa postala: Com.Bran, Piata G.Stoian nr 1, Jud. Brasov, Localitatea: Bran, Cod postal: 507025, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0268236416, In atentia: Ciprian Sfetea, Email: [email protected], Fax: 0268236413, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE PIETRUIRE SI ASFALTARE SI DC 52 SIMON KM 3 + 000 5 + 510, DC 51 POARTA KM2 + 180 4 + 340SI REFACERE POD L = 10 M OBLIC700 LAKM 2+ 773.6 AL DC 51 BRAN POARTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ComunaBran
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE PIETRUIRE SI ASFALTARE SI DC 52 SIMON KM 3 + 000 5 + 510, DC 51 POARTA KM2 + 180 4 + 340SI REFACERE POD L = 10 M OBLIC700 LAKM 2+ 773.6 AL DC 51 BRAN POARTACONFORM CAIET DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 7, 071, 270RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1 . GARANTIE DE PARTICIPARE - 35 000 LEI2. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5 % DIN VALOAREACONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
program de investitii publice aprobate potrivit legii nr 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratii privind eligibilitatea2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat inclusiv cele locale
4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie5. Certificat de inregistrare si codul unic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilantul contabil pe ultimul an financiar semnat si stampilat cu mentiunea conform cu originalul
2. Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie7 000 000 lei respectiv1 666 666euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani
2. recomandari (minim 2) din partea unorbeneficiari persoane juridice sau fizice
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
5. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
6. Personalul/organismul tehnic, de specialitate, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
7. Certificate de atestare a sistemului de management al calitatii conform standardelor ISO 9001, ISO 14001 siISO 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere:
2.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
15
Descriere:
3.
Durata de garantie de buna executie a lucrarilor
15%
15
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
LUCRARILEVOR FI DEMARATE IN URMACOMENZILOR FERME PRIMITE DIN PARTEAAUTORITATIICONTRACTANTEIN CADRULCOMENZIILOR VOR FISPECIFICATE VOLUMUL DE LUCRARI, INFUNCTIE DE FONDURILE ALOCATE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea deApel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilornr 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268 41.41.14, Email: [email protected], Fax: 0268 47.51.46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Bran
Adresa postala: Piata G. Stoian nr 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 507025, Romania, Tel.0268/236416, Email: [email protected], Fax: 0268/236413
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer